II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „BEZPIECZNE ZEJŚCIE Z UL. CZARNIECKIEGO”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.29.2017.PZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach budżetu partycypacyjnego,
w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Bezpieczne zejście
z ul. Czarnieckiego na ul. Wyzwolenia poprzez utwardzenie terenu kostką brukową i wykonanie schodów terenowych wraz ze zjazdem dla wózków
i rowerów”.
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3. Kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Główny przedmiot:
- 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania,
2) Dodatkowe przedmioty:
- 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
- 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
- 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
- 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
- 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.
4. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmujących budowę komunikacji na odcinku ok. 52 m,
o szerokości 2,9 m, w skład której wchodzi wykonanie schodów terenowych wraz
z najazdami dla wózków oraz chodnika;
2) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie komunikacji na odcinku
ok. 52 m, o szerokości 2,9 m, w skład których wchodzi:
a) wykonanie schodów terenowych wraz z podjazdami dla wózków – ok. 49,74 m2;
b) wykonanie chodnika – ok. 101,06 m2.
5. Ze względu na wymiary działki inwestycyjnej oraz jej znaczny spadek nie ma możliwości zaprojektowania i wykonania pochylni dla niepełnosprawnych zgodnej
z warunkami technicznymi i przepisami.
6. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U. z 2013 poz. 1129); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 z 2003r., poz. 1126) i innymi obowiązującymi przepisami.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno
– użytkowym, zwanym dalej w skrócie „pfu”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
8. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przedmiotu zamówienia, o wymaganej jakości i zakresie, określonych w załączniku
nr 1 do SIWZ. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla wymienionych przez niego Polskim Normom przenoszącym normy europejskie, wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i w wymaganiach stawianym przedmiotowi zamówienia. Wskazaniom tym towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych przez Zamawiającego
w pfu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania.
10. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na układaniu nawierzchni z kostki betonowej były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę
firm podwykonawców.
13. Zamawiający nie dopuszcza:
1) składania ofert wariantowych;
2) składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie przewiduje:
1) zawarcia umowy ramowej;
2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111291-4,
45111200-0,
71320000-7,
71248000-8,