Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Góra Kalwaria w 2024 r. (3 części)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22/48-43-430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Góra Kalwaria w 2024 r. (3 części)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed78bda1-dcad-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050173/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Utrzymanie zieleni miejskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie osobowego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w SWZ. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w SWZ ), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZAP.271.7.2024.ASK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 – pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej w zwartym centrum miasta i rynku w Czersku
1. Pielęgnacja trawników na skwerach miejskich o łącznej powierzchni ok. 11 530 m2.
2. Pielęgnacja nawierzchni utwardzonych.
3. Pielęgnacja nawierzchni nieutwardzonych.
4. Pielęgnacja nasadzeń na klombach.
5. Pielęgnacja rabat kwiatowych.
6. Wykonanie prac towarzyszących
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Cena - 60%
2.Doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniem pracami przy urządzaniu i utrzymywaniu
terenów zieleni kierownika prac ogrodniczych posiadającym uprawnienia do kierowania pracami z zakresu pielęgnacji zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków
- 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniem pracami przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni kierownika prac ogrodniczych posiadającym uprawnienia do kierowania pracami z zakresu pielęgnacji zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2 – Pielęgnacja i utrzymanie trawników towarzyszących ciągom komunikacyjnym o łącznej powierzchni ok. 28 600 m2.
1. Pielęgnacja trawników
Zakres prac:
1.1 wiosenne przygotowanie powierzchni trawiastych ( usunięcie zanieczyszczeń pozimowych, głębokie grabienie trawników) (z natychmiastowym wywozem urobku)
1.2 koszenie (koszenie na wysokość 5 do 7,5 cm, zabieg należy wykonywać najpóźniej gdy trawa osiągnie dwukrotność docelowej wysokości czyli max. 10 do 15 cm, (koszenie zawsze suchego trawnika) co można orientacyjnie przeliczyć na ok. 12-15 cykli koszenia (1 koszenie/10-14 dni w czasie okresu wegetacyjnego) (z natychmiastowym wywozem urobku)
1.3 jesienne przygotowanie powierzchni trawiastych (usunięcie opadających liści drzew, pozostawienie na zimę trawy skoszonej na wys. 2,5 do 3,5 cm.) (z natychmiastowym wywozem urobku)
Dotyczy obiektów:
I. skwer przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego 3200 m2
II. trawnik wokół krzyża, wzdłuż chodnika przy ul. Skierniewickiej od strony północnej do ulicy i od południowej na odległość ok. 2m, 1800 m 2
III. trawniki w pasie ul. gen. J. Bema 200 m2
IV. trawnik w pasie ul. Pijarskiej 3800 m2
V. trawnik w pasie ul. Dominikańskiej 300 m2
VI. trawnik w pasie ul. Wojska Polskiego do ogrodzenia Stadionu Miejskiego 1300 m2
VII. trawnik w pasie ul. Kalwaryjskiej, 2300 m2
VIII. trawnik w pasie ul. Chopina, 900 m2
IX. trawnik w pasie ul. ks. Sajny, 2300 m2
X. trawnik w pasie ul. Wierzbowskiego, 400 m2
XI. trawnik ul. Pijarskiej przed Spółdzielnią Mieszkaniową, 600 m2
XII. trawniki na wysepkach ul. Pijarska/Wyszyńskiego i ul. Pijarska/Skierniewicka, 500 m2
XIII. trawniki przy ul. Białka 700 m2
XIV. trawniki przy ul. Sportowej 2000 m2
XV. trawniki przy ul. Kilińskiego 1200 m2
XVI. trawniki przy ul. Baczyńskiego 450 m2
XVII. trawniki przy ul. Filipińska 1400 m2
XVIII. trawniki przy ul. Fabianiego 400 m2
XIX. trawniki przy ul. Wyszyńskiego 800 m2
XX. trawniki przy ul. Sadowej 600 m2
XXI. trawniki w Czersku przy ul. Książąt Mazowieckich 200 m2
XXII. trawniki w Czersku przy ul. Wareckiej 400 m2
XXIII. trawnik w Czersku przy świetlicy środowiskowej 1300 m2
XXIV. trawnik o otoczeniu obelisku na błoniach 1500 m2
XXV. trawnik na terenie WTZ ul. Ks. Sajny 1690 m2
XXVI. teren targowicy Góra Kalwaria ul. Mariańska (załącznik) 3470m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Cena - 60%
2. Doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniem pracami przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni kierownika prac ogrodniczych posiadającym uprawnienia do kierowania pracami z zakresu pielęgnacji zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniem pracami przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni kierownika prac ogrodniczych posiadającym uprawnienia do kierowania pracami z zakresu pielęgnacji zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3 – Pielęgnacja i utrzymanie niskiej i wysokiej zieleni miejskiej w parkach miejskich
1. Pielęgnacja trawników parkowych, łąk o łącznej powierzchni ok. 34 790 m2
Zakres prac:
1.1 wiosenne przygotowanie powierzchni trawiastych ( usunięcie zanieczyszczeń pozimowych)
1.2 koszenie (koszenie na wysokość ok. 10 cm, pierwszy zabieg należy wykonać w połowie czerwca, następnie w lipcu i sierpniu, co daje 3-4 cykle koszenia w czasie okresu wegetacyjnego) (z natychmiastowym wywozem urobku)
1.3 pozostawienie siana na łące przez następne kilka dni, do przeschnięcia i zebranie z
wywozem, jesienne przygotowanie – pozostawienie ostatniego pokosu na łące,
Dotyczy obiektów:
I. Park im. płk. Jana Dunina-Wąsowicza razem ze skwerem przy Rondzie im. Kazimierza
Górskiego 2360 m2
II. Park Skarpy Wiślanej 20 700 m2
III. park przy przedszkolu ul. Budowlanych 7 060 m2
IV. zieleniec „Parcela” ul. Żwirki i Wigury/Mickiewicza 4 670 m2
V. teren WTZ ul. Ks. Sajny 1690 m2
2. Pielęgnacja nasadzeń krzewów i pnączy o łącznej powierzchni ok. 18 150 m2.
Zakres prac:
2.1 wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i technicznych krzewów (z natychmiastowym wywozem urobku)
2.2 usuwanie przekwitniętych kwiatostanów (z natychmiastowym wywozem urobku)
2.3 ściółkowanie powierzchni nasadzeń (mieloną korą sosnową na grubość po zagęszczeniu 5 cm)
2.4 odchwaszczanie powierzchni nasadzeń
2.5 wykonanie nasadzeń uzupełniających krzewów (w miejscach, gdzie rośliny obumarły, został skradzione lub zniszczone) w ilości 1000 szt.
Dotyczy obiektów:
I. Park im. płk. Jana Dunina-Wąsowicza
II. Park Skarpy Wiślanej 17 800 m2,
III. nasadzenia w pasie ul. św. Antoniego 350 m2,
3. Pielęgnacja nawierzchni nieutwardzonych.
Zakres prac:
3.1 usuwanie roślinności wrastającej w nawierzchnię (z natychmiastowym wywozem urobku)
3.2 nadawanie odpowiedniego profilu nawierzchni
Dotyczy obiektów:
I. skwer przy Rondzie im. Kazimierza Górskiego
II. Park im. płk. Jana Dunina-Wąsowicza
III. Park Skarpy Wiślanej
IV. alejka skweru przy przedszkolu ul. Budowlanych,
Uwaga:
Rośliny wymagane do wykonania nasadzeń, nasiona traw, chemiczne środki ochrony roślin, nawozy – po uzgodnieniu i akceptacji inwestora materiał własny wykonawcy.
Woda do podlewania (poza systemami irygacyjnymi) - w zakresie i na koszt wykonawcy.
Wywóz i utylizacja urobku – w zakresie i na koszt wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Cena - 60%
2. Doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniem pracami przy urządzaniu i utrzymywaniu
terenów zieleni kierownika prac ogrodniczych posiadającym uprawnienia do kierowania pracami z zakresu pielęgnacji zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków -40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniem pracami przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni kierownika prac ogrodniczych posiadającym uprawnienia do kierowania pracami z zakresu pielęgnacji zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
tj. :
Dla części I
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na pielęgnacji zieleni miejskiej, za kwotę co najmniej 200.000 zł brutto.
Dla części II
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na pielęgnacji zieleni miejskiej, za kwotę co najmniej 200.000 zł brutto.
Dla części III
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na pielęgnacji zieleni za kwotę co najmniej 50.000 zł brutto.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.:
Dla części I
- dysponują kierownikiem prac ogrodniczych posiadającym co najmniej 20 miesięczne doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniu pracami przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni posiadającym uprawnienia do kierowania pracami z zakresu pielęgnacji zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków
Dla części II
- dysponują kierownikiem prac ogrodniczych posiadającym co najmniej 20 miesięczne doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniu pracami przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni posiadającym uprawnienia do kierowania pracami z zakresu pielęgnacji zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków
Dla części III
- dysponują kierownikiem prac ogrodniczych posiadającym co najmniej 20 miesięczne doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniu pracami przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni posiadającym uprawnienia do kierowania pracami z zakresu pielęgnacji zieleni na obszarze wpisanym do rejestru zabytków
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane warunki mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunków przez Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do SWZ, oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
• dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
• dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe, oświadczenie składne na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Pzp (art. 455 ustawy Pzp) Zamawiający przewiduje zmiany wskazane w & 7 wzoru umowy (załącznik nr 9a, b, c do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014'' albo wpisanego na listę osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy wymienionej w ust.2, zwaną dalej „listą” na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu i rozporządzeniu nr 269//2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminie -
8 miesięcy – nie dłużej niż do 30.11.2024 r.