Budowa drogi dojazdowej do ul. Zaułek (ul. KD2 odc. Zaułek przepust drogowy) w Dzielnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi dojazdowej do ul. Zaułek (ul. KD2 odc. Zaułek przepust drogowy) w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112286
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112286 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Warszawa: Budowa drogi dojazdowej do ul. Zaułek (ul. KD2 odc. Zaułek przepust drogowy) w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 524227-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300036, ul. ul. Modlińska  197, 03122   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 225 103 125, faks 225 103 189, e-mail bialoleka.zp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bialoleka.waw.pl, www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi dojazdowej do ul. Zaułek (ul. KD2 odc. Zaułek przepust drogowy) w Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UD-II-WZP-271.17.2017.JDE/PN-b
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi dojazdowej do ul. Zaułek na odcinku ca 161,0 m od ulicy Zaułek - przepust drogowy. Zakres i rodzaj robót obejmuje: 1) wykonanie robót drogowych polegających na budowie jezdni bitumicznej kategorii KR3, jednostronnego chodnika, zjazdów z kostki betonowej, zatok postojowych, 2) zabezpieczenie kabli teletechnicznych, 3) wycięcie drzew i krzewów oraz założenie trawników, 4) budowę systemu odwodnienia za pośrednictwem skrzynek rozsączających, 5) wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu, 6) opracowanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z treścią § 3 ust.1 pkt. 31-32 wzoru umowy. 7) Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i nie wnosi do nich uwag, a także zapewnia, że posiada odpowiednie zasoby i przygotowanie techniczne oraz ma dostęp do niezbędnego sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie prac objętych umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi polskimi normami, z materiałów odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski, nadto przepisami ochrony środowiska i przepisami o odpadach 8) Wykonawca sam określa odległość i miejsce wywozu i dowozu ziemi. 9) Wykonawca sam szacuje liczbę godzin i kwotę za pompowanie wody przy odwodnieniu wykopów i ryczałtowy koszt uwzględnia w swojej ofercie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji technicznej, na którą składa się z: - projektu budowlanego branży drogowej, - projektu organizacji ruchu, - projektu geotechnicznego, - projektu zieleni, - projektu odwodnienia na wykonanie urządzeń wodnych w postaci skrzynek rozsączających, - projektu zabezpieczenia sieci teletechnicznej, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót: budowlanych drogowych i organizacji ruchu, zieleni, odprowadzenia wód opadowych do ziemi, sieci teletechnicznej (STWiOR-4), - Przedmiarów - dla robót rozbiórkowych i drogowych, organizacji ruchu, zieleni, odprowadzanie wód opadowych do ziemi, robót sieci teletechnicznej (5 sztuk), oraz w wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz we wzorze umowy. 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również podwykonawców. 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwy ateriałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach wykonawczych oraz STWiORB). 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r, poz. 2164 ze zm.) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 8 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: - 6 pracowników wykonujących roboty brukarskie, - 2 pracowników wykonujących roboty bitumiczne. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45233140-2, 45233221-4, 45233290-8, 45112710-5, 45332000-3, 45231000-5, 45232310-8, 45314300-4, ,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT605424.13
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Fal-Bruk Sp. z o.o. Sp.K ,  m.dziurdziak@falbruk.pl,  ul. Sarabandy 42,  02-868,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 547350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 547350,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 564896,92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej dachowej - Jedlińsk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dachowej o łącznej mocy nie mniejszej niż 49,76 kW i nie większej niż 50 kW wraz z systemem odzyskiwania ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Warszawa: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 177 przy ul. Tarnowieckiej 4
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Warszawa: Malowanie pomieszczeń w Internacie LOTNIK w m. Pruszcz Gdański przy ul. Powstańców Warszawy 26
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont w budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ul. Jaczewskiego 4
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa dodatkowego pasa ruchu przed przyjazdem kolejowym na Alei Przyjaźni
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI