Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2021 roku Część I, Część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wydminy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Rynek 1/1
1.5.2.) Miejscowość: Wydminy
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-510
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874210019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wydminy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wydminy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2021 roku Część I, Część II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0ebdd40-906b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wydminy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wydminy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https://wydminy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 2. oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://wydminy.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://wydminy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Wydminy z siedzibą w Urzędzie Gminy pl. Rynek 1/1, 11-510 Wydminy- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana Boleslawa Idek, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:• pod adresem poczty elektronicznej: iod@wydminy.pl• pisemnie na adres siedziby Administratora;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Remont dróg na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2021 roku Część I, Część II”, nr postępowania KK.271.4.9.2021- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KK.271.4.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Utwardzenie nawierzchni gruntu kostką betonową dz. nr 344/5 w miejscowości Berkowo:- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV gł. 40 cm – 100 m2,- wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt kat IV – 40 m3,- warstwy odsączające z piasku w korycie lub całej szer. Drogi, wykonanie ręczne, zagęszczenie mechaniczne – gr. Warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 100 m3,- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. Po zagęszczeniu 25 cm – 100m2,- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 100m2,- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 46 mb,- regulacja studzienek – 2 szt.b) Utwardzenie nawierzchni gruntu kostką betonową dz. nr 4/14, 4/22 w miejscowości Biała Giżycka:- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kar. I-IV gł. 40 cm – 132 m2- wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt kat. IV – 52,80 m3- warstwy odsączające z piasku w korycie lub całej szer. drogi, wykonane ręczne, zagęszczenie mechaniczne – gr. Warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 132 m2,- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. Po zagęszczeniu 25 cm – 132 cm2,- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 132 m2,- obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 29,90 mb,- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej -30 mb,- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. Po zagęszczeniu 25 cm – 30 m2.c) Utwardzenie nawierzchni drogi kostką betonową dz. nr 838 w miejscowości Wydminy:- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV gł. 40 cm – 80 m2,- wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km gruntu kat. IV – 32 m2,- warstwy odsączające z piasku w korycie lub całej szer. Drogi, wykonanie ręczne, zagęszczenie mechaniczne – gr. Warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 80 m2,- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. Po zagęszczeniu 25 cm – 80m2,- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 80m2,- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 41,98 mbd) Utwardzenie nawierzchni drogi płytą betonową dz. nr 247 w miejscowości Mazuchówka:- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV gł. 40 cm – 153 m2,- Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt kat. IV – 38 m3,-zakup płyt drogowych betonowych – 300x150x15cm, beton C300/37 – 34 szt.,- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. po zagęszczeniu 25 cm – 153 m2,- nawierzchnie z płyty drogowej betonowej o gr. 15 cm – 153 m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:a) cena ofertowa – 60 pktb) gwarancja - 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:a) cena ofertowa – 60 pktb) gwarancja - 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a)Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej dz. nr. 57/1, 208 w miejscowości Czarnówka-Syba, długość 683 m, szer. 4,00:- roboty przygotowawcze-profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 2732 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 2732 m2b) Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej dz. nr 60, 65 w miejscowości Gajrowskie, długość 508 m, szer. 4 m:- roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 2032 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 2032 m2.c) Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej dz. nr 18, w miejscowości Gawliki Małe, kier. Gębałki, długość 457 m, szer. 4 m:- roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczanie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 1828 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 1828 m2,d) Wykonanie remontu odcinka gminnej dz. nr 73, w miejscowości Gawliki Wielkie, długość 254 m, szer. 4 m:- roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 1016 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 1016 m2e) Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej oraz poszerzenie zjazdu, dz. nr 59 w miejscowości Orłowo, długość 304,50 m, szer. 4 m:- roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża po nawierzchnię z kruszywa – 1218 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 1218 m2.f) Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej dz. nr 126, w miejscowości Pańska Wola, kier. Osada, długość 254 m, szer. 4 m:- roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 1016 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 1016 m2.g) Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej dz. nr 2, w miejscowości Pietrasze, długość 508 m, szer. 4 m:- roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 2032 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 2032 m2.h) Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej dz. nr 286/3, w miejscowości Sucholaski, długość 322,5 m, szer. 4 m:- roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 1288 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 1288 m2.i) Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej dz. nr 192, 193 w miejscowości Szczepanki, kierunek kol. Czyprki, długość 508 m, szer. 4 m:- Roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 2032 m2,- Nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 2032 m2j) Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej dz. nr 221 w miejscowości Wężówka, długość 254 m, szer. 4m:- roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 1016 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5cm po zagęszczeniu – 1016 m2.k) Wykonanie remontu odcinka drogi gminnej dz. nr 11 w miejscowości Zelki, kierunek Franciszkowa, długość 254 m, szer. 4 m:- roboty przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię z kruszywa – 1016 m2,- nawierzchnia – wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm (przekruszone w 50%) gr. 5 cm po zagęszczeniu – 1016 m2.