Remont w budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont w budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Jaczewskiego 4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Uczelnia Publiczna
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Medyczny w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112056
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112056 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Lublin: Remont w budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Jaczewskiego 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75009 - 2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 28871600000, ul. Al. Racławickie  1, 20059   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 485 200, faks 814 485 201, e-mail u.czuja@umlub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont w budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Jaczewskiego 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UM-ZP-262-19/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (ul. Jaczewskiego 4, Lublin). Zakres robót obejmuje: 1.1. Malowanie pomieszczeń w Katedrze i Zakładzie Biofizyki, 1.2. Malowanie pomieszczeń w Katedrze i Zakładzie Chemii Leków, 1.3. Malowanie pomieszczeń w Katedrze Anatomii Człowieka, 1.4. Malowanie pomieszczeń w Zakładzie Matematyki i Biostatystyki Medycznej 1.5. Remont auli w budynku Collegium Maius – Anatomicum, polegający na remoncie oświetlenia panicznego (schodowego), montaż okna uchylnego w reżyserce, sterowanie kurtyną z poziomu reżyserki. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, na warunkach podobnych do zamówienia podstawowego, w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego. 7.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 8.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-om). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI lit. A pkt 1 SIWZ. 9.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. 10.Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 11.Obowiązek zatrudniania osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcy, a także podwykonawców i dalszych podwykonawców: Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. Dane osób wykonujących te czynności zostaną przedłożone Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT135807.83
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Innowacyjne “INNOTECH” Sp. z o.o. ,  innotech.lublin@gmail.com,  ul. Zemborzycka 112E,  20-445 ,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 147800,29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85854,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147800,29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 42100,00 PLN
IV.8) Informacje dodatkowe: Nawiązując do informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 30.06.2017 r. oraz do zawiadomienia o uchyleniu się od zawarcia umowy: z dnia 10.07.2017 r. Wykonawcy Nice Hause Monika Zając, ul. Hutnicza 28/27, 20-218 Lublin, oraz z dnia 11.07.2017 r. Wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ALPINA” Sp. z o.o. Ul. Zemborzycka 53 20-445 Lublin, w tym informującego o nie złożeniu przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ALPINA” Sp. z o.o. dokumentów i oświadczeń, w wyniku czego Wykonawca został wykluczony a jego oferta została odrzucona, a tym samym o zrezygnowaniu z dalszego udziału w postępowaniu i uzyskaniu zamówienia (zawarcia umowy), Zamawiający w wyniku przeprowadzonej procedury w trybie art. 24aa ust. 2 ustawy Pzp, zawarł umowę z Wykonawcą Przedsiębiorstwo Innowacyjne „INNOTECH” Sp. z o.o. w siedzibą w Lublinie, ul. Zemborzycka 112E, 20-445 Lublin (cena oferty 147.800,29 zł), tj. z Wykonawcą trzecim w kolejności spośród pozostałych ofert najwyżej ocenionych.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Lublin: Dostawa sprzętu laboratoryjno-pomiarowego (II pakiety)
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa drogi dojazdowej do ul. Zaułek (ul. KD2 odc. Zaułek przepust drogowy) w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI