Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem”
Ciągnik rolniczy, kosiarka bijakowa, beczka asenizacyjna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BN
1.5.2.) Miejscowość: Radzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486136362
1.5.8.) Numer faksu: 486136362
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@radzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradzanow.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem”
Ciągnik rolniczy, kosiarka bijakowa, beczka asenizacyjna.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-682665c4-c37c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014734/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
WWW.ugradzanow.bip.org.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: biuro@radzanow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: /crodc 10246/skrytka
poczty elektronicznej: biuro@radzanow.pl
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
− w sprawach procedury przetargowej i w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Genowefa Jaworska tel. 48 613 63 62 w.26, e-mail: biuro@radzanow.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod linkiem: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej
„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest administratorem
Pana/Pani danych osobowych jest administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy
Radzanów, 26-807 Radzanów 92A, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@radzanow.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BRG.ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis techniczny przedmiotu zamówienia
I. Ciągnik rolniczy – wymagania: Opis przedmiotu zamówienie
I. Wymagania, jakie musi spełniać oferowany ciągnik:
1. Fabrycznie nowy, rok produkcji 2020-2021
2. termin dostawy maksymalnie w terminie 30 dni od podpisania umowy
3. dostawa do siedziby zamawiającego: Radzanów 92a. 26-807 Radzanów
4. homologacja końcowa lub dokument równoważny
5. Instrukcja obsługi w języku polskim
6. szkolenie operatorów z obsługi ciągnika i ładowacza czołowego w miejscu dostawy.
II. Informacje ogólne
- Zamawiający zastrzega sobie, że ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym.
III. Silnik
1. Moc silnika 105 – 120KM i turbodoładowany
2. pojemność silnika nie mniejsza jak 3400 – 4400 cm3
3. Silnik wysokoprężny, 4 cylindrowy, o mocy w przedziale 105 - 120kM, chłodzony cieczą
IV. Napęd
1. Napęd 4x4 załączany elektrohydraulicznie oraz elektrohydrauliczne załączanie blokady tylnego
deferencjału
2. Skrzynia biegów mechaniczna z rewersem 24 x 24 i biegami pełzającymi, suche sprzęgło dwutarczowe 24 x 24 max. prędkość 40km/h dopuszcza się i mokre sprzęgło
3. Na osiach pojazdu zamontowane pojedyncze koła
V. WOM
1. Obroty WOM 540/540E obr./min. zależny/niezależny
2. elktrohydrauliczne sprzęgło WOM z hamulcem
VI. Układ hydrauliczny
1. Wydatek pompy hydraulicznej minimum 60 l/min.
2. Minimum 6 rozdzielacze tylne z jedną sekcją pływającą
3. Udźwig tylny TUZ na końcówkach kulowych min. 4500 kg sterowany EHR
4. Siłowniki wspomagające TUZ
5. Szybkosprzęgi CBM
6. Sterowanie podnośnikiem wewnątrz i zewnątrz
7. Hydrauliczne wspomaganie układy kierowniczego
8. Sterowanie podnośnikiem zewnętrzne (z tyłu)
VII. Układ hamulcowy
1. Instalacja pneumatyczna dwu i jednoobwodowa umożliwiająca sterowanie układem hamulców
przyczepy
2. Hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie
3. Mechaniczny hamulec roboczy sterowany ręcznie
VIII. Kabina
1. Homologacja na dwie osoby w kabinie
2. Reflektory robocze przednie i tylne ( min po dwie sztuki)
3. Lampa ostrzegawcza (kogut)
4. Wycieraczka szyby przedniej i tylnej
5. Fotel kierowcy amortyzowany
6. Fotel pasażera musi spełniać minimum wymagana określone w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędniego wyposażenia
7. wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy
8. lusterka zewnętrzne
9. wycieraczki I spryskiwacze przedniej I tylnej szyby
10. reflektory przednie I tylne montowane na dachu
11. lampa ostrzegawcza koloru żółtego
13. Kabina pojazdu wyposażona w dywaniki wykonane z materiału antypoślizgowego I łatwo zmywalnego, pojazd wyposażony w stopnie antypoślizgowe, uchwyt umożliwiający wchodzenie I wychodzenie z kabiny, kabina klimatyzowana.
IX. Pozostałe parametry
1. Ogumienie tył 480, przód 380
2. Felgi skręcane, obciążniki kół tylnych
3. Zaczep transportowy i rolniczy
4. Zaczep przedni + sworzeń
5. Zbiornik paliwa min. 100 - 120 l
6. Radio
X. Wyposażenie
1. Gaśnica
2. Trójkątna tablica wyróżniająca
3. Błotniki kół przednich
4. Trójkąt ostrzegawczy
5. Układ pneumatyczny umożliwiający pompowanie kół pojazdu
6. Przewód do pompowania kół o długości min. 7m
XI. Ładowacz czołowy fabrycznie nowy 2020 – 2021r.
1. Samopoziomujący
2. Sterowanie – joystikic
3. Minimalny udźwig kg w punkcie obrotu na max wys 1600kg
4. Minimalna wysokość podnoszenia w osi obrotu 3,20m
5. Masa ładowacza bez wyposażenia w przedziale 480-540kg
6. Istalacja min 3 sekcyjna
7. Łyżka/szufla o szerokości w przedziale 2,0m – 2,2m
8. Paleciak – widły 120 cm- 2 tonowe
8. Przeciwwaga
9 szybkosprzęg hydrauliczny
10. Amortyzacja drgań
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16311000-8 - Kosiarki do trawników
34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków
42418910-1 - Urządzenia załadowcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
g) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.2. Opracowany kosztorys ofertowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ).
4. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo.
5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu,
- oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 118 ustawy Pzp – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:- ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
- pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej; fakt ustanowienia
Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
- jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pełnomocnik przed zawarciem umowy przedstawi kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;
- przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.