Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mieszkanki drogowej we frakcji 0 – 31,5 mm na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowiecka 18b
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846962092
1.5.8.) Numer faksu: 846962595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.powiathrubieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdh.hrubieszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mieszkanki drogowej we frakcji 0 – 31,5 mm na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76732c6-b2ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003148/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kruszywo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.pzdh.hrubieszow.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdh.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:• dokumenty w formacie „pdf"zaleca się podpisywać formatem PAdES,• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innymniż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będziezobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.Zamawiającyokreśla niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowejtj.:Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;a)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;b) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiejwnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;c) Włączona obsługaJavaScript;d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MBw txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Zamawiający określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupoweji zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminuotwarcia ofert.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłemczasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenie Ogólnego oOchronie Danych Osobowychz dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwanego dalej Rozporządzeniem) informuję,iżAdministratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie,ul. Grabowiecka18b, 22-500 Hrubieszówtel. 084 696 20 91tel. (0-84) 6962091, fax. 6962595, mail: pzdh@wp.pl1.Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawachochrony danych osobowych pod numerem telefonu 84 696 20 91 lub bezpośrednio w biurzeAdministratora.2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury składania ofert nazapytania ofertowe, przetargi ogłaszane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, na podstawieustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych, pozyskanych przez Powiatowy ZarządDróg w Hrubieszowie jest zgoda osoby, której dane dotyczą obowiązujące przepisy prawa orazzawarte umowy (art 6 ust. 1 lit. „c”Rozporządzenia RODO oraz Ustawa Prawo ZamówieńPublicznych).4. Dane osobowe oferentów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacjicelów określonych w pkt 2, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisypowszechnie obowiązującego prawa, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Odbiorcami danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 orazart. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018. Poz.1986), dalej „ustawa Pzp”; 6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne doskutecznego złożenia oferty. Obowiązek podania przez danych osobowych jest wymogiem ustawowymokreślonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp7. Dane osobowenie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.8.Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie nie przetwarza danych osobowych w sposóbzautomatyzowany, nie dokonuje ich profilowania, nie przekazuje do państw trzecich.9. W przypadku,gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danychosobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgodyw dowolnymmomencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonanona podstawiezgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.10. W związku z przetwarzaniem danych przezAdministratora Danych Osobowych przysługuje Pani/Panu:• na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;11. W związku z przetwarzaniem danych przez Administratora Danych Osobowych nieprzysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-1.343.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 200 ton mieszanki drogowej we frakcji 0 – 31,5 mm (dalej jako mieszanka) na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie. 3. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10