Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją w budynkach użyteczności publicznej Gminy Radzanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radzanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Piłsudskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Radzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-540
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 679 80 33 - 35
1.5.8.) Numer faksu: 23 679 80 33 wew. 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzanow.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: radzanow.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana urządzeń grzewczych wraz z termomodernizacją w budynkach użyteczności publicznej Gminy Radzanów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95119e08-8890-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001546/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana urządzeń grzewczych w budynkach użyteczności publicznej Gminy Radzanów - Poprawa jakości powietrza
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.radzanow.biuletyn.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl lub https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIN.271.1.2021.JR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza zamówienia dotyczy Zespołu Szkół w Radzanowie budynku Szkoły Podstawowej w Radzanowie, ul. Raciążska 53a, 06-540 Radzanów i obejmuje:A. Roboty budowlane: ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi ocieplenie stropodachu budynku wraz z pracami towarzyszącymi wymiana drzwi zewnętrznych oraz wykonanie 1 nowych (do pomieszczenia pomp ciepła) wraz z pracami towarzyszącymiB. Roboty sanitarne: montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wykonaniem wymienników pionowych stanowiących dolne źródło ciepła z pracami towarzyszącymi dostosowanie pomieszczenia istniejącej kotłowni do systemu gruntowej pompy ciepła wraz z pracami towarzyszącymi wymiana całej kompletnej instalacji c.o. (grzejników, orurowanie, izolacja) na grzejniki płytowe niskotemperaturowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach wraz z pracami towarzyszącymi doposażenie w instalację ciepłej wody użytkowej, cyrkulację – zasilane z układu pompy ciepła wraz z pracami towarzyszącymiC. Roboty elektryczne: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na LED-owe (tylko źródła światła) Montaż kompletnej instalacji PV o mocy min. 35,6 kWp wraz z pracami towarzyszącymi Modernizacja rozdzielnic piętrowych Modernizacja rozdzielnicy głównej wraz z pracami towarzyszącymi Dopasowanie i wykonanie instalacji odgromowej dla instalacji PV
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w każdej części przedmiotu zamówienia zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;b) „Doświadczenie personelu kluczowego” – D;c) „Deklarowany okres gwarancji” – G.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego - D
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji G
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą w każdej części przedmiotu zamówienia zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;b) „Doświadczenie personelu kluczowego” – D;c) „Deklarowany okres gwarancji” – G.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga zamówienia dotyczy budynku Przedszkola Publicznego w Radzanowie, ul. Raciążska 51, 06-540 Radzanów i obejmuje:A. Roboty budowlane: wymiana istniejących stalowych drzwi zasypów węgla wraz z pracami towarzyszącymiB. Roboty sanitarne: montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wykonaniem wymienników pionowych stanowiący dolne źródło ciepła wraz z pracami towarzyszącymi remont pomieszczenia istniejącej kotłowni, wymiennikowni oraz magazynu paliwa i dostosowanie do systemu gruntowej pompy ciepła wraz z pracami towarzyszącymi wymiana całej kompletnej instalacji c.o. (grzejników, orurowanie, izolacja) na grzejniki płytowe niskotemperaturowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach wraz z pracami towarzyszącymiC. Roboty elektryczne: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na LED-owe (tylko źródła światła) Modernizacja rozdzielnic piętrowych Modernizacja rozdzielnicy głównej wraz z pracami towarzyszącymi
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w każdej części przedmiotu zamówienia zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;b) „Doświadczenie personelu kluczowego” – D;c) „Deklarowany okres gwarancji” – G.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego - D
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji G
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą w każdej części przedmiotu zamówienia zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;b) „Doświadczenie personelu kluczowego” – D;c) „Deklarowany okres gwarancji” – G.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część trzecia zamówienia dotyczy budynku Szkoły Podstawowej we Wróblewie, Wróblewo 27, 06-540 Radzanów oraz budynku Oddziału Przedszkolnego we Wróblewie, Wróblewo 27, 06-540 Radzanów i obejmuje:A. Roboty sanitarne: montaż gruntowej pompy ciepła wraz z wykonaniem wymienników pionowych stanowiący dolne źródło ciepła wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Szkoły dostosowanie pomieszczenia istniejącej kotłowni do systemu gruntowej pompy ciepła wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Szkoły wymiana całej kompletnej instalacji c.o. (grzejników, orurowanie, izolacja) na grzejniki płytowe niskotemperaturowe oraz montaż zaworów termostatycznych z głowicami przy wszystkich grzejnikach wraz z pracami towarzyszącymi w obu budynkach wykonanie zewnętrznej doziemnej instalacji grzewczej preizolowanej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku PrzedszkolaB. Roboty elektryczne: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na LED-owe (tylko źródła światła) w obu budynkach Montaż kompletnej instalacji PV o mocy min. 14,4 kWp wraz z pracami towarzyszącymi Modernizacja rozdzielnic piętrowych w obu budynkach Modernizacja rozdzielnicy głównej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku szkoły Dopasowanie i wykonanie instalacji odgromowej dla instalacji PV w budynku szkoły
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w każdej części przedmiotu zamówienia zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;b) „Doświadczenie personelu kluczowego” – D;c) „Deklarowany okres gwarancji” – G.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego - D
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji G
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą w każdej części przedmiotu zamówienia zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;b) „Doświadczenie personelu kluczowego” – D;c) „Deklarowany okres gwarancji” – G.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10