Dostawa gazów (oraz dzierżawa butli) dla obiektów Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gazów (oraz dzierżawa butli) dla obiektów Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczawno-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-24
  • ZamawiającyUzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082426
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa gazów (oraz dzierżawa butli) dla obiektów Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000288308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Wojska Polskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: ˜Szczawno-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜58-310

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜mfajek@szczawno-jedlina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.szczawno-jedlina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa gazów (oraz dzierżawa butli) dla obiektów Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-8fe9981a-cd15-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜SWZpkt.XIII: 6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW zdnia30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymaganiadotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych za pośrednictwem platforma zakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAConastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowszewersje,c.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 100.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl działa według standarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danychprzez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca, przystępującdo niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h. akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treściSWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowejpod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZgodnie z SWZ pkt.XIV:1.Oferta,wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składaneelektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowychśrodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpisosobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.4.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plikówmuszą spełniać“Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacjielektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym(eIDAS) (UE) nr910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisuXAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.12. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego zapośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MBnatomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.14. Zamawiający rekomendujewykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf15. Wcelu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:a..zip b..7Z16. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują:.rar .gif.bmp .numbers .pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane zazłożone nieskutecznie.UWAGA - pozostałe informacje rozszerzone - w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył InspektoraDanychOsobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150 email sekretariat@szczawno-jedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8.posiada Pani/Pan:a.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratoraniewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowychinformacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub datypostępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdaty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b. na podstawie art. 16 RODO prawodo sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwaniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlub państwa członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art.20 RODO;c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodnez RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył InspektoraDanychOsobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150 email sekretariat@szczawno-jedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8.posiada Pani/Pan:a.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratoraniewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowychinformacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub datypostępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdaty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b. na podstawie art. 16 RODO prawodo sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwaniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlub państwa członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art.20 RODO;c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodnez RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP 1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜zadanie nr 1; dostawa, montaż, dzierżawa zbiornika oraz dostawa ciekłego azotu o czystości 99,99 %, w systemie telemetrycznym, do wydzierżawionego zbiornika w Szczawnie-Zdr., w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44615100-5 - Stalowe zbiorniki ciśnieniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Kryterium 1 - cena 100%( przyjmuje się, że 1% = 1 pkt)Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów: gdzie: WP - wartość punktowa R – ranga kryterium (współczynnik 100)CMIN – najniższa cena ofertowa brutto oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofertCN – cena ofertowa brutto oferty ocenianej Oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofertZamawiający przyjął kryterium cena 100% ze względu na fakt wystandaryzowania zamówienia.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 2.Zamówienie zostaje udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Punktację i wszelkie wyliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.3.Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.3.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2.       – waga      % -pkt     3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100,0

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜1. Kryterium 1 - cena 100%( przyjmuje się, że 1% = 1 pkt)Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów: gdzie: WP - wartość punktowa R – ranga kryterium (współczynnik 100)CMIN – najniższa cena ofertowa brutto oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofertCN – cena ofertowa brutto oferty ocenianej Oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofertZamawiający przyjął kryterium cena 100% ze względu na fakt wystandaryzowania zamówienia.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 2.Zamówienie zostaje udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Punktację i wszelkie wyliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.3.Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.3.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2.       – waga      % -pkt     3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜zadanie nr 2; dostawa tlenu medycznego oraz dwutlenku węgla spożywczego do wydzierżawionych butli (aluminiowych lub stalowych), w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Kryterium 1 - cena 100%( przyjmuje się, że 1% = 1 pkt)Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów: gdzie: WP - wartość punktowa R – ranga kryterium (współczynnik 100)CMIN – najniższa cena ofertowa brutto oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofertCN – cena ofertowa brutto oferty ocenianej Oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofertZamawiający przyjął kryterium cena 100% ze względu na fakt wystandaryzowania zamówienia.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 2.Zamówienie zostaje udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Punktację i wszelkie wyliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.3.Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.3.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2.       – waga      % -pkt     3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100,0

