Zakup paliwa lotniczego wraz z dowozem do Fotowoltaika Gryźliny sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup paliwa lotniczego wraz z dowozem do Fotowoltaika Gryźliny sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStawiguda
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2024-03-15
  • ZamawiającyFOTOWOLTAIKA GRYŹLINY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00236468
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliwa lotniczego wraz z dowozem do Fotowoltaika Gryźliny sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FOTOWOLTAIKA GRYŹLINY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281423257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gryźliny 64

1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpzamowienia@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gryzlinyfotowoltaika.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność lotnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa lotniczego wraz z dowozem do Fotowoltaika Gryźliny sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb00456-dcb1-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcb00456-dcb1-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp,
ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kpzamowienia@gmail.com (nie dotyczy składania ofert)).
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Fotowoltaika Gryźliny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gryźlinach, adres: Gryźliny 64 (11-034) Stawiguda, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000432701, e-mail: fotowoltaika@powiat-olsztynski.pl tel: +48 602 690 460

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit.:
1. tj. na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie swoich danych w jednym lub większej liczbie celów,
2. tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy,
3. tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu:
● przedstawienia oferty handlowej,
● podjęcia wszelkich wymaganych działań poprzedzających zawarcie umowy,
● zawarcia umowy,
● wykonania umowy,
● dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z zawartej umowy,
● obrony przed ewentualnymi roszczeniami wynikającymi z zawartej umowy,
● realizacji obowiązków rachunkowych i podatkowych.
Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do:
● bezskutecznego zakończenia negocjacji poprzedzających zawarcie umowy,
● końca okresu obowiązywania umowy oraz przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z zawartej umowy,
● końca okresu oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
● czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania podstawowych danych osobowych dla potrzeb marketingu bezpośredniego produktów i usług,
W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych, do czasu wycofania takiej zgody.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych.
Ponadto także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem.
W celu wykonania swoich praw, należy skierować żądania na adres e-mail: fotowoltaika@powiat-olsztynski.pl
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem umownym oraz warunkiem zawarcia umowy, a ich niepodanie będzie skutkowało odmową zawarcia umowy lub przedstawienia oferty handlowej.
Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być nasi uprawnieni pracownicy, podwykonawcy i podmioty z którymi współpracujemy, tj. firmy księgowe, prawnicze, informatyczne, agencje marketingowe.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa lotniczego wraz z dowozem do Fotowoltaika Gryźliny Sp. z o.o. z siedzibą w Gryźlinach, teren Lądowiska w Gryźlinach, 11-034 Stawiguda w roku 2024 z podziałem na trzy części:
Cześć 1 – dostawa paliwa PB95 w ilości 13 500 litrów
Paliwo powinno odpowiadać normie PN-EN 228+A1:2017-06 wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, lub równoważna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09131100-7 - Naftowe paliwa lotnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji, określone w art. 441 Pzp:
a) Realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 50% asortymentu przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia.
b) Opcja może zostać wykorzystana przez Zamawiającego w całości bądź w części.
c) Każdy asortyment w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ.
d) Zamówienie w ramach prawa opcji może być realizowane jednorazowo lub w częściach, według wyboru Zamawiającego.
e) Wartość asortymentu zamawianego przez Zamawiającego w ramach prawa opcji będzie zgodna
z cenami jednostkowymi zaproponowani przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
f) Prawo do żądania realizacji zakresu zamówienia, o którym mowa powyżej (opcja) jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy; w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu.
g) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji w części lub w pełnym zakresie, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z opcji skorzysta.
h) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest przekazanie Wykonawcy zlecenia, drogą pisemną lub elektroniczną za potwierdzeniem odbioru.
i) Zasady świadczenia gwarancji oraz pozostałych warunków Umowy i OPZ będą takie same
w ramach prawa opcji jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa lotniczego wraz z dowozem do Fotowoltaika Gryźliny
Sp. z o.o. z siedzibą w Gryźlinach, teren Lądowiska w Gryźlinach, 11-034 Stawiguda w roku 2024 z podziałem na trzy części:
Część 2 – dostawa paliwa AVGAS 100 LL w ilości 12 000 litrów
Paliwo powinno odpowiadać normie DEF STAN 91-90 ed.3 ASTMD 910 ws. wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, lub równoważna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09131100-7 - Naftowe paliwa lotnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132200-5 - Benzyna ołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji, określone w art. 441 Pzp:
a) Realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 50% asortymentu przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia.
b) Opcja może zostać wykorzystana przez Zamawiającego w całości bądź w części.
c) Każdy asortyment w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ.
d) Zamówienie w ramach prawa opcji może być realizowane jednorazowo lub w częściach, według wyboru Zamawiającego.
e) Wartość asortymentu zamawianego przez Zamawiającego w ramach prawa opcji będzie zgodna
z cenami jednostkowymi zaproponowani przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
f) Prawo do żądania realizacji zakresu zamówienia, o którym mowa powyżej (opcja) jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy; w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu.
g) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji w części lub w pełnym zakresie, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z opcji skorzysta.
h) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest przekazanie Wykonawcy zlecenia, drogą pisemną lub elektroniczną za potwierdzeniem odbioru.
i) Zasady świadczenia gwarancji oraz pozostałych warunków Umowy i OPZ będą takie same
w ramach prawa opcji jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa lotniczego wraz z dowozem do Fotowoltaika Gryźliny
Sp. z o.o. z siedzibą w Gryźlinach, teren Lądowiska w Gryźlinach, 11-034 Stawiguda w roku 2024 z podziałem na trzy części:

Cześć 3 – dostaw paliwa Jet A1 w ilości 24 000 litrów
Jakość zgodna z normą ASTM D 1655 lub AFQRJOS (Aviation Fuel Quality Requirements For Jointly Operating Systems) lub równoważne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09131100-7 - Naftowe paliwa lotnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132200-5 - Benzyna ołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

15) Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo opcji, określone w art. 441 Pzp:
a) Realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 50% asortymentu przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia.
b) Opcja może zostać wykorzystana przez Zamawiającego w całości bądź w części.
c) Każdy asortyment w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ.
d) Zamówienie w ramach prawa opcji może być realizowane jednorazowo lub w częściach, według wyboru Zamawiającego.
e) Wartość asortymentu zamawianego przez Zamawiającego w ramach prawa opcji będzie zgodna
z cenami jednostkowymi zaproponowani przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
f) Prawo do żądania realizacji zakresu zamówienia, o którym mowa powyżej (opcja) jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy; w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu.
g) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji w części lub w pełnym zakresie, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji umowy w zakresie, w jakim Zamawiający z opcji skorzysta.
h) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest przekazanie Wykonawcy zlecenia, drogą pisemną lub elektroniczną za potwierdzeniem odbioru.
i) Zasady świadczenia gwarancji oraz pozostałych warunków Umowy i OPZ będą takie same
w ramach prawa opcji jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266).
2.3. sytuacji ekonomiczna lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym jest mowa w art. 125 ust. 1 Pzp złożonym wraz z ofertą w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm) w przypadku gdy Zamawiający uzna, że złożone uprzednio oświadczenia w powyższym zakresie nie są już aktualne lub uległy zmianie,
3) oświadczenie w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz.U. z 2023 r., poz. 1705) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty nastąpiło niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które świadczenia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt 1.
6) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ppkt 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy, wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fcb00456-dcb1-11ee-8305-7e4937eb936d

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI