Przeprowadzenie badań zachowań transportowych mieszkańców oraz pomiarów natężenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie badań zachowań transportowych mieszkańców oraz pomiarów natężenia ruchu drogowego i potoków pasażerskich na potrzeby analiz transport. do projektu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-26
  • ZamawiającyPOMORSKIE BIURO PLANOWANIA REGIONALNEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033011
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań zachowań transportowych mieszkańców oraz pomiarów natężenia ruchu drogowego i potoków pasażerskich na potrzeby analiz transport. do projektu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKIE BIURO PLANOWANIA REGIONALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771637476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Straganiarska 24-27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-837

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 3010644

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pbpr.pomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pbpr.pomorskie.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 583-00-11-969

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 593-02-06-827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589-185-36-39

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staromłyńska 1,

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 593-21-40-699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589-001-16-54

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 52

1.5.2.) Miejscowość: Żukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Pomorskie Biuro Planowania Regionalnego na podstawie Porozumienia w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego zawartego w Gdańsku w dniu 03 lutego 2021 r. przeprowadza postępowanie w imieniu i na rzecz niżej wymienionych Zamawiających:1) Pomorskie Biuro Planowania Regionalnego, 80-837 Gdańsk, ul. Straganiarska 24-27, 2) Gmina Miasta Gdańsk, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/123) Gmina Miasta Pruszcz Gdański, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 204) Gmina Kolbudy, 83-050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 15) Gmina Pruszcz Gdański, 83-000 Juszkowo, ul. Zakątek 16) Gmina Żukowo, 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badań zachowań transportowych mieszkańców oraz pomiarów natężenia ruchu drogowego i potoków pasażerskich na potrzeby analiz transport. do projektu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe3f721-9bc2-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001568/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie analiz transportowych w obszarze potencjalnej lokalizacji Pomorskiej Kolei Metropolitalnej II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pbpr_pomorskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej :https://platformazakupowa.pl/pn/pbpr_pomorskie 2.Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważniona jest Marzena Bielińska za pośrednictwem Platformy zakupowej.3. Wszelkie informacje, w tym wezwania od zamawiającego zostaną przekazane wykonawcy na adres e-mail wskazany przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym. 3.W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania Platformy zakupowej zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.4. zakupowahttps://platformazakupowa.pl/pn/pbpr_pomorskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, odbierania dokumentów elektronicznych, wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.2. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych 3. Zalecenia:1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf 2) W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: − .zip − .7Z 3) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 4) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.5) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 6) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.7) Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 4. Za datę przekazania oferty oraz wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie zakupowej.5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce Regulamin oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez wykonawcę oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.Administratorem Danych Osobowych jest Pomorskie Biuro Planowania Regionalnego ul. Straganiarska 24-27,80-837 Gdańsk, NIP 839-29-15-370, tel. 58 301 06 44, biuro@pbpr.pomorskie.pl2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@pbpr.pomorskie.pl.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:1)ustawa z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;2)ustawa z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;3) ustawa z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO .6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.7. Posiada Pani/Pan prawo:1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 Pzp wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.12.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PBPR(G).272.002.2021/JPt.152