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜1. Kryterium 1 - cena 100%( przyjmuje się, że 1% = 1 pkt)Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów: gdzie: WP - wartość punktowa R – ranga kryterium (współczynnik 100)CMIN – najniższa cena ofertowa brutto oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofertCN – cena ofertowa brutto oferty ocenianej Oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofertZamawiający przyjął kryterium cena 100% ze względu na fakt wystandaryzowania zamówienia.Oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 2.Zamówienie zostaje udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Punktację i wszelkie wyliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.3.Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.3.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2.       – waga      % -pkt     3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający może żądać zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanejWymagane: aktualne zezwolenie na wytwarzanie gazu medycznego (tlenu) wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, (dotyczy wyłącznie produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Wykonawcę) lub zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej umożliwiające sprzedaż gazu medycznego spoza miejsc wytwarzania, wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający może żądać zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜Zamawiający wymaga posiadania i okazania przez Wykonawcę następujących dokumentów dot. oferowanych gazów:Zadanie 11) Dla azotu a) Karta charakterystyki produktu potwierdzająca czystość wskazaną w SIWZ b) Deklaracja zgodności z aktualnie obowiązującą normą.Zadanie 21) dla tlenu med.:aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 roku Nr 45 poz. 271 z późn. zm.)2) dla CO2 spożywczego:a) kartę charakterystyki produktu wskazującą na możliwość dopuszczenia do użytku spożywczego.b) Deklaracja zgodności z aktualnie obowiązującą normą

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

˜Zamawiający wymaga posiadania i okazania przez Wykonawcę następujących dokumentów dot. oferowanych gazów:Zadanie 11) Dla azotu a) Karta charakterystyki produktu potwierdzająca czystość wskazaną w SIWZ b) Deklaracja zgodności z aktualnie obowiązującą normą.Zadanie 21) dla tlenu med.:aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 roku Nr 45 poz. 271 z późn. zm.)2) dla CO2 spożywczego:a) kartę charakterystyki produktu wskazującą na możliwość dopuszczenia do użytku spożywczego.b) Deklaracja zgodności z aktualnie obowiązującą normą

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Pełnomocnictwo - jeśli wymagane na podstawie obowiązujących przepisów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zWykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługiwykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy na dostawy azotu:1) zmiany rodzaju asortymentu, jego właściwości ze względu na statutową działalność Spółki,2) zmiany miejsca dostarczania i odbierania asortymentu,3) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego bądź Wykonawcę, przy czym zmiana musi być poprzedzona pisemną informacją,4) zmiany terminów określonych w umowie ze względu na statutową działalność Spółki, zmiany technologii, sytuację pandemiczną5) dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.6) zmiany stawki podatku VAT oraz cen w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT oraz opłat powszechnie obowiązujących,7) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji zakresu usług, jeżeli wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego, 8) zmian w przypadku modernizacji, kasacji lub zakupu nowych urządzeń itp i związanej z tym potrzeby dostosowania urządzeń lub gazów w zakresie ich parametrów technicznych, 9) zmiana asortymentu w przypadku wprowadzenia na rynek rozwiązań technicznych korzystnych dla Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż wynikająca z umowy,10) Zmiana formy organizacyjno – prawnej Zamawiającego nie stanowi zmiany podmiotu.Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy na dostawy tlenu i CO2:1) zmiany rodzaju asortymentu, jego właściwości ze względu na statutową działalność Spółki,2) zmiany miejsca dostarczania i odbierania asortymentu,3) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego bądź Wykonawcę, przy czym zmiana musi być poprzedzona pisemną informacją,4) zmiany terminów określonych w umowie ze względu na statutową działalność Spółki, zmiany technologii, sytuację pandemiczną5) dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.6) zmiany stawki podatku VAT oraz cen w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT oraz opłat powszechnie obowiązujących,7) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji zakresu usług, jeżeli wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego, 8) zmian w przypadku modernizacji, kasacji lub zakupu nowych urządzeń itp. i związanej z tym potrzeby dostosowania urządzeń lub gazów w zakresie ich parametrów technicznych, 9) zmiana asortymentu w przypadku wprowadzenia na rynek rozwiązań technicznych korzystnych dla Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż wynikająca z umowy,10) Zmiana formy organizacyjno – prawnej Zamawiającego nie stanowi zmiany podmiotu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawno_jedlina

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pospawanie kontenera - Jelenia Góra
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pospawanie kontenera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI