Dostawa Oleju Opałowego Lekkiego w sezonie grzewczym 2021/2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa Oleju Opałowego Lekkiego w sezonie grzewczym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiastko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-22
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Miastku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00268404
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Oleju Opałowego Lekkiego w sezonie grzewczym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Miastku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367717311

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WRZOSOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598578280

1.5.8.) Numer faksu: 598578280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3miastko@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp3.miastko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Oleju Opałowego Lekkiego w sezonie grzewczym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5dbc235-4211-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.sp3.miastko.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego osobiście bądź drogą pocztową na adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Miastku,
ul. Wrzosowa 1, 77-200 Miastko

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP3.272.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 205000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego sukcesywnie (partiami) w ilości do 70 000 litrów w sezonie grzewczym 2021/2022 r. tj. od dnia zawarcia umowy do 31.05.2022r. 2. Olej musi posiadać następujące parametry podstawowe: • Wartość opałowa większa niż 42 MJ/kg 3/12 • Zawartość siarki nie większa niż 0,1 % m/m • Gęstość w temp. 15 0C – nie większa niż 860 kg/m3 3. Olej musi spełniać następujące wymagania jakościowe: Olej opałowy lekki ma spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. 2016 r. poz. 2008). Olej opałowy lekki ma spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2010 r., Nr 157, poz. 1054).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Założenia wyjściowe do określenia ceny oferty
Ceną bazową względem, której będą oceniane oferty będzie średnia cena netto oleju określona na stronach internetowych www.orlen.pl oraz www.lotos.pl w dn. 15.11.2021r. Przy sporządzaniu kalkulacji ceny oferty należy określić w pierwszej kolejności ceny jednostkowe (zł/l), w taki sposób aby uwzględniały wszystkie koszty związane m.in. z:
- Zapewnieniem transportu do miejsca przeznaczenia wraz z załadunkiem i rozładunkiem.
- Innymi kosztami związanymi z obsługą dostaw, których poniesienie może być niezbędne w celu
zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 5 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, która jest wydawana w formie decyzji administracyjnej przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE).
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są w stanie ponieść wszystkie nakłady finansowe przypadające na okres realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.

Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. posiadają stosowne zaplecze techniczne; (środki transportu narzędzia, sprzęt, urządzenia itp.) umożliwiające wykonanie zamówienia - wypełnić zał. nr 3,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Indeksacja (zmiany) cen jednostkowych przyjętych do oferty.
1.Ceny jednostkowe przyjęte do oferty będą podlegały indeksacji.
2.Podstawą do indeksacji cen jednostkowych (zmiany „w górę" „w dół") będą zmiany cen oleju u tego samego producenta lub dystrybutora, u którego się zaopatruje Wykonawca, obliczone na podstawie procentowej różnicy w stosunku do ostatnich cen jednostkowych dostawy.
3.Podstawą do zmiany cen jednostkowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony za zgodność
z oryginałem rachunek lub cennik od stałego producenta lub dystrybutora oleju, u którego się zaopatruje Wykonawca,
z którego wynika konieczność zmiany ceny.
4.Każdorazowa zmiana cen jednostkowych wymagać będzie wprowadzenia zmian w treści umowy w tym zakresie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Miastku ul. Wrzosowa 1, 77-200 Miastko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI