II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 177 przy ul. Tarnowieckiej 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UD-VI-ZP/47/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 177, przy ul. Tarnowieckiej 4.
Orientacyjny zakres prac budowlanych:
instalacje gniazd 230V,
instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjnego oraz kierunkowego
instalacje ochrony przeciw-przepięciowej
instalacja logiczna – okablowanie strukturalne
instalacja telefoniczna
instalacja dzwonkowa
instalacja domofonowa
instalacja monitoringu
Do prac towarzyszących związanych z budową instalacji elektrycznych należą:
Wykonanie przejść dla przewodów przez ściany i stropy.
Wykonanie przepustów instalacyjnych przeciwpożarowych w ścianach i stropach o odporności ogniowej tych elementów.
Montaż konstrukcji wsporczych (korytka kablowe).
Prace budowlane związane z robotami elektrycznymi.
Zabezpieczenie pomieszczeń podczas prowadzenia prac, a w szczególności podłóg.
Wyniesienie wyposażenia i mebli z pomieszczeń przed rozpoczęciem prac.
Po zakończeniu prac wniesienie.
UWAGA! Prace będą prowadzone częściowo w sąsiadującym z budynkiem przedszkola budynkiem GIMNAZJUM NR 23.
Wykonywane roboty powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Wyroby stosowane do zabudowy muszą być nowe (nieużywane).
Wszystkie materiały (w szczególności oprawy) po dostarczeniu na plac budowy, przed montażem, zostaną sprawdzone przez Zamawiającego pod względem spełnienia warunków SIWZ oraz przedłożonych certyfikatów i kart katalogowych.
2. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
3. Zakres robót został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 9 i 10 do SIWZ, w skład której wchodzą:
a) Dokumentacja projektowa tj. przedmiar robót, projekt elektryczny,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudnienia osób przeznaczonych do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę.
Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 8 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to m. in: roboty rozbiórkowe, tynkarskimi, wykończeniowe wewnętrzne (malowanie), instalatorskimi – (elektryczne w zakresie instalacji objętych zamówieniem)
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45311000-0,
45315600-4,
32410000-0,
32520000-4