Ubezpieczenie zasiewów pszenicy ozimej i owsa.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie zasiewów pszenicy ozimej i owsa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołuda Wielka
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyInstytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00060692
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie zasiewów pszenicy ozimej i owsa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołuda Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523513391

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izkoludaprzetargi@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://izzd-koluda-wielka.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka badawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

jednostka badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie zasiewów pszenicy ozimej i owsa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db8403d1-b97b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://zdkoludawielka.ezamawiajacy.pllub https://oneplace.marketplanet.pl.Oferta winna być
sporządzona wjęzyku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za
pośrednictwemPlatformy dostępnej pod adresem https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl, podpisana
kwalifikowanympodpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi
zaufania, będącegopodmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające
wymogibezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz
identyfikacjielektronicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.
Administratorem Pani / Pana danychosobowych uzyskanych w związku z przeprowadzeniem
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00002246/01 z dnia 2021-01-21
2021-01-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
niniejszego postępowania i realizacją umowy, która będzie zawarta w wyniku jego rozstrzygnięcia jest
INSTYTUT ZOOTECHNIKI - PaństwowyInstytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka,
Kołuda Wielka ul. Parkowa 1, 88-160Janikowo, tel: +48 52 351 33 91, faks: +48 52 351 35 41 lub 48
52 351 33 94, e-mail:izkoludaprzetargi@wp.pl, strona www: www.izzd-koluda-wielka.com.pl; 2.
Inspektorem ochrony danychosobowych u Administratora jest Rafał Andrzejewski, e-mail:
iod@izoo.krakow.pl; 3. Pani / Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i b
RODO w celu związanym z niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i
realizacją umowy, która będzie zawarta wwyniku jego rozstrzygnięcia; 4. Odbiorcami Pani / Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 r. poz. 2019 z późn. zm.); 5. Pani / Pana daneosobowe związane z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 uPZP, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a dane związane z zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz jejwykonaniem przez okres, w którym Zamawiający jest zobligowany do
ich przechowywania iarchiwizacji, zgodnie z przepisami szczególnymi; 6. Obowiązek podania przez
Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym wprzepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPZP; 7. W odniesieniu do
Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie
do art. 22RODO; 8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowychPani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danychosobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z uPZPoraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 3) na
podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje
Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2)
prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c i b RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie zasiewów pszenicy ozimej (330,13 ha) oraz owsa (27,08 ha); kod CPV 66510000-8.
Szczegółowe warunki, na jakich Zamawiający udzieli zamówienia określają: ustawa o ubezpieczeniach upraw rolnych i zwierząt gospodarskich z dnia 22 lutego 2019 r. (tj. Dz. U. 2019, poz. 477) z późn. zm.- dalej ustawa o ubezpieczeniu upraw rolnych); umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ, formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 oraz opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do SWZ. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w w/w zakresie.
2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów. Prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017, poz. 1170, z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w w/w zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Posiadają w ramach wewnętrznej struktury jednostkę organizacyjną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, która prowadzi obsługę w zakresie oceny ryzyka oraz wypłaty odszkodowań z tytułu ubezpieczeń rolnych lub mają zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi we wskazanym powyżej zakresie. Niniejsza umowa może być zawarta z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem zawieszającym lub rozwiązującym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub, gdy nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacji została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
5) Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 uPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór ujęty w załączniku nr 7 do SWZ). Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązana z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencyjności w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składające się na ofertę:
1) Wypełniony Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
2) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przetargu udzielone dla osoby/osób podpisującej ofertę i wymagane oświadczenia, o ile osoba/osoby składająca i podpisująca ofertę nie jest ujawniona w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego / informacji z CEIDG (proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
3) Dokumenty wymienione w pkt VII.1 SWZ;
4) Ogólne (Szczególne) Warunki Ubezpieczenia lub inne wzorce umowne, które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń objętych ofertą.
5) Wszystkie dodatkowe informacje należy przedstawić w dodatkowym (-ych) załączniku (-kach) do Formularza Oferty, o ile nie można ich wskazać w formularzu ofertowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia na zasadach określonych w art. 117
uPZP. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają wspólnego pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 uPZP.2) W przypadku Wykonawców
działających wspólnie:a) żaden z Wykonawców działających wspólnie nie podlegać wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 uPZP, w związku z czym dokumenty, o których
mowa w pkt. VII.1 SWZ powinien złożyć każdy z Wykonawców działający wspólnie;b) warunki
udziału w postępowaniu określone w pkt. VI.2 SWZ powinni spełniać Wykonawcy działający
wspólnie łącznie lub tylko jeden z nich, stąd Wykonawcy działający wspólnie łącznie lub tylko
jeden z nich, stąd wykonawcy działający wspólnie składają wspólne dokumenty określone w pkt
VII.2 SWZ;3) W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadkach określonych w art. 455 uPZP.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę areału ubezpieczanych upraw.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-28

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szybkiej pożyczki - Brzozie
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje 3000 zł pożyczki. Spłata tej kwoty byłaby 26 maja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.