Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nawozów dolistnych do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołuda Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3513391
1.5.8.) Numer faksu: 523513541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izkoludaprzetargi@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://izzd-koluda-wielka.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka badawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
jednostka badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nawozów dolistnych do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c763fa-905e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniuZamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji:a) elektronicznie na adres e-mail: izkoludaprzetargi@wp.plb)lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod tym adresem: https://zdkoludawielka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Pytania i odpowiedzi”.2. Oświadczenia, wnioski,zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone wterminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracyZamawiającego: 7-15 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczeniawiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływuoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania naPlatformie - https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólnezasady korzystania z Platformy:1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy doSystemu na subdomenie https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pllubhttps://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanieprzekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod zobrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.3) Rejestracja Wykonawcy trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienieczasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawcawraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwościprzyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonupodanym w ww. potwierdzeniu.4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty wpostępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomieniaoraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce"Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datęwczytania do Systemu.Oznaczenie sprawy: 5/2021Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wprzetargu pn.: Strona 8 z 37„Dostawa środków ochrony roślin do Zakładu Doświadczalnego w KołudzieWielkiej”.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wnioseknależy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "ZADAJ PYTANIE": w celuzadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJOgłoszenie nr 2021/BZP 00015144/01 z dnia 2021-03-092021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawyPYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić wszystkie dane Wykonawcy, temat itreść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym zobrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytaniapoprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednaknie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek owyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływapołowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie poupływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający możeudzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert niewpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.5. Treść pytań (bez ujawnianiaźródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiającyprzekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy.6. Zamawiający informuje, iż w przypadkujakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winienskontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma: https://zdkoludawielka.ezamawiajacy.pl., tel. +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana danychosobowych uzyskanych w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania i realizacją umowy,która będzie zawarta w wyniku jego rozstrzygnięcia jest INSTYTUT ZOOTECHNIKI - PaństwowyInstytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka, Kołuda Wielka ul. Parkowa 1, 88-160Janikowo, tel: +48 52 351 33 91, faks: +48 52 351 35 41 lub 48 52 351 33 94, e-mail:izkoludaprzetargi@wp.pl, strona www: www.izzd-koluda-wielka.com.pl;2. Inspektorem ochrony danychosobowych u Administratora jest Rafał Andrzejewski, e-mail: iod@izoo.krakow.pl;3. Pani / Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i b RODO w celu związanym z niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i realizacją umowy, która będzie zawarta wwyniku jego rozstrzygnięcia;Oznaczenie sprawy: 5/2021Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaw przetargu pn.: Strona 14 z 37„Dostawa środków ochrony roślin do Zakładu Doświadczalnego wKołudzie Wielkiej”.4. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018);5. Pani / Panadane osobowe związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a dane związane z zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego orazjej wykonaniem przez okres, w którym Zamawiający jest zobligowany do ich przechowywania iarchiwizacji, zgodnie z przepisami szczególnymi;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPZP;7. W odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPZPoraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.3) na podstawie art. 18 RODOOgłoszenie nr 2021/BZP 00015144/01 z dnia 2021-03-092021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c i b RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – dostawa nawozów dolistnych (Vitotal: Agro Max Plus, Agro Mangan EDTA, Agro B 21%, Agro B, Agro Total Clean, Agro Molibden, Agro PK, Agro Cynk EDTA, Agro AQUA pH)
4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – dostawa nawozów dolistnych (HumiMax, RootMost, Alfamax)
4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4