Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Hrubieszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 64
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 696 69 00
1.5.8.) Numer faksu: 84 696 33 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_hrubieszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Krastymstawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 564-10-40-734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poniatowskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 575 61 14
1.5.8.) Numer faksu: 82 576 40 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.swatowski@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Białej Podlaskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 537-10-46-157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 33
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 344-75-00
1.5.8.) Numer faksu: 83 311 10 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_biala_podlaska@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 563-10-78-103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 112
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562-78-53
1.5.8.) Numer faksu: 82 565 35 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 946-18-29-741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 71 044 00
1.5.8.) Numer faksu: 081 744 57 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@swgov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 717-180-54-06
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Owocowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 82 76 900
1.5.8.) Numer faksu: 81 82 735 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 922-17-31-959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 638 00 70
1.5.8.) Numer faksu: 84 639 50 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 565-10-23-737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierzy WiN 19
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 572 68 10
1.5.8.) Numer faksu: 82 572 53 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wlodawa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zakład Karny w Hrubieszowie przeprowadza postępowanie i na rzecz wszystkich jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów spożywczych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6c99e51-b24d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019101/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy artykułów spożywczych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal. 2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Warunkach korzystania z elektrycznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6) Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w mini portalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”, ze strony głównej z zakładki Postępowania lub ze strony www.zp.sw.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Hrubieszowie, ul. Nowa 64, 22 – 500 Hrubieszów, tel. 84 696 69 00, e – mail: zk_hrubieszow@sw.gov.pl; dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie ul. Nowa 64, 22 – 500 Hrubieszów, tel. 84 696 69 22, e – mail: iod_hrubieszow@sw.gov.pl; Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawy artykułów spożywczych” do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim, nr sprawy: DKw.2232.4.2021.MJ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 88 oraz art. 74ustawy Pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani / Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani / Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz SWZ pozycja XXV. Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.4.2021.MJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj.: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.Część 1: CPV – 15612000-1 Mąka ziemniaczana 2 550 kg, Mąka pszenna 34 000 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15612100-2 - Mąka pszenna
15612300-4 - Mąka i mączka warzywna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:Nazwa kryterium Waga kryterium1. Cena brutto 60%2. Termin płatności 20%3. Termin reklamacji towaru 20%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%1. Kryterium cena – waga kryterium 60%.Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru: najniższa cena brutto spośród oferowanych uzyskana liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 60% x 100 cena brutto z oferty badanej2. Kryterium termin płatności – waga kryterium 20% 1) termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,2) termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,3) termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru - 14 dni.3. Kryterium termin reklamacji towaru – waga kryterium 20%. Termin wymiany towaru na towar wolny od wad:1) termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.2) termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.3) termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany wadliwego towaru na towar wolny od wad do 72 godziny od momentu pisemnego, telefonicznego zgłoszenia reklamacji. 4. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać termin płatności faktur za dostarczony towar oraz realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni. Natomiast w przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. do 72 godzin.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin reklamacji towaru
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:Nazwa kryterium Waga kryterium1. Cena brutto 60%2. Termin płatności 20%3. Termin reklamacji towaru 20%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%1. Kryterium cena – waga kryterium 60%.Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru: najniższa cena brutto spośród oferowanych uzyskana liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 60% x 100 cena brutto z oferty badanej2. Kryterium termin płatności – waga kryterium 20% 1) termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,2) termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,3) termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru - 14 dni.3. Kryterium termin reklamacji towaru – waga kryterium 20%. Termin wymiany towaru na towar wolny od wad:1) termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.2) termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.3) termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany wadliwego towaru na towar wolny od wad do 72 godziny od momentu pisemnego, telefonicznego zgłoszenia reklamacji. 4. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać termin płatności faktur za dostarczony towar oraz realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni. Natomiast w przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. do 72 godzin.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj.: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim. Część 2: CPV – 15610000-7Kasza jęczmienna średnia 39 100 kg, Kasza gryczana kg 13 200 kg, Kasza manna 6 750 kg, Płatki owsiane 5 350 kg, Ryż 43 600 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15613380-5 - Płatki owsiane
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:Nazwa kryterium Waga kryterium1. Cena brutto 60%2. Termin płatności 20%3. Termin reklamacji towaru 20%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%1. Kryterium cena – waga kryterium 60%.Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru: najniższa cena brutto spośród oferowanych uzyskana liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 60% x 100 cena brutto z oferty badanej2. Kryterium termin płatności – waga kryterium 20% 1) termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,2) termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,3) termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru - 14 dni.3. Kryterium termin reklamacji towaru – waga kryterium 20%. Termin wymiany towaru na towar wolny od wad:1) termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.2) termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.3) termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany wadliwego towaru na towar wolny od wad do 72 godziny od momentu pisemnego, telefonicznego zgłoszenia reklamacji. 4. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać termin płatności faktur za dostarczony towar oraz realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni. Natomiast w przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. do 72 godzin.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin reklamcji towaru
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:Nazwa kryterium Waga kryterium1. Cena brutto 60%2. Termin płatności 20%3. Termin reklamacji towaru 20%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%1. Kryterium cena – waga kryterium 60%.Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru: najniższa cena brutto spośród oferowanych uzyskana liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 60% x 100 cena brutto z oferty badanej2. Kryterium termin płatności – waga kryterium 20% 1) termin płatności 14 - 20 dni – 0 pkt,2) termin płatności 21 - 25 dni – 10 pkt,3) termin płatności 26 - 30 dni – 20 pkt.Zamawiający zastrzega minimalny termin płatności za dostarczoną partię towaru - 14 dni.3. Kryterium termin reklamacji towaru – waga kryterium 20%. Termin wymiany towaru na towar wolny od wad:1) termin reklamacji 49 – 72 godz. - 0 pkt.2) termin reklamacji 25 – 48 godz. - 10 pkt.3) termin reklamacji do 24 godz. - 20 pkt.Zamawiający zastrzega maksymalny termin wymiany wadliwego towaru na towar wolny od wad do 72 godziny od momentu pisemnego, telefonicznego zgłoszenia reklamacji. 4. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać termin płatności faktur za dostarczony towar oraz realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia. W przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu płatności Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin płatności 14 dni. Natomiast w przypadku braku wpisania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę terminu reklamacji, Zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. do 72 godzin.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych tj.: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, kasza jęczmienna, kasza gryczana, kasza manna, płatki owsiane, ryż, makaron świderki oraz makaron nitki do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim. Część 3: CPV – 15851000-8Makaron świderki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 60 500 kg, 15851100-9 kg, Makaron nitki (zawartość mąki z pszenicy durum min. 30%) 8 600 kg,
4.2.6.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany