Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Jednostka Wojskowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa Nr 6021
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112000
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112000 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Warszawa: Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 524953-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 6021, krajowy numer identyfikacyjny 146268471, ul. Żwirki i Wigury  9/13, 00-909  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 261847581, faks 261847577, e-mail ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ozgst.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
54/2017/PN/INFR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane (słownik uzupełniający wg załącznika Nr 1 do SIWZ) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik Nr 1 do SIWZ tj.: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH oraz PRZEDMIARY (załączniki do SIWZ) stanowiące materiał pomocniczy. 3. Zakres robót:  wymiana krat na otwierane - bud. nr 75 kk 0044,  konserwacja pomieszczeń na parterze - bud. nr 20 kk 0044,  konserwacja pomieszczeń diagnostyki - bud. nr 91 kk 0044,  wymiana krat na otwierane - bud. nr 22 kk 0044,  wymiana krat na otwierane - bud. nr 511 kk 0044,  naprawa pokrycia dachu, wymiana obróbek blacharskich, wymiana krat na otwierane - bud. nr 14 kk 0044,  konserwacja pomieszczeń socjalnych - bud. nr 3 kk 0044,  konserwacja obróbek blacharskich i naprawa elewacji - bud. nr 74 kk 0044,  konserwacja pomieszczeń d-cy i szefa - bud. nr 2 kk 0044,  konserwacja pomieszczenia biurowego i wc - bud. nr 13 kk 0044,  konserwacja obróbek blacharskich i pokrycia dachu - bud. nr 671 kk 0044,  wymiana krat na otwierane - bud. nr 38 kk 0044,  konserwacja obróbek blacharskich i pokrycia dachu - bud. nr 114 kk 0044,  wymiana baterii umywalkowych stojących i baterii natryskowych, podtynkowych w sanitariatach - bud. Nr 58 kk 0044,  naprawa schodów zewnętrznych - bud. nr 4 k 0009,  roboty konserwacyjne w kancelariach tajnych - bud. nr 6 k 0009,  konserwacyjne roboty drogowe - k 0009,  drzwi i okna ppoż - bud. nr 27 kk 1024,  konserwacja sanitariatów II piętro - bud. nr 1 kk 1024,  naprawa obróbek blacharskich, pokrycia dachu, zabezpieczenie ppoż więźby dachowej drewnianej - bud. nr 14 kk 1024,  naprawa tynków elewacji oraz schodów zewnętrznych - bud. nr 15 kk 1024,  konserwacja pomieszczeń fitness - bud. nr 34 i 37 kk 1024,  wymiana naświetla na naświetle weneckie z szybą P6 S1 - bud. nr 22 kk 1024,  konserwacja obróbek blacharskich i pokrycia dachu - bud. nr 13 kk 1024,  naprawa pokrycia dachu, obróbek i kominów - bud. nr 35 kk 1024,  konserwacja pomieszczeń stołówki - bud. nr 5 kk 1024. 4. ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. ZAMAWIAJĄCY wymaga przeprowadzenie przez WYKONAWCÓW (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia, w których wykonywane będą roboty budowlane. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00. Zainteresowani WYKONAWCY winni zgłosić do ZAMAWIAJĄCEGO pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem jej przeprowadzenia. ZAMAWIAJĄCY potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej we wnioskowanym terminie pisemnie na faks wskazany przez WYKONAWCĘ. W wizji lokalnej mogą wziąć udział wyłącznie WYKONAWCY lub upoważnieni pracownicy WYKONAWCY. 6. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierownik budowy (1 osoba) odpowiedzialny za kierowanie robotami budowlanymi oraz monter instalacji elektrycznych (4 osoby), monter instalacji wodno-kanalizacyjnej (3 osoby), monter instalacji co (1 osoba), malarz (3 osoby), glazurnik (2 osoby), tynkarz (2 osoby), brukarz 2 (osoby), murarz (2 osoby), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1523178.85
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Remontowo–Budowlane REMBUD Grzegorz Kowalski,  ,  ul. Narutowicza 7,  05-120,  Legionowo,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1607194.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1607194.97
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1609124.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż markiz tarasowych- Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż markiz tarasowych ca 450x280, Zalesie Górne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI