Ogłoszenie nr 112096 - 2017
z dnia 2017-07-26 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516154-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , krajowy numer identyfikacyjny
011263946, ul.
Nowowiejska
26 A,
00-911
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
586 908 700, faks
586 908 701, e-mail
gdynia@amw.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń w Internacie LOTNIK w m. Pruszcz Gdański przy ul. Powstańców Warszawy 26
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OG-ZP.7720.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie 41 pomieszczeń dwupokojowych, 8 pomieszczeń jednopokojowych, pokoju dla osoby niepełnosprawnej, sali telewizyjnej, biura internatu, korytarza i przedsionka na parterze, pralni i pomieszczenia socjalnego.
2. Zakres robót obejmuje:
1) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów;
2) skasowanie wykwitów (zacieków);
3) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie farbą emulsyjną akrylową;
4) gruntowanie podłoży przed malowaniem farbą emulsyjną;
5) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną akrylową starych tynków wewnętrznych sufitów, odcinków ścian nad kaflami i nad lamperią;
6) dwukrotne malowanie farą emulsyjną akrylową tapet na ścianach;
7) malowanie farbą olejną ościeży drzwiowych – drewnianych;
8) malowanie farbą olejną rur grzewczych;
9) wypełnienie spoin na styku ościeżnic drzwiowych drewnianych ze ścianami silikonem akrylowym;
10) przenoszenie mebli (lokale zamieszkałe);
11) roboty porządkowe po wykonaniu robót malarskich;
12) montaż 6 szt. drzwiczek stalowych do zaworów;
13) wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej:
• świadectwa dopuszczenia (certyfikaty, atesty, deklaracje) do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane materiały,
• świadectwa zgodności wbudowanych materiałów z dokumentami odniesienia,
• protokoły odbiorów częściowych,
• oświadczenie kierownika budowy / robót:
- o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami prawa,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45440000-3,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT73136.23 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
„Sebalx” Jerzy Pranga, ,
sebalx@interia.pl,
ul. Ofiar Stuthoffu 43/4,
84-242,
Luzino, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 98820.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 98820.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98820.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.