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: Przeprowadzenie badań zachowań transportowych mieszkańców oraz pomiarów natężenia ruchu drogowego i potoków pasażerskich na potrzeby analiz transportowych do projektu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej II w ramach porozumienia pn.: Przeprowadzenie analiz transportowych w obszarze potencjalnej lokalizacji Pomorskiej Kolei Metropolitalnej II.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SWZ.3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79311200-9 Usługi przeprowadzania badań ankietowych, 71322100-2 Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej4. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych: zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Zamówienie dotyczy zebrania kompleksowych informacji o zachowaniach transportowych mieszkańców wybranego obszaru. Zakres zamówienia obejmuje przede wszystkim pozyskanie danych o przemieszczeniach mieszkańców i użytkowników sieci transportowej. Uzyskane bazy danych powinny być spójne.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.11. Z uwagi na charakter zamówienia, zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.16. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322100-2 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.Sposób oceny ofert:1) CenaSposób obliczenia punktów dla kryterium -Cena:PK1 = [CN / CR x 60%] x 100gdzie:PK1 - liczba punktów w kryterium -Cena;CN - najniższa oferowana cena;CR - cena oferty badanej.2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia W tym kryterium ocenie zostanie poddana liczba projektów w których uczestniczyły osoby skierowane do realizacji zamówienia tj:a) Za każdy dodatkowy projekt ponad ten wskazany na warunek udziału w postepowaniu, realizowany w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert polegający na przeprowadzeniu badań ankietowych w zakresie zachowań lub preferencji transportowych osób techniką CAPI na próbie co najmniej 3000 osób, w którym Ekspert od spraw badań zachowań transportowych był autorem/współautorem wykonawca otrzyma dodatkowo -7,5 pkt, przy czym maksymalna liczba punktów w tym podkryterium – 15 pktb) Za każdy dodatkowy projekt, w którym Ekspert od spraw pomiarów ruchu pełnił funkcję kierownika zespołu, ponad ten wskazany na warunek udziału w postepowaniu, realizowany w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert polegający na przeprowadzeniu dobowego pomiaru ruchu kołowego w co najmniej 15 punkach pomiarowych oraz co najmniej 6 godzinny pomiar potoku pasażerskiego w co najmniej 15 punktach pomiarowych w mieście liczącym co najmniej 150 tys. mieszkańców w jego granicach administracyjnych, albo zespole miast liczącym 150 tys. mieszkańców w granicach tych miast, albo w obszarze (np. województwie, jego części lub innej jednostki np. regionu), w którym zamieszkuje co najmniej 250 tys. mieszkańców, wykonawca otrzyma - 7,5 pkt, przy czym maksymalna liczba punktów w tym podkryterium – 15 pkt.Uwaga:W celu uzyskania punktów w podkryterium a) i b) wykonawca musi wykazać inne projekty niż te, które zostaną wykazane na ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia. W przypadku wykazania tych samych projektów zarówno do kryterium oceny ofert jak i na warunek udziału w postępowaniu wykonawca nie otrzyma punktów za te projekty.Wykazane projekty muszą być zrealizowane przez te same osoby, które zostaną wskazane w wykazie osób na spełnienie warunku udziału w postępowaniu.(wykazy na ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu i na kryterium muszą być rozłączne). Jeżeli Wykonawca w niniejszym kryterium chce uzyskać dodatkowe punkty, składa wypełniony wykaz osób do kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).Przyznane punkty w ramach poszczególnych podkryteriów sumuje się i stanowią one liczbę punktów przyznanych w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”.c) Termin wykonania zamówienia:w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów, według założeń:realizacja zamówienia w terminie do 22.11.2021 r. – 0 pkt, realizacja zamówienia w terminie do 12.11.2021 r. – 10 pkt .W tym kryterium wykonawca deklaruje w Ofercie (formularzu ofertowym) termin realizacji zamówienia. Jeżeli wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie w terminie do dnia 22.11.2021 r.2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.3. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.2. O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy Pzp), mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: i. skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej dwie osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia, w tym:- Ekspert od spraw badań zachowań transportowych – osoba, która w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert była autorem/współautorem co najmniej 2 badań ankietowych w zakresie zachowań lub preferencji transportowych osób techniką CAPI na próbie co najmniej 3000 osób;- Ekspert od spraw pomiarów ruchu - osoba, która w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika zespołu w co najmniej 2 projektach polegających na przeprowadzeniu dobowego pomiaru ruchu kołowego w co najmniej 15 punkach pomiarowych oraz co najmniej 6 godzinny pomiar potoku pasażerskiego w co najmniej 15 punktach pomiarowych w mieście liczącym co najmniej 150 tys. mieszkańców w jego granicach administracyjnych, albo zespole miast liczącym 150 tys. mieszkańców w granicach tych miast, albo w obszarze (np. województwie, jego części lub innej jednostki np. regionu), w którym zamieszkuje co najmniej 250 tys. mieszkańców.Uwaga:- Nie dopuszcza się wskazania tego samego eksperta w obu rolach.- Dopuszcza się wskazanie tych samych projektów/badań w doświadczeniu obu ekspertów.- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (Konsorcjum), wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie.ii. posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo zrealizował (wykonał): - co najmniej 2 badania ankietowe w zakresie zachowań lub preferencji transportowych osób techniką CAPI na próbie co najmniej 3000 osób; oraz - co najmniej 2 projekty polegające na przeprowadzeniu dobowego pomiaru ruchu kołowego w co najmniej 15 punkach pomiarowych oraz co najmniej 6 godzinny pomiar potoku pasażerskiego w co najmniej 15 punktach pomiarowych w mieście liczącym co najmniej 150 tys. mieszkańców w jego granicach administracyjnych, albo zespole miast liczącym 150 tys. mieszkańców w granicach tych miast, albo w obszarze (np. województwie, jego części lub innej jednostki np. regionu), w którym zamieszkuje co najmniej 250 tys. mieszkańców.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.7. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy Pzp, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. (art. 119 ustawy Pzp).8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. (art. 120 ustawy Pzp).9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. (art. 122 ustawy Pzp). 10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.11. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tychz wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadających doświadczenie zgodnie z warunkiem udziału w postepowaniu (określonym w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4) SWZ, w niniejszym ogłoszeniu sekcja 5.4)wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru – załącznik nr 5 do SWZ).b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są:i. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;ii. oświadczenie Wykonawcy, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego o nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt (i);- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 7 pkt 1) SWZ (tj.oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ)., składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (o którym mowa w Rozdziale VII ust. 11 SWZ )z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany do zawartej Umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.2. Zmiany istotnych postanowień Umowy mogą dotyczyć:1) terminu realizacji zamówienia;2) warunków i terminów płatności.3) organizacji prac;4) zmiany osób, które Wykonawca skierował do realizacji zamówienia na etapie złożenia oferty.3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:1) w zakresie ust. 2 pkt 1) - 4) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz nie można im zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. W przypadku braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach oraz określić jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia;2) w zakresie ust. 2 pkt 2) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji Umowy lub zmian regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych;3) w zakresie ust. 2 pkt 4) w przypadku wystąpienia innych niż w ust. 3 pkt 1) okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy realizację zamówienia zgodnie z „Wykazem osób” na spełnienie warunku udziału w postępowaniu i formularzem do kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawcy zostały przyznane w tym zakresie punkty na etapie oceny ofert), stanowiącymi załączniki do Oferty Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 2 do Umowy pod warunkiem wcześniejszego pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie nowej/-ych osoby/osób skierowanych do realizacji zamówienia będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia wymaganego w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” (jeżeli Wykonawcy zostały przyznane w tym zakresie punkty na etapie oceny ofert). Zaakceptowana zmiana osoby/osób uczestniczącej/-ych w realizacji Umowy nie stanowi zmiany treści Umowy. 4. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedkłada Liderowi Zamawiającego pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-26 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pbpr_pomorskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI ust. 2 SWZ oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zakresie wskazanym w rozdziale VII ust. 2 SWZ- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3) W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 4) W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.7) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru).8) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. 9). Wykaz osób składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium – Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej oraz opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.3. W przypadku załączania do oferty dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowe sprzątanie obiektu hotelowo-restauracyjnego- Jastarnia Jurata
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksowe sprzątanie obiektu w Juracie. Posiadam 114 apartamentów plus restauracja i części ogólnodostępne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI