Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BN
1.5.2.) Miejscowość: Radzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486136362
1.5.8.) Numer faksu: 486136362
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@radzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradzanow.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cdec188-ad86-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014734/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://ugradzanow.bip.org.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: - miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ - poczty elektronicznej na adres : biuro@radzanow.pl adres skrzynki podawczej EPUAP : /crodc10246/skrytka Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: w sprawach procedury przetargowej i w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Genowefa Jaworska tel. 48 613 63 62 w.26, e-mail: biuro@radzanow.pl Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostęonych pod linkiem: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularza do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję Dla Wykonawców lub ze strony głównej z zakładki Postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej RODO) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest administratorem Pana/Pani danych osobowych jest administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Radzanów, 26-807 Radzanów 92A, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@radzanow.pl Informacja RODO została szczegółowo opisana w Rozdz.XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 276422,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji 2020-2021; silnik wysokoprężny, 4 cylindrowy o mocy 99– 120KM i pojemność 3450 cm3; chłodzony cieczą; system wtrysku paliwa Common Rail, norma emisji spalin min. Stage IIIB1. Napęd 4x4 załączany elektrohydraulicznie oraz elektrohydrauliczne załączanie blokady tylnego deferencjału2. Skrzynia biegów mechaniczna z rewersem, mokre sprzęgło (hydrauliczna zmiana kierunku jazdy- bez użycia sprzęgła, max. prędkość 40km/h 3. Na osiach pojazdu zamontowane pojedyńcze kołaWOM1. Obroty WOM 540/540E obr./min. zależny/niezależny2. elktrohydrauliczne sprzęgło WOM z hamulcemUkład hydrauliczny 1. Wydatek pompy hydraulicznej minimum 60 l/min. 2. Wydatek pompy wspomagania minimum 35 l/min. 3. Minimum 4 rozdzielacze tylne z jedną sekcją pływającą 4. Udźwig tylny TUZ na końcówkach kulowych min. 4500 kg 5. Siłowniki wspomagające TUZ 6. Szybkosprzęgi CBM 7. Stabilizatory teleskopowe8. Sterowanie podnośnikiem mechanicznie9. Hydrauliczne wspomaganie układy kierowniczego10. Sterowanie podnośnikiem zewnętrzne (z tyłu)Układ hamulcowy1. Instalacja pneumatyczna dwu i jednoobwodowa umożliwiająca sterowanie układem hamulców przyczepy2. Hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie3. Mechaniczny hamulec roboczy sterowany ręcznieKabina1. Homologacja na dwie osoby w kabinie 2. Reflektory robocze przednie i tylne ( min po dwie sztuki)3. Lampa ostrzegawcza (kogut)4. Wycieraczka szyby przedniej i tylnej5. Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie6. Fotel pasażera musi spełniać minimum wymagana określone w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędniego wyposażenia7. wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy8. lusterka zewnętrzne9. wycieraczki I spryskiwacze przedniej I tylnej szyby10. reflektory przednie I tylne montowane na dachu11. lampa ostrzegawcza koloru żółtego12. Uchylne okna boczne i tylne13. Kabina pojazdu wyposażona w dywaniki wykonane z materiału antypoślizgowego I łatwo zmywalnego, pojazd wyposażony w stopnie antypoślizgowe, uchwyt umożliwiający wchodzenie I wychodzenie z kabiny, kabina klimatyzowana.Pozostałe parametry1. Ogumienie tył 540/R34 , przód 440/R242. Felgi spawane3. Zaczep transportowy i rolniczy4. Zaczep przedni + sworzeń 5. Zbiornik paliwa min. 80 - 100 l6. RadioWyposażenie1. Gaśnica2. Trójkątna tablica wyróżniająca3. Błotniki kół przednich4. Trójkąt ostrzegawczy5. Układ pneumatyczny umożliwiający pompowanie kół pojazdu6. Przewód do pompowania kół o długości min. 7mII.Ładowacz czołowy fabrycznie nowy 2020 – 2021r.1. Poziomowany2. Sterowanie – joystikic3. Minimalny udźwig kg w punkcie obrotu na max wys 1600kg4. Minimalna wysokość podnoszenia w osi obrotu 3,20m5. Masa ładowacza bez wyposażenia w przedziale 480-540kg6. Istalacja min 3 sekcyjna7. Łyżka/szufla o szerokości w przedziale 2,0m – 2,2m8. Paleciak – widły 120 cm8. Przeciwwaga9 szybkosprzęg hydrauliczny10. Amortyzacja drgańIII. Zakup fabrycznie nowej kosiarki bijakowej1. Zawiszenie kosiarki tylno – boczne2. szerokość robocza (+ -) 180cm3. Hydrauliczny przesuw4. Kąt nachylenia kosiarki góra 90 st. – dół – 65 st.5. Mechanizm uchylny – zabezpieczający maszynę po napotkaniu przeszkód6. WOM – wałek odbioru mocy7. Rok produkcji 2020 – 2021IV. Zakup fabrycznie nowej beczki asenizacyjnej1. Pojemność zbiornika 7000 – 8000l2. Jednoosiowy3. Koła 560/60R22,5 Alliance4. Zbiornik do mycia rąk5. wziernik 3” dodatkowy6. Tablice ostrzegawcze7. Fartuchy, chlapacze8. Aluminiowe skrzynki na wąż9. Hydrauliczna stopka10. Wąż ssawny 6m11. Wąż przedłużka 6m12. Oświetlenie beczki
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16311000-8 - Kosiarki do trawników
34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków
42418910-1 - Urządzenia załadowcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10