Wykonanie usług związanych z całoroczną pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług związanych z całoroczną pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej oraz sadzenie krzewów kontenerowych i drzew na terenie gminy Nieporęt w latach 2021-2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNieporęt
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-22
  • ZamawiającyGmina Nieporęt
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031762
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług związanych z całoroczną pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej oraz sadzenie krzewów kontenerowych i drzew na terenie gminy Nieporęt w latach 2021-2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nieporęt

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Nieporęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-126

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nieporet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług związanych z całoroczną pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej oraz sadzenie krzewów kontenerowych i drzew na terenie gminy Nieporęt w latach 2021-2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40bcec8e-9c4d-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001892/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi pielęgnacji zieleni wysokiej i nieskiej oraz sadzenie krzewów kontenerowych i drzew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nieporet.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nieporet.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na Platformie zakupowej. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu,Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „ZADAJ PYTANIE”. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz„POTWIERDŹ”, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy"pytanie wysłane". Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.8. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SIWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.9. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Nieporęt tel. +48 22 576 87 90(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl i oneplace@marketplanet.pl.10. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż„pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. 11. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa Java Script;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.12.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZF.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dotyczy wykonania prac związanych z całoroczną pielęgnacją zieleni wysokiej i niskiej oraz sadzeniem krzewów kontenerowych i drzew na terenie Gminy Nieporęt w latach 2021-2022 r. obejmujące: 1) Planowe prace pielęgnacyjne zieleni wysokiej (drzewostanu) na terenie Gminy Nieporęt, będą dotyczyły drzew wskazanych przez Zamawiającego, a podjęcie działań przez Wykonawcę następować będzie nie później niż 48 godzin od chwili zgłoszenia robót przez Zamawiającego;2) Pilne prace wycinkowe zieleni wysokiej (drzewostanu) na terenie Gminy Nieporęt, będą polegały na usunięciu zagrożenia ze strony drzew złamanych, wywróconych oraz ich połamanych gałęzi i konarów. 3) Cięcia pielęgnacyjne drzew – obcięcie gałęzi lub konarów suchych, chorych, zamierających, odłamanych i nadłamanych oraz zabezpieczenie powstałych ran, korekty korony i nadanie jej odpowiedniej formy, a następnie dokładne uprzątnięcie terenu prac i wywóz powstałych odpadów na miejsce prawem dopuszczone;4) Cięcia techniczne drzew – cięcie gałęzi i konarów wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi lub urządzeniami infrastruktury drogowej, zapewnienia bezpieczeństwa przechodniów, mieszkańców lub pojazdów, powodujące odsłonięcie znaków drogowych, utrzymanie skrajni drogowej, likwidację kolizji z latarniami, a następnie dokładne uprzątnięcie terenu prac i wywóz powstałych odpadów na miejsce prawem dopuszczone;5) Frezowanie karp – odkopanie karpy na głębokość 20 cm poniżej powierzchni gruntu, sfrezowanie na głębokość 20 cm, zasypanie powstałego wykopu ziemią do poziomu terenu, dokładne uprzątnięcie terenu prac i wywóz powstałych odpadów na miejsce prawem dopuszczone;6) Wygrabianie liści i wywóz zebranej masy zielonej na miejsce prawem dopuszczone;7) Wykonanie oprysków drzew w związku ze zwalczaniem szkodników;8) Usuwanie odrostów przy drzewach – ręczne usuwanie odrostów pniowych, a następnie dokładne uprzątnięcie terenu prac i wywóz powstałych odpadów na miejsce prawem dopuszczone; 9) Zakładanie wiązań – w zależności od sytuacji zastosowanie wiązań elastycznych lub sztywnych, w celu wzajemnego przytrzymania się konarów, z zastosowaniem odpowiednich podkładek, zacisków specjalnie do tego celu przeznaczonych;10) Palikowanie, uzupełnienie i wymiana palików, tak aby były 3 sztuki palików wraz z poprzeczkami poziomymi, naciągnięcie i poprawienie;11) Ochrona drzew przed bobrami poprzez zabezpieczenie pnia drzewa do wysokości 1,5 m siatką metalową ocynkowaną;12) Prace pielęgnacyjne zieleni niskiej na terenie Gminy Nieporęt, będą uzależnione od okresu wegetacyjnego roślin, zakres i terminy prowadzenia robót, będą ustalane przez Zamawiającego w formie zgłoszenia, a podjęcie działań przez Wykonawcę następować będzie nie później niż 48 godzin od chwili zgłoszenia tych robót;13) Usuwanie drzew i krzewów – wycinka drzew i krzewów, zebranie gałęzi, dokładne uprzątnięcie terenu prac i wywozu powstałych odpadów na miejsce prawem dopuszczone, z zastrzeżeniem §7 ust. 1-3 umowy; 14) Cięcia korekcyjne i pielęgnacyjne krzewów – obcięcie gałęzi, nadanie odpowiedniej formy i kształtu roślinom, a następnie dokładne uprzątnięcie terenu prac i wywóz powstałych odpadów na miejsce prawem dopuszczone. Realizacja zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego oraz wykazem powierzchni stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy (będącej załącznikiem do SWZ);15) Odchwaszczanie powierzchni – usuwanie chwastów z systemem korzeniowym, spulchnianie gleby, odchwaszczanie rabat, wrzosowisk i ogrodu traw, łąk kwiatowych, a następnie dokładne uprzątnięcie terenu prac i wywóz powstałych odpadów na miejsce prawem dopuszczone, Realizacja zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego oraz wykazem powierzchni stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy (będącej załącznikiem do SWZ); 16) Podlewanie (z nawozem) młodych drzew i sadzonek krzewów, innych powierzchni porośniętych roślinnością, w ilości 10 litrów/m². Realizacja zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego oraz wykazem powierzchni stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy (będącej załącznikiem do SWZ);17) Koszenie powierzchni, zakres i terminy prowadzenia robót będą ustalone przez Zamawiającego w formie zgłoszenia. Wykazu powierzchni do koszenia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy (będącej załącznikiem do SWZ). 