Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Urzędu Gminy Nowe miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanml.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Urzędu Gminy Nowe miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba146316-460d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000237/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Urzędu Gminy Nowe miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w roku 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba146316-460d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RD.271.14.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Zadanie I – „Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie – Urząd Gminy i Pałac” – (13+18 m3),
c) Dane dotyczące ilości są danymi szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w pkt. B w przypadku zaistnienia okoliczności na które Zamawiający nie ma wpływu, np. warunki atmosferyczne.
d) Dostarczony olej opałowy powinien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami:
• gęstość: w 15oC – max 0,860 kg/l (lub w 20oC – max 0,835 kg/l),
• wartość opałowa – min 42,6 MJ/kg,
• temperatura zapłonu – min 56oC,
• zawartość siarki – max 0,10 %,
• lepkość kinetyczna – max 6,00 m2/s.
e) Dostawa opału odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy,
f) Pojedyncza dostawa wynosić będzie minimum 1m3, a w wyjątkowych przypadkach nie mniej niż 0,5 m3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Zadanie II – „Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Remizy i Świetlicy OSP w Jamielniku” – 24 m3,
c) Dane dotyczące ilości są danymi szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w pkt. B w przypadku zaistnienia okoliczności na które Zamawiający nie ma wpływu, np. warunki atmosferyczne.
d) Dostarczony olej opałowy powinien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami:
• gęstość: w 15oC – max 0,860 kg/l (lub w 20oC – max 0,835 kg/l),
• wartość opałowa – min 42,6 MJ/kg,
• temperatura zapłonu – min 56oC,
• zawartość siarki – max 0,10 %,
• lepkość kinetyczna – max 6,00 m2/s.
e) Dostawa opału odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy,
f) Pojedyncza dostawa wynosić będzie minimum 1m3, a w wyjątkowych przypadkach nie mniej niż 0,5 m3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Zadanie III – „Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Radomnie” - 22 m3.
c) Dane dotyczące ilości są danymi szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w pkt. B w przypadku zaistnienia okoliczności na które Zamawiający nie ma wpływu, np. warunki atmosferyczne.
d) Dostarczony olej opałowy powinien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami:
• gęstość: w 15oC – max 0,860 kg/l (lub w 20oC – max 0,835 kg/l),
• wartość opałowa – min 42,6 MJ/kg,
• temperatura zapłonu – min 56oC,
• zawartość siarki – max 0,10 %,
• lepkość kinetyczna – max 6,00 m2/s.
e) Dostawa opału odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy,
f) Pojedyncza dostawa wynosić będzie minimum 1m3, a w wyjątkowych przypadkach nie mniej niż 0,5 m3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 poz. 755 ze zm.) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia.
• Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek nie podlega sumowaniu tj. każdy z Wykonawców musi wykazać się posiadaniem w/w uprawnienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.epuap.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-26