II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na remont instalacji wewnętrznych istniejących sanitariatów wraz z
odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki
3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.272.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont instalacji wewnętrznych istniejących
sanitariatów wraz z odnowieniem pomieszczeń po robotach, wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym
Sączu przy ul. Kościuszki 3: • instalacja C.O.; • instalacja wodna; • instalacja kanalizacyjna. Zamówienie jest częścią zadania realizowanego pod
nazwą: PRACE REMONTOWE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM SĄCZU PRZY UL. KOŚCIUSZKI 3. Szczegółowy zakres
przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji. Przedmiar robót będący częścią załącznika nr
2 do zaproszenia do negocjacji stanowi materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem. UWAGA: 1) W
dokumentacji technicznej, we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania
produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku
towarowego czy pochodzenia. 2) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy,
zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, jeśli powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają
wymagania określone przez zamawiającego. 3) Budynek w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będzie użytkowany. Wykonawca musi
w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektu. Wykonawca w trakcie realizacji robót
budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku. 4) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty
wykonawca udzielił co najmniej 5 - letniej rękojmi i co najmniej 5 - letniej gwarancji jakości. Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi
i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). 5) Niniejszy dokument opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w
celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia i zaleca dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin
miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją. W sprawie
dokonania oględzin proszę się kontaktować z Panią Bożeną Szymańską – Zastępcą Dyrektora Wydziału Administracyjnego, tel. 18 41 41 822. 6)
Termin wykonania zamówienia: do 45 dni roboczych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą (za dni robocze zamawiający uważa dni
tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy przypadających w tym okresie). Termin wykonania
zamówienia nie może być dłuższy niż 45 dni roboczych ani krótszy niż 30 dni roboczych. 7) Wynagrodzenie wykonawcy będzie miało charakter
ryczałtowy. 8) Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, zatem zamawiający nie określa
wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. 9) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 10) O
udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 1b ustawy Pzp. W
szczególności warunkiem udziału jest aby wykonawca dysponował osobą ze stosownymi uprawnieniami budowlanymi nadzorującą wykonanie
robót. Zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 11) O
udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy
Pzp oraz art. 24, ust. 5 pkt 1 tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu
restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie
art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1574 ze zmianami) lub którego
upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu,
jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie
art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 2171 ze zmianami).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45331100-7
Dodatkowe kody CPV:
45332000-3,