18) Prace związane z pielęgnacją zieleni oraz utrzymania porządku na czterech miejscach upamiętnionych tablicami, w miejscowościach: Stanisławów Pierwszy, Nieporęt i Zegrze Płd. (2 obiekty), obejmujące trzykrotne koszenie powierzchni, wycinanie zbędnych krzewów, pielęgnację drzew oraz dwukrotne grabienie, wywóz i utylizację liści. Zakres i terminy prowadzenia robót, będą ustalane przez Zamawiającego w formie zgłoszenia, a podjęcie działań przez Wykonawcę następować będzie nie później niż 48 godzin od chwili zgłoszenia robót przez Zamawiającego;19) Wykonanie uzgodnionej z Zamawiającym koncepcji urządzenia zieleni na działkach gminnych, wskazanych przez Zamawiającego Wykazu powierzchni nieruchomości stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy (będącej załącznikiem do SWZ);20) Sadzenie krzewów – w rozumieniu przygotowania powierzchni do sadzenia poprzez usunięcie z powierzchni zanieczyszczeń, chwastów i samosiewów; wykopanie dołka na gł. 20-30 cm; zaprawienie dołka urodzajną ziemią zgodnie ze sztuką ogrodniczą; posadzenie rośliny i dociśnięcie; cięcie pielęgnacyjno-kształtujące zgodnie ze sztuką ogrodniczą; mulczowanie; podlewanie posadzonych krzewów po posadzeniu oraz w okresie późniejszym zgodnie ze zleceniem. Parametry materiału szkółkarskiego: krzewy w pojemnikach, wysokość roślin 20-40 cm, krzewy posiadające min. 2-3 pędów o przewodnikach równomiernie rozmieszczonych typowych dla danego gatunku i odmiany; bez uszkodzeń mechanicznych, o wysokim poziomie zdrowotności (brak zasychających pędów, wolne od chorób i szkodników); prawidłowo rozwinięty system korzeniowy bez symptomów i oznak chorobowych; parametry materiału szkółkarskiego zgodne z normami i zaleceniami jakościowymi dla danego gatunku krzewu opracowanego przez ZSP, pozwalające na zachowanie rocznego okresu gwarancji na dostarczony materiał szkółkarski;21) Sadzenie drzew – w rozumieniu przygotowania powierzchni do sadzenia poprzez usunięcie z powierzchni zanieczyszczeń, chwastów i samosiewów; wykopanie odpowiedniej wielkości dołka; zaprawienie dołka (min. 60x60 cm) urodzajną ziemią zgodnie ze sztuką ogrodniczą; posadzenie rośliny i przysypanie ziemią oraz dociśnięcie; uformowanie misy i mulczowanie warstwą 5 cm; palikowanie drzewa (3 paliki o długości min. 1/3 wysokości drzewa) paliki drewniane impregnowane; przymocowanie wiązań do drzewa w ósemkę; podlewanie drzewa po posadzeniu oraz w okresie późniejszym zgodnie ze zleceniem; późniejsze kontrolowanie wiązań i palików w razie konieczności poprawianie i uzupełnianie palików i wiązań. Parametry materiału szkółkarskiego: drzewo o obwodzie pnia 10-14 cm, drzewo o wysokości 201-250 cm, z bryłą korzeniową; korona drzewa uformowana na wysokości powyżej 180 cm, o przewodnikach równomiernie rozmieszczonych z prawidłowo ukształtowanymi pędami bocznymi; materiał bez uszkodzeń mechanicznych o wysokim poziomie zdrowotności(brak zasychających pędów, wolny od chorób i szkodników); prawidłowo rozwinięty system korzeniowy bez symptomów i oznak chorobowych; parametry materiału szkółkarskiego zgodne z normami i zaleceniami jakościowymi dla danego gatunku drzewa opracowanego przez ZSP, pozwalające na zachowanie rocznego okresu gwarancji na dostarczony materiał szkółkarski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na usunięcie zagrożenia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie powierzchni do koszenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał przynajmniej dwie usługi o podobnym charakterze (usługi ogrodnicze), o łącznej wartości min. 300 000 zł. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) piły spalinowe- min. 3 szt.,b) frezarka – min. 1 szt.,c) środek transportu ze skrzynią ładunkową – min. 1 szt.,d) kosy mechaniczne spalinowe – min. 5 szt.e) kosiarki mechaniczne samojezdne – min. 2 szt.f) rębak do rozdrabniania gałęzi – min. 1 szt.g) podnośnik koszowy do cięć w koronach drzew – min. 1 szt.h) ilość osób zdolnych do wykonywania prac jednocześnie – min. 8 osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ; 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SWZ;4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy – gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych;2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów;3) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa;4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;5) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku vat,6) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest małym, średnim lub dużym przedsiębiorcą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego wykonawcę będzie potraktowane przez zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy i zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp, będzie skutkowało zatrzymaniem przez zamawiającego wadium wraz z odsetkami.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Tak wszystkie zmiany określone są w paragrafie 11 umowy stanowiącej załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https:/nieporet.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

brak
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki co drugi tydzień - Garwolin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki co drugi tydzień. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI