Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części – część I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 72 22 066
1.5.8.) Numer faksu: 71 72 21 706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części – część I.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b521a77-9c33-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000770/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi w zakresie wycinki oraz zabiegów cięć pielęgnacyjnych drzew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Przetargowej Logintrade: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html2. Za pośrednictwem Platformy Przetargowej Logintrade odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, odpowiedzi na pytania, modyfikacji, przekazywanie wezwań i zawiadomień w ramach prowadzonego postępowania.3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Logintrade, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej Logintrade przez Wykonawcę jest bezpłatne.4. Użytkownikom zewnętrznym – Wykonawcom przysługuje prawo korzystania z wsparcia technicznego dla Wykonawców Platformy Przetargowej: + 48 71 787 37 57; + 48 71 787 35 34; + 48 71 787 37 27; Pn.–pt.: 8:00 – 16:00; helpdesk@logintrade.net5. Sposób sporządzenia ofert, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz innych informacji oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu winne być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy Przetargowej Logintrade, a w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postepowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016.119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Roman Potocki - Starosta Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel.71/7221700, fax. 71/7221706, e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl;2. Inspektorem ochrony danych osobowych Powiatu Wrocławskiego – Starostwa Powiatowego we Wrocławiu jest Pani Beata Pierzchała, kontakt: ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel. 71/7221700, fax. 71/7221706, adres e-mail: beata.pierzchala@powiatwroclawski.pl; z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu nr SP.ZP.272.12.2021.II.DT Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno-technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części – część I, prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 ust. 1 ustawy Pzp.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO9. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.12.2021.II.DT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania.Zadanie 1 - Wykonanie usługi polegającej na usunięciu drzew w ilości do 61 sztuk rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu, dla każdego z zadań osobno.Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta na każde zadanie wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt 2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:a) Cena ofertowa brutto (A) waga: 60 %b) Czas reakcji prac interwencyjnych (B) waga: 40 %Ad.a) Kryterium (A) – cena ofertowa brutto - max. 60 pkt:Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru. C minA = -------------------------------------- x 60 C obA – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena oferowana bruttoCob – cena brutto oferty badanejAd.b)Kryterium (B) - czas reakcji prac interwencyjnych – max. 40 pkt :Kryterium czasu reakcji prac interwencyjnych dotyczy czasu reakcji Wykonawcy na rozpoczęcie interwencyjnych prac przycinki bądź wycinki drzew ujętych w kosztorysie ofertowym, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć, a będą stwarzać zagrożenie dla ruchu pieszego, kołowego lub stwarzają zagrożenie dla mieszkańców. Czas reakcji prac interwencyjnych należy ustalić w pełnych godzinach biorąc pod uwagę realny okres czasu potrzebny na dojazd sprzętu i ludzi w celu rozpoczęcia usuwania zagrożenia po otrzymaniu zlecenia (telefonicznego lub pisemnego) od Zamawiającego.Ocenie będzie podlegać oferowany czas reakcji prac interwencyjnych w ramach usługi prac wycinki i przycinki drzew.Maksymalny czas zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia to 5 godzin. Czas reakcji prac interwencyjnych, punktowany będzie w oparciu w następujący sposób:Lp. Czas reakcji prac interwencyjnych Ilość punktów1. do 5 godzin 02. do 4 godzin 203. do 3 godzin i mniej 40 Jeżeli Wykonawca poda w formularzu ofertowym czas reakcji prac interwencyjnych w minutach, Zamawiający przeliczy go na godziny wg zasady 60 minut = 1 godzina.Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu ofertowym czasu reakcji prac interwencyjnych, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny (dopuszczalny) 5 godzinny czas reakcji prac interwencyjnych i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru takiej oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Czas ten będzie liczony w godzinach od momentu przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia od Zamawiającego o potrzebie podjęcia prac interwencyjnych do momentu ich rozpoczęcia. Oferty wskazujące czas reakcji prac interwencyjnych dłuższy niż 5 godzin zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ.Ostateczny ranking ofert przeprowadzony według wzoru A+B gdzie: A– ilość punktów za cenę ofertowa brutto B – ilość punktów za czas reakcji prac interwencyjnych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji prac interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu, dla każdego z zadań osobno.Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta na każde zadanie wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt 2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:a) Cena ofertowa brutto (A) waga: 60 %b) Czas reakcji prac interwencyjnych (B) waga: 40 %Ad.a) Kryterium (A) – cena ofertowa brutto - max. 60 pkt:Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru. C minA = -------------------------------------- x 60 C obA – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena oferowana bruttoCob – cena brutto oferty badanejAd.b)Kryterium (B) - czas reakcji prac interwencyjnych – max. 40 pkt :Kryterium czasu reakcji prac interwencyjnych dotyczy czasu reakcji Wykonawcy na rozpoczęcie interwencyjnych prac przycinki bądź wycinki drzew ujętych w kosztorysie ofertowym, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć, a będą stwarzać zagrożenie dla ruchu pieszego, kołowego lub stwarzają zagrożenie dla mieszkańców. Czas reakcji prac interwencyjnych należy ustalić w pełnych godzinach biorąc pod uwagę realny okres czasu potrzebny na dojazd sprzętu i ludzi w celu rozpoczęcia usuwania zagrożenia po otrzymaniu zlecenia (telefonicznego lub pisemnego) od Zamawiającego.Ocenie będzie podlegać oferowany czas reakcji prac interwencyjnych w ramach usługi prac wycinki i przycinki drzew.Maksymalny czas zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia to 5 godzin. Czas reakcji prac interwencyjnych, punktowany będzie w oparciu w następujący sposób:Lp. Czas reakcji prac interwencyjnych Ilość punktów1. do 5 godzin 02. do 4 godzin 203. do 3 godzin i mniej 40 Jeżeli Wykonawca poda w formularzu ofertowym czas reakcji prac interwencyjnych w minutach, Zamawiający przeliczy go na godziny wg zasady 60 minut = 1 godzina.Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu ofertowym czasu reakcji prac interwencyjnych, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny (dopuszczalny) 5 godzinny czas reakcji prac interwencyjnych i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru takiej oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Czas ten będzie liczony w godzinach od momentu przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia od Zamawiającego o potrzebie podjęcia prac interwencyjnych do momentu ich rozpoczęcia. Oferty wskazujące czas reakcji prac interwencyjnych dłuższy niż 5 godzin zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ.Ostateczny ranking ofert przeprowadzony według wzoru A+B gdzie: A– ilość punktów za cenę ofertowa brutto B – ilość punktów za czas reakcji prac interwencyjnych4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania.Zadanie 2 - Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew w ilości do 1422 sztuk, rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu, dla każdego z zadań osobno.Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta na każde zadanie wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt 2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:a) Cena ofertowa brutto (A) waga: 60 %b) Czas reakcji prac interwencyjnych (B) waga: 40 %Ad.a) Kryterium (A) – cena ofertowa brutto - max. 60 pkt:Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru. C minA = -------------------------------------- x 60 C obA – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena oferowana bruttoCob – cena brutto oferty badanejAd.b)Kryterium (B) - czas reakcji prac interwencyjnych – max. 40 pkt :Kryterium czasu reakcji prac interwencyjnych dotyczy czasu reakcji Wykonawcy na rozpoczęcie interwencyjnych prac przycinki bądź wycinki drzew ujętych w kosztorysie ofertowym, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć, a będą stwarzać zagrożenie dla ruchu pieszego, kołowego lub stwarzają zagrożenie dla mieszkańców. Czas reakcji prac interwencyjnych należy ustalić w pełnych godzinach biorąc pod uwagę realny okres czasu potrzebny na dojazd sprzętu i ludzi w celu rozpoczęcia usuwania zagrożenia po otrzymaniu zlecenia (telefonicznego lub pisemnego) od Zamawiającego.Ocenie będzie podlegać oferowany czas reakcji prac interwencyjnych w ramach usługi prac wycinki i przycinki drzew.Maksymalny czas zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia to 5 godzin. Czas reakcji prac interwencyjnych, punktowany będzie w oparciu w następujący sposób:Lp. Czas reakcji prac interwencyjnych Ilość punktów1. do 5 godzin 02. do 4 godzin 203. do 3 godzin i mniej 40 Jeżeli Wykonawca poda w formularzu ofertowym czas reakcji prac interwencyjnych w minutach, Zamawiający przeliczy go na godziny wg zasady 60 minut = 1 godzina.Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu ofertowym czasu reakcji prac interwencyjnych, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny (dopuszczalny) 5 godzinny czas reakcji prac interwencyjnych i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru takiej oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Czas ten będzie liczony w godzinach od momentu przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia od Zamawiającego o potrzebie podjęcia prac interwencyjnych do momentu ich rozpoczęcia. Oferty wskazujące czas reakcji prac interwencyjnych dłuższy niż 5 godzin zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ.Ostateczny ranking ofert przeprowadzony według wzoru A+B gdzie: A– ilość punktów za cenę ofertowa brutto B – ilość punktów za czas reakcji prac interwencyjnych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji prac interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu, dla każdego z zadań osobno.Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego z zadań osobno na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez komisję przetargową, w oparciu o kryteria oceny ofert i ustaloną punktację. Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać oferta na każde zadanie wynosi 100 pkt. (100% = 100 pkt). Punkty w poszczególnych kryteriach będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt 2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:a) Cena ofertowa brutto (A) waga: 60 %b) Czas reakcji prac interwencyjnych (B) waga: 40 %Ad.a) Kryterium (A) – cena ofertowa brutto - max. 60 pkt:Oferta z najniższą ceną ofertową brutto za realizację przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 60.Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według poniższego wzoru. C minA = -------------------------------------- x 60 C obA – ilość punktów za kryterium cenyCmin – najniższa cena oferowana bruttoCob – cena brutto oferty badanejAd.b)Kryterium (B) - czas reakcji prac interwencyjnych – max. 40 pkt :Kryterium czasu reakcji prac interwencyjnych dotyczy czasu reakcji Wykonawcy na rozpoczęcie interwencyjnych prac przycinki bądź wycinki drzew ujętych w kosztorysie ofertowym, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć, a będą stwarzać zagrożenie dla ruchu pieszego, kołowego lub stwarzają zagrożenie dla mieszkańców. Czas reakcji prac interwencyjnych należy ustalić w pełnych godzinach biorąc pod uwagę realny okres czasu potrzebny na dojazd sprzętu i ludzi w celu rozpoczęcia usuwania zagrożenia po otrzymaniu zlecenia (telefonicznego lub pisemnego) od Zamawiającego.Ocenie będzie podlegać oferowany czas reakcji prac interwencyjnych w ramach usługi prac wycinki i przycinki drzew.Maksymalny czas zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia to 5 godzin. Czas reakcji prac interwencyjnych, punktowany będzie w oparciu w następujący sposób:Lp. Czas reakcji prac interwencyjnych Ilość punktów1. do 5 godzin 02. do 4 godzin 203. do 3 godzin i mniej 40 Jeżeli Wykonawca poda w formularzu ofertowym czas reakcji prac interwencyjnych w minutach, Zamawiający przeliczy go na godziny wg zasady 60 minut = 1 godzina.Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu ofertowym czasu reakcji prac interwencyjnych, Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny (dopuszczalny) 5 godzinny czas reakcji prac interwencyjnych i przyzna 0 pkt, a w przypadku wyboru takiej oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Czas ten będzie liczony w godzinach od momentu przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia od Zamawiającego o potrzebie podjęcia prac interwencyjnych do momentu ich rozpoczęcia. Oferty wskazujące czas reakcji prac interwencyjnych dłuższy niż 5 godzin zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią SWZ.Ostateczny ranking ofert przeprowadzony według wzoru A+B gdzie: A– ilość punktów za cenę ofertowa brutto B – ilość punktów za czas reakcji prac interwencyjnych4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4