Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim - Zakup sprzętu medycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim - Zakup sprzętu medycznego leczniczego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJędrzejów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-22
  • ZamawiającyPowiat Jędrzejowski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033013
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim - Zakup sprzętu medycznego leczniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jędrzejowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 83

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413863741

1.5.8.) Numer faksu: 413863742

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiatjedrzejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim - Zakup sprzętu medycznego leczniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dae62b60-9cab-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004040/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zwalczanie skutków epidemii COVID 19 w Powiecie Jędrzejowskim- Zakup sprzętu medycznego leczniczego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Zwalczanie skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/007/001

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I.Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiającybędzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych iorganizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.1. W postępowaniuo udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogąelektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje siękorzystając z miniPortalu przestrzegać po¬stanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust. 1 ustawy Pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych orazinnych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datęich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niżoferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz dokomunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. Wewszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsię numerem ogłoszenia (BZP). 8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mailwskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jakonieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się zWykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiającego” i„Prowadzącego postępowanie”.9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych wSWZ.10. Postępowanie oudzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.II. Opis sposobuprzygotowania oferty.1. Ofertamusi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej wformacie danych: .pdf, .doc, .docx,.rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.2. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jestdysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.Aplikacja działa na Platformie Windows,Mac i Linux.3. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został wInstrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu (odbywa się automatycznie).4. Do przygotowania ofertykonieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanegopodpisu elektronicznego,podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Szczegółowe informacje wrozdziale IX i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Starosta Jędrzejowski, ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów,email:powiat@powiatjedrzejow.plInspektorem ochrony danych osobowych jest Pan MariuszPiskorczyk,email: mariusz.piskorczyk@powiatjedrzejow.pl, tel. 41 386 37 41.Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zniniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18oraz art. 74, 75, 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r.poz. 2019 z późn. zm.) – dalej „Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,protokół postępowania wraz z załącznikami przechowuje się przez cały okres obowiązywania umowy wsprawie zamówienia publicznego lub przez okres zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacjidofinansowania ze środków UE.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Pani/Pana dane osobowe i decyzje w tymzakresie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych;-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nieprzysługuje Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OKSO.272.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Aparat do znieczulania - 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33172100-7 - Urządzenia do anestezji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriamiokreślonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Zanajkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. Wsytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowychzawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cenwyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofertlub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawieniawyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejsząofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przedwyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymałanajwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody nawybór jego oferty. 8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, aZamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriamiokreślonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Zanajkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. Wsytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowychzawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cenwyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofertlub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawieniawyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejsząofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przedwyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymałanajwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody nawybór jego oferty. 8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, aZamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Diatermia chirurgiczna - 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriamiokreślonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Zanajkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. Wsytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowychzawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cenwyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofertlub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawieniawyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejsząofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przedwyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymałanajwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody nawybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, aZamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriamiokreślonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Zanajkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. Wsytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowychzawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cenwyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofertlub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawieniawyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejsząofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przedwyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymałanajwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody nawybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, aZamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - Defibrylator AED - 20 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriamiokreślonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Zanajkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. Wsytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowychzawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cenwyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofertlub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawieniawyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejsząofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przedwyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymałanajwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody nawybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, aZamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriamiokreślonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Zanajkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. Wsytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzyzłożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowychzawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cenwyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofertlub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawieniawyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejsząofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przedwyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymałanajwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody nawybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, aZamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotygospodarcze(konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienialub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związkuz powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwow celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców wsposób umożliwiający ich identyfikację. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonaniazamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy.3) W celu wykazanianiepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymaganejest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-21

2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzeniu poradnictwa psychologicznego - Włoszczowa
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzeniu poradnictwa psychologicznego oraz stacjonarnych grup wsparcia dla 19 rodzin zastępczych z terenu powiatu włoszczowskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI