Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie dwudniowych warsztatów online dla beneficjentów Dużych Projektów Infrastrukturalnych oraz projektów regularnych realizowanych w ramach Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-05-19
ZamawiającyCentrum Projektów Europejskich
Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
Numer ogłoszenia2021/BZP 00051639
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051639 z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Zorganizowanie dwudniowych warsztatów online dla beneficjentów Dużych Projektów Infrastrukturalnych oraz projektów regularnych realizowanych w ramach Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie dwudniowych warsztatów online dla beneficjentów Dużych Projektów Infrastrukturalnych oraz projektów regularnych realizowanych w ramach Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@cpe.gov.pl. Wymagania szczegółowo opisane zostały w rozdziale IX SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.10.2021.KR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 23000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwudniowych (10-12 godzin łącznie) warsztatów online dla beneficjentów Dużych Projektów Infrastrukturalnych oraz projektów regularnych realizowanych w ramach Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (dalej Programu) dotyczących skutecznej promocji efektów realizowanych projektów z pokazaniem jak samodzielnie przygotować film promocyjny z wykorzystaniem nagrania ze smartfona oraz omówieniem przygotowanych przez uczestników filmów. WARSZATATY I Szkolenie będzie przeprowadzone z wykorzystaniem platformy Wykonawcy. Zakładany termin rozpoczęcia warsztatów – druga połowa maja/ pierwsza połowa czerwca 2021 r. Beneficjenci korzystający z unijnego wsparcia mają obowiązek, aby o tym informować. UE wymaga informowania opinii publicznej, uczestników i odbiorców projektów, o tym, że dane przedsięwzięcie było możliwe między innymi dzięki unijnej pomocy finansowej. Szczególnie ważne jest promowanie rezultatów projektów. Chcemy aby podczas warsztatów beneficjenci dowiedzieli się jak to robić efektywnie i przy małym nakładzie finansowym. Po warsztatach beneficjenci powinni mieć wiedzę pozwalającą na nagranie, obróbkę i publikację krótkiego filmiku promującego rezultaty projektu. Ostateczne wskazanie daty warsztatów (ustalone w porozumieniu z Wykonawcą) nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty podpisania Umowy. DZIEŃ PIERWSZY – maksymalnie 7 godzin (rozpoczęcie o godzinie 10.00, w tym 2 krótkie przerwy (10 min), jedna dłuższa (20 min) 1.Cele działań promocyjnych.2.Adresaci działań promocyjnych. 3.Formy i narzędzia promocji w projekcie (wykorzystujące materiał filmowy): •rola Internetu w procesie promocji – dlaczego warto publikować w internecie i dbać aby informacje na stronie były aktualne, •kontakty z dziennikarzami – co może zainteresować dziennikarzy i jak do nich dotrzeć • dokumentacja foto i video – jak i kiedy robić zdjęcia oraz filmy, na co zwracać uwagę, jakich błędów unikać (porady i wskazówki).4. Jak w prosty sposób tworzyć filmy – instruktarz (wykorzystanie bezpłatnych, prostych aplikacji) oraz stworzenie dwóch filmów o tematyce ustalonej z Zamawiającym. DZIEŃ DRUGI – maksymalnie 5 godzin (rozpoczęcie o godzinie 11.00, w tym 1 krótka przerwa (10 min), jedna dłuższa (20 min). Prezentacje nagranych przez uczestników filmów. Omówienie ich – ze wskazówkami i poradami, co można było zrobić lepiej, jakie inne techniki wykorzystać etc. Wyjaśnienie wątpliwości, odpowiedzi na pytania uczestników. Każdy przekazany przez uczestników film powinien otrzymać komentarz ze strony prowadzącego. Jeśli okaże się, że filmów przekazanych przez uczestników jest niewiele, Wykonawca musi być przygotowany do zaprezentowania i omówienia przykładowych filmików (ogólnodostępnych bądź przygotowanych przez siebie) oraz do wypełnienia atrakcyjną treścią pozostałego czasu (Wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycję do akceptacji). WARSZTATY 2 ZAMóWIENIE OPCJONALNE Zamówienie to zostanie zrealizowane w momencie gdy podczas rejestracji na warsztaty opisane w części A ilość osób Zarejestrowanych będzie wskazywała na konieczność przeprowadzenia dodatkowych warsztatów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Kompleksowe zorganizowanie warsztatów dla 1 grupy szkoleniowej (zgodnie z pkt B Warsztaty nr 2- OPZ- Zamówienie opcjonalne) oraz zapewnienie dostępności dla osób z niepełnosprawnością podczas dwóch dwudniowych warsztatów. W przypadku udziału w warsztatach osoby z niepełnosprawnością, Wykonawca zapewni równy dostęp takiej osobie/ osobom do udziału w warsztatach. ZAMÓWIENIE OPCJONALNE Maksymalna wartość opcji 14 500,00 PLN.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość próbki warszatów
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia odpowiednią kadrą szkoleniową, w tym co najmniej jednym w trenerem i co najmniej jednym szkoleniowcem/instruktorem przewidzianymi do realizacji zamówienia wraz z opisem ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych w celu prawidłowej realizacji zamówienia. Trener musi mieć udokumentowane, przynajmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (stacjonarne lub online) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia- zrealizował co najmniej 20 szkoleń co najmniej jednodniowych. Szkoleniowiec/instruktor musi mieć udokumentowane przynajmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji krótkich filmów o charakterze informacyjnym- zrealizował co najmniej 8 filmów informacyjno-promocyjnych, co najmniej jednominutowych. Jeżeli osoba spełnia jednocześnie wymagania dla wykładowcy i szkoleniowca/instruktora może ona samodzielnie prowadzić warsztaty (bez zastosowania wymogu dwóch oddzielnych osób).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2,Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełniawarunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Szczegóły w rozdziale XV SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ ).UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty musi być załączona prezentacja multimedialna w formie elektronicznej dotycząca tematu szkolenia. Prezentacja stanowi treść oferty i nie może być zmieniona po upływie terminu składania ofert. Brak wersji elektronicznej skutkuje odrzuceniem oferty. Trener wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako prowadzący warsztaty, podczas próbnych warsztatów online dokona ustnej prezentacji na podstawie złożonej z ofertą prezentacji multimedialnej. Prezentacja multimedialna powinna być w formie elektronicznej (w formacie PDF lub prezentacji Power Point lub prezentacji Prezi) dotyczącej tematu szkolenia. ”. Prezentacja stanowi treść oferty i nie może być zmieniona po upływie terminu składania ofert. Brak prezentacji skutkuje odrzuceniem oferty. Trener wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako prowadzący warsztaty podczas próbnych warsztatów online dokona ustnej prezentacji na podstawie złożonej z ofertą prezentacji multimedialnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy PZP nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w rozdziale VII pkt. 8.1 SWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt. 2 SWZ musi zostać spełnionyprzez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 2 niniejszej SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIIpkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Do oferty należy dołączyć: Wstępne oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 3do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepoleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 7 (podpisany kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).15. Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić nadrukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. wformie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (......)17.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja),zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawopełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisemosobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyjątkiem § 1 ust. 5. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa w tym prawa wspólnotowego lub zmiany zakresu lub struktury Programu, które to zmiany mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy w ten sposób, że czynią wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu Umowy do obowiązujących przepisów prawa lub zakresu / struktury Programu; 2)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej, jeżeli niejęcie zmian w Umowie skutkowałoby tym, że wykonanie Umowy byłoby niecelowe – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu Umowy do zmian organizacyjny po stronie Zamawiającego; 3)gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na wyeliminowaniu rozbieżności i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów Umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami; 4)wystąpienia siły wyższej, Poza wskazanym ust. 2 zakresem zmian Umowy, zakres zmian, w przypadku wystąpienia przesłanek opisanych w ust. 2, dotyczyć może również: 1) terminu wykonania usługi, o którym mowa w § 2 ust. 1, który może być wydłużony, jednak nie dłużej niż o 1 miesiąc; 2)wynagrodzenia, które może być zwiększone jednak nie więcej niż o 10% w stosunku do całkowitego wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 lub w przepisie art. 455 ust. 1 – 4 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Punkty za kryterium „Jakość”Integralną częścią oferty jest złożenie prezentacji multimedialnej w formie elektronicznej dotyczącej tematu szkolenia, który następnie trener, wskazany w ofercie do prowadzenia szkolenia, przedstawi Zamawiającemu w trakcie maksimum 50 minutowego szkolenia online zorganizowanego na platformie Wykonawcy. Podczas próbki szkolenia powinny być zaprezentowane podstawowe zasady robienia zdjęć oraz filmów, wymienione aplikacje które będą przedstawione podczas szkolenia, które jest przedmiotem zamówienia. Pokrótce omówiona jedna z tych aplikacji. Po próbce szkolenia Zamawiający powinien mieć ogólny obraz jakie informacje będą przekazywane podczas szkolenia, jakie narzędzia zaprezentowane i w jaki sposób. Prezentacja stanowi treść oferty i nie może być zmieniona po upływie terminu składania ofert. Brak wersji elektronicznej skutkuje odrzuceniem oferty. Trener podczas próbnego szkolenia online wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako prowadzący szkolenie dokona ustnej prezentacji na podstawie złożonej z ofertą prezentacji multimedialnej.Prezentacja przeprowadzona przez trenera może zostać oceniona maksymalnie na 60 pkt. Punkty za kryterium „Jakość próbki ” zostaną przyznane na podstawie kryteriów wymienionych poniżej. W przypadku braku zorganizowania prezentacji próbki szkolenia online w ciągu pięciu dni roboczych od daty otwarcia ofert, otrzyma on 0 pkt. w kryterium „Jakość próbki”. Ze względów technicznych (np. brak wolnych terminów), na wniosek Zamawiającego/ Wykonawcy, data prezentacji próbki może ulec przesunięciu na późniejszy termin, maksymalnie 8 dni roboczych. W odniesieniu do ofert Zamawiający oceni „Jakość próbki” na podstawie przeprowadzonej próbki szkolenia online, biorąc pod uwagę następujące kryteria: a. Przygotowanie merytoryczne prezentacji i fachowość odpowiedzi na pytania zadane do prezentacji przez członków komisji – od 0 do 15 pkt. Zamawiający rozumie przez to: - kompleksowe ujęcie tematu – od 0 do 3 pkt.- ocena przydatności zaproponowanych narzędzi/programów do wykorzystania podczas szkolenia – od 0 do 2 pkt. -zgodność przekazywanych informacji z aktualnym stanem prawnym, wytycznymi programu i/lub najlepszymi praktykami w danym obszarze – od 0 do 5 pkt. - poprawność odpowiedzi udzielonej na pytanie zadane przez członków komisji. Pytanie będzie odnosiło się do tematyki szkolenia. Przez poprawnie udzieloną odpowiedź rozumie się odpowiedź jednoznaczną, wyczerpującą i zgodną z omawianym stanem prawnym – od 0 do 5 pkt. b. Sposób przeprowadzenia szkolenia, relacja z uczestnikami szkolenia – od 0 do 23 pkt. Przez sposób przeprowadzenia szkolenia, relację z uczestnikami szkolenia Zamawiający rozumie: -umiejętne zorganizowanie szkolenia od strony technicznej, od 0 do 3 pkt. -odpowiednie rozplanowanie w czasie, uwzględnienie czasu na pytania, logiczny schemat organizacji szkolenia, od 0 do 5 pkt.-zaangażowany sposób mówienia, w tym intonacja, słyszalność, tempo mówienia, ze zwróceniem uwagi na to czy przekaz nie jest monotonny, od 0 do 5 pkt. -odpowiednią postawę prezentera, reagowanie na chęć zadawania pytań przez uczestników – od 0 do 4 pkt. -umiejętność zaciekawienia treścią przekazywanych informacji, kreatywność i interaktywność w sposobie prezentacji – od 0 do 4 pkt.-przestrzeganie czasu – od 0 do 2 pkt. c. Umiejętność przekazania wiedzy – od 0 do 22 pkt. Zamawiający rozumie umiejętność przekazania wiedzy jako:-spójność pomysłu na przeprowadzenie modułu – od 0 do 6 pkt, -dostosowanie przekazu do odbiorcy poprzez operowanie przykładami, stosowanie adekwatnego języka (tj. unikanie żargonu, skrótów pojęć, tłumaczenie pojęć) – od 0 do 6 pkt. -sposób wizualizacji treści na prezentacji (tj. estetyka, czytelność) – od 0 do 5 pkt. -Sposób zaprezentowania aplikacji – od 0 do 5 pkt. Ocena w kryterium jakościowym zostanie dokonana przez minimum trzy osoby.