Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana indywidualnych źródeł ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Cisownicy i Goleszowie - etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182433
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 5
1.5.2.) Miejscowość: Goleszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 479 05 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@goleszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana indywidualnych źródeł ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Cisownicy i Goleszowie - etap I.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-810d9e69-9c1d-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001413/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Cisownicy przy ul. Cisowej i ul. Grabowej w Goleszowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim, Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.goleszow.bip.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem: urzad@goleszow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Goleszów, dane kontaktowe: 43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 5, e-mail: urzad@goleszow.pl, tel. 334790510; Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 43-440 Goleszów ul. 1 Maja 5, e-mail: iod@goleszow.pl, tel. 334790510 wewn. 40;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Wymiana indywidualnych źródeł ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Cisownicy i Goleszowie – etap I, IR.271.4.2021, prowadzonym w trybie postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z art. 19 ust 2 oraz art. 79 uPZP, korzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. W związku z art. 19 ust. 3 zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj obejmujące wykonanie centralnego ogrzewania w 25 mieszkaniach w budynkach komunalnych przy ul. Cisowej w Cisownicy, poniżej wymienione są mieszkania objęte w I części zamówienia:ul. Cisowa 30 mieszkanie Nr 1A, 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, 7B, 8B, 9B, 10B, 11B, 12Bul. Cisowa 32 mieszkanie Nr 1A, 2A, 3A, 6A, 7B, 8B, 10B, 11Bul. Cisowa 34 mieszkanie Nr 1A, 4A, 5A, 7B, 12B Podstawowy zakres prac I części zamówienia:• opracowanie projektów centralnego ogrzewania w wyznaczonych 25 mieszkaniach, w poszczególnych trzech budynkach wielorodzinnych, • wykonanie zaprojektowanych instalacji centralnego ogrzewania,• rozbiórka oraz utylizacja gruzu po wyburzeniu pieców,• wykonanie instalacji gazowej na odcinku od węzła gazowego zlokalizowanego na klatce schodowej do urządzeń w mieszkaniach objętych zamówieniem, natomiast w budynku przy ul. Cisowej 30 dodatkowo należy wykonać instalację od przyłącza gazowego, zlokalizowanego na zewnątrz budynku i rozprowadzić po klatce schodowej. W budynkach przy ul. Cisowej 32, 34 wykonana jest instalacja gazowa od przyłącza na zewnątrz budynku do węzła gazowego na klatkach schodowych. Zamawiający posiada projekty instalacji gazowej,• zabudowa kotłów gazowych kondensacyjnych 2-funkcyjnych z zamkniętą komorą spalania wraz z zabudową wkładów kominowych ze stali nierdzewnej,• podłączenie istniejących 10 sztuk kuchenek gazowych do instalacji gazowej (do tej pory zasilanych gazem z butli gazowych) wraz z wymianą dysz,• zlecenie opinii kominiarskich przed przystąpieniem do robót oraz opinii stwierdzających prawidłowość wykonania podłączenia kotłów po wykonaniu instalacji.Szczegółowy zakres zamówienia wskazany jest załączniku Nr 8 - program funkcjonalno-użytkowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta przedstawiająca najkorzystniejszybilans ceny ofertowej brutto przedmiotu zamówienia i kryteriów dodatkowych [ Poferty].
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy (instalacja c.o. gazowa, wkład kominowy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na kocioł gazowy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta przedstawiająca najkorzystniejszybilans ceny ofertowej brutto przedmiotu zamówienia i kryteriów dodatkowych [ Poferty].4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj obejmujące wykonanie centralnego ogrzewania w 22 mieszkaniach w budynkach komunalnych przy ul. Cisowej w Cisownicy, poniżej wymienione są mieszkania objęte w II części zamówienia:ul. Cisowa 36 mieszkanie Nr 1A, 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, 7B, 8B, 9B, 10B, 11B, 12Bul. Cisowa 38 mieszkanie Nr 3A, 7B, 8B, 9B, 11Bul. Cisowa 40 mieszkanie Nr 2A, 3A, 9B, 10B, 11BPodstawowy zakres prac dla II części zamówienia:• opracowanie projektów centralnego ogrzewania w wyznaczonych 22 mieszkaniach, w poszczególnych trzech budynkach wielorodzinnych, • wykonanie zaprojektowanych instalacji centralnego ogrzewania,• rozbiórka oraz utylizacja gruzu po wyburzeniu pieców,• wykonanie instalacji gazowych na odcinku od węzła gazowego zlokalizowanego na klatce schodowej do urządzeń w mieszkaniach objętych zamówieniem, natomiast w budynku przy ul. Cisowej 36 dodatkowo należy wykonać instalację od przyłącza gazowego, zlokalizowanego na zewnątrz budynku i rozprowadzić po klatce schodowej. W budynkach przy ul. Cisowej 38, 40 wykonana jest instalacja gazowa od przyłącza na zewnątrz budynku do węzła gazowego na klatkach schodowych. Zamawiający posiada projekty instalacji gazowej,• zabudowa kotłów gazowych kondensacyjnych 2-funkcyjnych z zamkniętą komorą spalania wraz z zabudową wkładów kominowych ze stali nierdzewnej,• podłączenie istniejących 2 sztuk kuchenek gazowych do instalacji gazowej (do tej pory zasilanych gazem z butli gazowych) wraz z wymianą dysz,• zlecenie opinii kominiarskich przed przystąpieniem do robót oraz opinii stwierdzających prawidłowość wykonania podłączenia kotłów po wykonaniu instalacji.Szczegółowy zakres zamówienia wskazany jest załączniku Nr 8- program funkcjonalno-użytkowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta przedstawiająca najkorzystniejszybilans ceny ofertowej brutto przedmiotu zamówienia i kryteriów dodatkowych [ Poferty].
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy (instalacja c.o. gazowa, wkład kominowy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na kocioł gazowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta przedstawiająca najkorzystniejszybilans ceny ofertowej brutto przedmiotu zamówienia i kryteriów dodatkowych [ Poferty].4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10