Zamówienie na remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zamówienie na remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyPowiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112393
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112393 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Nowy Sącz: Zamówienie na remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500003622-N

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 491893180, ul. Jagiellońska  33, 33-300   Nowy Sącz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. +48 18 41 41 600, faks +48 18 41 41 700, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowosadecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.272.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3: • instalacja C.O.; • instalacja wodna; • instalacja kanalizacyjna. Zamówienie jest częścią zadania realizowanego pod nazwą: PRACE REMONTOWE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM SĄCZU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji. Przedmiar robót będący częścią załącznika nr 2 do zaproszenia do negocjacji stanowi materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem. UWAGA: 1) W dokumentacji technicznej, we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. 2) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, jeśli powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3) Budynek w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będzie użytkowany. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektu. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku. 4) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił co najmniej 5 - letniej rękojmi i co najmniej 5 - letniej gwarancji jakości. Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). 5) Niniejszy dokument opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia i zaleca dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją. W sprawie dokonania oględzin proszę się kontaktować z Panią Bożeną Szymańską – Zastępcą Dyrektora Wydziału Administracyjnego, tel. 18 41 41 822. 6) Termin wykonania zamówienia: do 45 dni roboczych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą (za dni robocze zamawiający uważa dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy przypadających w tym okresie). Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 45 dni roboczych ani krótszy niż 30 dni roboczych. 7) Wynagrodzenie wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy. 8) Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, zatem zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 9) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 10) O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 1b ustawy Pzp. W szczególności warunkiem udziału jest aby wykonawca dysponował osobą ze stosownymi uprawnieniami budowlanymi nadzorującą wykonanie robót. Zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 11) O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp oraz art. 24, ust. 5 pkt 1 tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1574 ze zmianami) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 2171 ze zmianami).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331100-7
Dodatkowe kody CPV: 45332000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 14 lipca 2017 r. zamawiający zaprosił wykonawców Roberta Krzyżaka i Celinę Mordarską - Krzyżak – wspólników spółki cywilnej Firma SBT KRZYŻAK I WSPÓLNICY S.C. do negocjacji w celu udzielenia zamówienia publicznego, na remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 3. Wykonawcy nie odpowiedzieli na zaproszenie zamawiającego i nie podjęli negocjacji w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT27759.21
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont starego drewnianego domu - Trzemeśnia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont starego drewnianego domu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI