Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i urządzeń, przeglądem instalacji wewnętrznej gazów medycznych oraz systemem monitorowania stanów butlowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ds zamówień publicznych i zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291141752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 70
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 273 9113
1.5.8.) Numer faksu: 41 273 9229
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i urządzeń, przeglądem instalacji wewnętrznej gazów medycznych oraz systemem monitorowania stanów butlowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33f9307f-cdb7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017034/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli oraz przeglądem instalacji wewnętrznej gazów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Działu;
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl , lub https://oneplace.marketplanet.pl .
3.2.Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia
bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca
Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację,
o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem
telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji
przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P/19/06/2021/GM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
1) dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli zgodnie z wymaganiami i ilościami
przedstawionymi w załączniku nr 5 do SWZ,
2) system monitorowania gazów butlowych, załącznik nr 6 do SWZ
3) przegląd instalacji wewnętrznej gazów medycznych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku
nr 7 do SIWZ
dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach
Dostawa obejmuje okres 18 miesięcy, od 27.07.2021 r. do 23.01.2023 r. i realizowana będzie sukcesywnie do Zamawiającego na koszt i transportem Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-24 do 2023-01-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez przedstawienie koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- przedstawienie informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spełni warunek poprzez przedstawienie wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2.1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zezwolenie na wytwarzanie środka farmaceutycznego lub produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 1991r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz. U. Nr 105, poz. 452 z późn. zm.) Dotyczy tlen medyczny i podtlenek azotu; w postaci elektronicznej poprzez platformę: https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl wraz z ofertą2.2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie RP. Dotyczy tlen medyczny i podtlenek azotu.
2.3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności lub certyfikat CE potwierdzające, że jest dopuszczony do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. 2015r., poz. 876 ze zm.), jako potwierdzenie spełnienia w/w warunku na etapie badania i oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w/w oświadczenia, jak również może wezwać do przedstawienia, jako dowodów spełnienia w/w warunku, deklaracji zgodności lub certyfikatu CE
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2.1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zezwolenie na wytwarzanie środka farmaceutycznego lub produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 1991r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz. U. Nr 105, poz. 452 z późn. zm.) Dotyczy tlen medyczny i podtlenek azotu; w postaci elektronicznej poprzez platformę: https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl wraz z ofertą2.2 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terenie RP. Dotyczy tlen medyczny i podtlenek azotu.
2.3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności lub certyfikat CE potwierdzające, że jest dopuszczony do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. 2015r., poz. 876 ze zm.), jako potwierdzenie spełnienia w/w warunku na etapie badania i oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w/w oświadczenia, jak również może wezwać do przedstawienia, jako dowodów spełnienia w/w warunku, deklaracji zgodności lub certyfikatu CE
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z SWZ:Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych):
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu:
2) gwarancjach bankowych:
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmiot}-, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r,
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz, U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto:
PKO Bank Polski SA nr 70 1020 2629 0000 9102 0379 8238
z dopiskiem "Wadium - nr postępowania P/19/06/2021/GM".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku
Zamawiającego.