Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dzierżawa, dostawa i montaż zbiornika kriogenicznego na ciekły azot oraz dostawy ciekłego azotu dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 828 82 50
1.5.8.) Numer faksu: 438288255
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nzozpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa, dostawa i montaż zbiornika kriogenicznego na ciekły azot oraz dostawy ciekłego azotu dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06af485-ccff-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00050247/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa ciekłego azotu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.nzopcz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, email: zamowienia@nzozpcz.pl 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub numerem postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119. z 4 maja 2016 r.), dalej RODO, Zarząd Spółki PCZ informuje: Zgodnie z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119. z 4 maja 2016 r.), dalej RODO, Zarząd Spółki PCZ informuje: 1. Administratorem Danych Osobowych pozyskanych od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym danych osobowych osób reprezentujących Oferenta oraz osób wyznaczonych przez niego do kontaktów z Zamawiającym w trakcie postępowania a także w trakcie realizacji umowy, jest Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o z siedzibą w Poddębicach (99-200) ul. Mickiewicza nr 16. (dalej Administrator). 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej sekretariat@nzozpcz.pl 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6. ust. 1. lit. c) RODO w celu prowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego („Dzierżawa, dostawa i montaż zbiornika kriogenicznego na ciekły azot oraz dostawy ciekłego azotu dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, nr postępowania: PCZ/ZP/3330/5/2021). 4. Dane osobowe będą mogły być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa; w tym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp), a także podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcom świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych, serwisantom. 5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania liczy się od dnia zakończenia czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez uczestnika postępowania danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami ustawy Pzp. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają wprost z ustawy Pzp. 7. Uczestnikowi postępowania przysługuje prawo żądania od Administratora: uzyskania w jego siedzibie kopii swoich danych osobowych; dostępu do nich; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18. ust. 2. RODO; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania i nie będą przekazywane do państw trzecich.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/5/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa, dostawa i montaż zbiornika kriogenicznego na ciekły azot oraz dostawy ciekłego azotu dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Pakiecie nr 1, w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do niniejszej SWZ oraz wymaganiach dotyczących zbiornika na tlen medyczny ciekły – Załącznik nr 6 do SWZ dla Pakietu nr 1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem CPV: 24111800-3; 44615000-4; 51810000-3. 4. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ spowodowałoby to nadmierne trudności w organizacji i pracy szpitala, a brak koordynacji działań różnych wykonawców mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. 5. Przedmiot zamówienia określony w Pakiecie nr 1 obejmuje: a) dzierżawę zbiornika kriogenicznego na ciekły azot o pojemności ok. 6 000 l. – 7 000 l; b) ciekły azot w ilości 150 000 kg; c) transport ciekłego azotu w ilości 150 000 kg; d) transport, posadowienie, montaż zbiornika na okres dzierżawy oraz demontaż po okresie dzierżawy – 1 szt. 6. Dostarczany ciekły azot winien być wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych. 7. Wymagania dotyczące zbiornika kriogenicznego określono w Załączniku nr 6 do SWZ – Wymagania dotyczące zbiornika kriogenicznego na ciekły azot. 8. Wykonawca zapewni transport, posadowi, zamontuje i uruchomi zbiornik kriogeniczny w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przekaże jako podmiot dzierżawy w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca gwarantuje, że wydzierżawiony zbiornik będzie dopuszczony do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego oraz przez okres trwania umowy będzie pod nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy książeczkę dozoru technicznego UDT z aktualną decyzją o dopuszczeniu zbiornika do eksploatacji. 10. Wykonawca na własny koszt będzie prowadził niezbędne konserwacje i przeglądy dzierżawionego zbiornika w okresie obowiązywania umowy. 11. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca gwarantuje bezpłatny, całodobowy serwis techniczny zbiornika na ciekły azot. 12. W przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni inne urządzenie do przechowywania azotu na czas naprawy zbiornika. 13. Dostawy ciekłego azotu będą polegały na dostarczaniu przez Wykonawcę ciekłego azotu samochodem – cysterną i przelaniu do zbiornika kriogenicznego. 14. Realizacja dostaw ciekłego azotu będzie się odbywać sukcesywnie w zależności od potrzeba Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy wg. wskazań urządzeń monitorujących na podstawie prowadzonego w centrum dystrybucji monitoringu poziomu cieczy w zbiorniku, bez uprzedniego wezwania przez Zamawiającego. Dostawa ciekłego azotu musi odbywać się w sposób zapewniający ciągłość zasilenia ciekłym azotem pracujących urządzeń Zamawiającego. 15. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się do siedziby Zamawiającego, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 08:00 do 15:35. Planowaną dostawę Wykonawca musi zgłosić do Działu Technicznego z jednodniowym wyprzedzeniem. 16. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy nie więcej niż 20% wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie z tytułu nie wykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111800-3 - Azot ciekły
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe
51810000-3 - Usługi instalowania zbiorników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4