Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno na potrzeby Powiatowego Zarządu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHrubieszów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-18
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00049745
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabowiecka 18b

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846962092

1.5.8.) Numer faksu: 846962595

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.powiathrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdh.hrubieszow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d36d937-b166-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003148/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup Emulsji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzdh.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdh.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:• dokumenty w formacie „pdf"zaleca się podpisywać formatem PAdES,• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innymniż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będziezobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.Zamawiającyokreśla niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowejtj.:Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;a)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;b) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiejwnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;c) Włączona obsługaJavaScript;d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MBw txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Zamawiający określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupoweji zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminuotwarcia ofert.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłemczasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenie Ogólnego oOchronie Danych Osobowychz dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwanego dalej Rozporządzeniem) informuję,iżAdministratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie,ul. Grabowiecka18b, 22-500 Hrubieszówtel. 084 696 20 91tel. (0-84) 6962091, fax. 6962595, mail: pzdh@wp.pl1.Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawachochrony danych osobowych pod numerem telefonu 84 696 20 91 lub bezpośrednio w biurzeAdministratora.2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury składania ofert nazapytania ofertowe, przetargi ogłaszane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, na podstawieustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych, pozyskanych przez Powiatowy ZarządDróg w Hrubieszowie jest zgoda osoby, której dane dotyczą obowiązujące przepisy prawa orazzawarte umowy (art 6 ust. 1 lit. „c”Rozporządzenia RODO oraz Ustawa Prawo ZamówieńPublicznych).4. Dane osobowe oferentów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacjicelów określonych w pkt 2, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisypowszechnie obowiązującego prawa, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Odbiorcami danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 orazart. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018. Poz.1986), dalej „ustawa Pzp”; 6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne doskutecznego złożenia oferty. Obowiązek podania przez danych osobowych jest wymogiem ustawowymokreślonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp7. Dane osobowenie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.8.Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie nie przetwarza danych osobowych w sposóbzautomatyzowany, nie dokonuje ich profilowania, nie przekazuje do państw trzecich.9. W przypadku,gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danychosobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgodyw dowolnymmomencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonanona podstawiezgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.10. W związku z przetwarzaniem danych przezAdministratora Danych Osobowych przysługuje Pani/Panu:• na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;11. W związku z przetwarzaniem danych przez Administratora Danych Osobowych nieprzysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-1.343.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 30 ton mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno w opakowaniach (workach) o wielkości 25 – 30 kg (na bezzwrotnych paletach) (dalej jako mieszanka) na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie, spełniającej warunki zawarte w OPZ będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonał w tym okresie co najmniej dwie dostawy mieszanki mineralno – asfaltowej na zimno w ilości co najmniej 20 ton każda dostawa rozumiana jako realizacja jednej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania przedmiotu i wartości umowy, terminu jej wykonania, wskazaniem podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego czy ta dostawa została wykonana należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni):- Wykaz dostaw potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 4 SWZ wraz z dołączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana.- Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdziale VI. cz. A ust. 3 pkt 1 składają łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub też z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się:1) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;2) uzupełnione oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;2. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (oryginał);2) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  o ile dotyczy,4) oświadczenie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (o ile dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Z Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), Zamawiający będzie się porozumiewał za pośrednictwem pełnomocnika Wykonawców wskazanego w pełnomocnictwie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani będą zawrzeć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyć tę umowę Zamawiającemu, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, o której mowa w ust. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wskazanych w ust. 1 pkt 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;w przypadku, o którym mowa w pkt. 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ;wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składając ofertę w postaci elektronicznej - Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pzdhi.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy ekip podwykonawczych do dociepleń budynków - Biała Podlaska
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy ekip podwykonawczych do dociepleń budynków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Nr 7 w Wyszkowie (2)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Hrubieszów: Usługa szkoleniowa w zakresie "Florysta"
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Hrubieszów: Dostawy artykułów spożywczych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI