Zakup koni dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup koni dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-11-08
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa Nr 6021
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00409630
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup koni dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego
Wojska Polskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koni dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego
Wojska Polskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07fd505f-5428-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089224/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Zakup koni dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCAMI, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/ozgs.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego WYKONAWCY kwalifikowanego podpisu elektronicznego służącego do autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy WYKONAWCY następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
a) posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
a. w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje,
 przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
 Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
 w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
b. zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
c. w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
d. oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E- learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta WYKONAWCY dla WYKONAWCÓW.
Użycie przez WYKONAWCĘ do kontaktu z ZAMAWIAJĄCYM środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez WYKONAWCĘ Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu WYKONAWCY.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/ozgs.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna odnosząca się do sytuacji pozyskiwania danych od osoby, której dane dotyczą (pozyskiwanie danych osobowych bezpośrednio) - przetwarzanie danych na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z art. 13 RODO Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO Informacje podawane w przypadku pozyskiwania danych od osoby, której dane dotyczą: Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 RODO * informuje się, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: ozgst.iodo@ron.mil.pl Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup koni dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego”, numer sprawy 76/2022/TP/Sł.Zdr. prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz realizacją zawartej w wyniku tego postępowania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 i art. 74 ustawy Pzp oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
w tym podmioty przetwarzające - podmiotom tym mogą zostać ujawnione Pani/Pana dane osobowe.
5) Uwzględniając obowiązki prawne ciążące na Administratorze informuje się, iż Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres,
w jakim przepisy prawa nakazują przechowywanie dokumentacji
i wypełnianie względem Pani/Pana obowiązków z nich wynikających.
W szczególności Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp). W wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów ZAMAWIAJĄCEGO (np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres dłuższy - do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7) Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 76/2022/TP/Sł.Zdr.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 167259,28 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup konia dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego - koń gniady.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
03322300-5 Konie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 oraz nr 7 do SWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

[Obowiązkowa prezentacja koni – etap merytorycznego badania oferty pod kątem zgodności z Opisem przedmiotu zamówienia]
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, spełnia określone wymagania niezbędne do przeprowadzenia postępowania ZAMAWIAJĄCY wymaga od WYKONAWCY (na jego koszt) obowiązkowej prezentacji zaoferowanego konia celem oceny walorów użytkowych. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, aby prezentacja odbyła się w dniu 08.11.2022r. o godzinie 11.05 w siedzibie Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego w 05-077 Warszawa, ul. Szkolna 14 (Warszawa – Wesoła). Prezentacja przeprowadzona będzie na hali, na koniu osiodłanym, dosiadanym przez WYKONAWCĘ a następnie ułana - jeźdźca. Prezentacja konia odbędzie się w obecności WYKONAWCY. W czynnościach oceny koni(a) uczestniczyć będzie również oficer – lekarz weterynarii wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO w uzgodnieniu z Szefem Służby Weterynaryjnej Wojska Polskiego. Podstawą do oceny koni w czasie zakupu jest tabela wad i braków koni, załącznik nr 2 do „Instrukcji o gospodarce końmi w Siłach Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej”. W celu sprawdzenia i wstępnej oceny predyspozycji konia do służby w Szwadronie Kawalerii przeprowadzi się próby użytkowe. Walory użytkowe oceniane będą zgodnie z punktacją wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) potwierdzone sporządzonym protokołem z przeprowadzonej prezentacji. Zgodnie z zasadą jawności postępowania ZAMAWIAJĄCY przewiduje rejestrowanie przebiegu prezentacji.
Jeżeli po dokonaniu prezentacji okaże się, że oferowany przez WYKONAWCĘ przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO w Opisie przedmiotu zamówienia, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].
W przypadku nieprzeprowadzenia prezentacji (z winy WYKONAWCY) w wyznaczonym terminie ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości wezwania WYKONAWCY do jej ponownego przeprowadzenia, oferta taka podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].

4.2.5.) Wartość części: 41814,82 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03322300-5 - Konie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup konia dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego - koń gniady.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
03322300-5 Konie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 oraz nr 7 do SWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

[Obowiązkowa prezentacja koni – etap merytorycznego badania oferty pod kątem zgodności z Opisem przedmiotu zamówienia]
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, spełnia określone wymagania niezbędne do przeprowadzenia postępowania ZAMAWIAJĄCY wymaga od WYKONAWCY (na jego koszt) obowiązkowej prezentacji zaoferowanego konia celem oceny walorów użytkowych. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, aby prezentacja odbyła się w dniu 08.11.2022r. o godzinie 11.05 w siedzibie Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego w 05-077 Warszawa, ul. Szkolna 14 (Warszawa – Wesoła). Prezentacja przeprowadzona będzie na hali, na koniu osiodłanym, dosiadanym przez WYKONAWCĘ a następnie ułana - jeźdźca. Prezentacja konia odbędzie się w obecności WYKONAWCY. W czynnościach oceny koni(a) uczestniczyć będzie również oficer – lekarz weterynarii wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO w uzgodnieniu z Szefem Służby Weterynaryjnej Wojska Polskiego. Podstawą do oceny koni w czasie zakupu jest tabela wad i braków koni, załącznik nr 2 do „Instrukcji o gospodarce końmi w Siłach Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej”. W celu sprawdzenia i wstępnej oceny predyspozycji konia do służby w Szwadronie Kawalerii przeprowadzi się próby użytkowe. Walory użytkowe oceniane będą zgodnie z punktacją wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) potwierdzone sporządzonym protokołem z przeprowadzonej prezentacji. Zgodnie z zasadą jawności postępowania ZAMAWIAJĄCY przewiduje rejestrowanie przebiegu prezentacji.
Jeżeli po dokonaniu prezentacji okaże się, że oferowany przez WYKONAWCĘ przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO w Opisie przedmiotu zamówienia, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].
W przypadku nieprzeprowadzenia prezentacji (z winy WYKONAWCY) w wyznaczonym terminie ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości wezwania WYKONAWCY do jej ponownego przeprowadzenia, oferta taka podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].

4.2.5.) Wartość części: 41814,82 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03322300-5 - Konie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup konia dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego - koń gniady.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
03322300-5 Konie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 oraz nr 7 do SWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

[Obowiązkowa prezentacja koni – etap merytorycznego badania oferty pod kątem zgodności z Opisem przedmiotu zamówienia]
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, spełnia określone wymagania niezbędne do przeprowadzenia postępowania ZAMAWIAJĄCY wymaga od WYKONAWCY (na jego koszt) obowiązkowej prezentacji zaoferowanego konia celem oceny walorów użytkowych. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, aby prezentacja odbyła się w dniu 08.11.2022r. o godzinie 11.05 w siedzibie Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego w 05-077 Warszawa, ul. Szkolna 14 (Warszawa – Wesoła). Prezentacja przeprowadzona będzie na hali, na koniu osiodłanym, dosiadanym przez WYKONAWCĘ a następnie ułana - jeźdźca. Prezentacja konia odbędzie się w obecności WYKONAWCY. W czynnościach oceny koni(a) uczestniczyć będzie również oficer – lekarz weterynarii wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO w uzgodnieniu z Szefem Służby Weterynaryjnej Wojska Polskiego. Podstawą do oceny koni w czasie zakupu jest tabela wad i braków koni, załącznik nr 2 do „Instrukcji o gospodarce końmi w Siłach Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej”. W celu sprawdzenia i wstępnej oceny predyspozycji konia do służby w Szwadronie Kawalerii przeprowadzi się próby użytkowe. Walory użytkowe oceniane będą zgodnie z punktacją wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) potwierdzone sporządzonym protokołem z przeprowadzonej prezentacji. Zgodnie z zasadą jawności postępowania ZAMAWIAJĄCY przewiduje rejestrowanie przebiegu prezentacji.
Jeżeli po dokonaniu prezentacji okaże się, że oferowany przez WYKONAWCĘ przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO w Opisie przedmiotu zamówienia, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].
W przypadku nieprzeprowadzenia prezentacji (z winy WYKONAWCY) w wyznaczonym terminie ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości wezwania WYKONAWCY do jej ponownego przeprowadzenia, oferta taka podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].

4.2.5.) Wartość części: 41814,82 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03322300-5 - Konie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup konia dla Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego - koń gniady.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
03322300-5 Konie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 oraz nr 7 do SWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

[Obowiązkowa prezentacja koni – etap merytorycznego badania oferty pod kątem zgodności z Opisem przedmiotu zamówienia]
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, spełnia określone wymagania niezbędne do przeprowadzenia postępowania ZAMAWIAJĄCY wymaga od WYKONAWCY (na jego koszt) obowiązkowej prezentacji zaoferowanego konia celem oceny walorów użytkowych. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, aby prezentacja odbyła się w dniu 08.11.2022r. o godzinie 11.05 w siedzibie Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego w 05-077 Warszawa, ul. Szkolna 14 (Warszawa – Wesoła). Prezentacja przeprowadzona będzie na hali, na koniu osiodłanym, dosiadanym przez WYKONAWCĘ a następnie ułana - jeźdźca. Prezentacja konia odbędzie się w obecności WYKONAWCY. W czynnościach oceny koni(a) uczestniczyć będzie również oficer – lekarz weterynarii wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO w uzgodnieniu z Szefem Służby Weterynaryjnej Wojska Polskiego. Podstawą do oceny koni w czasie zakupu jest tabela wad i braków koni, załącznik nr 2 do „Instrukcji o gospodarce końmi w Siłach Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej”. W celu sprawdzenia i wstępnej oceny predyspozycji konia do służby w Szwadronie Kawalerii przeprowadzi się próby użytkowe. Walory użytkowe oceniane będą zgodnie z punktacją wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) potwierdzone sporządzonym protokołem z przeprowadzonej prezentacji. Zgodnie z zasadą jawności postępowania ZAMAWIAJĄCY przewiduje rejestrowanie przebiegu prezentacji.
Jeżeli po dokonaniu prezentacji okaże się, że oferowany przez WYKONAWCĘ przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO w Opisie przedmiotu zamówienia, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].
W przypadku nieprzeprowadzenia prezentacji (z winy WYKONAWCY) w wyznaczonym terminie ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości wezwania WYKONAWCY do jej ponownego przeprowadzenia, oferta taka podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].

4.2.5.) Wartość części: 41814,82 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03322300-5 - Konie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podstawy wykluczenia WYKONAWCY z postępowania o udzielenie zamówienia:
ZAMAWIAJĄCY przewiduje wykluczenia WYKONAWCÓW, przypadku określonym w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Wymagane złożenie do oferty: odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów.

Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej, ZAMAWIAJĄCY żąda następujących dokumentów: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia
tej procedury. Dokument, o którym mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY. Dokument, o którym mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp oraz PODWYKONAWCÓW niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby
na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełnienia przez WYKONAWCĘ warunków, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp oraz brak podstaw wykluczenia należy przedłożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenie, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez ZAMAWIAJĄCEGO podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez WYKONAWCÓW, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), składa każdy z WYKONAWCÓW. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z WYKONAWCÓW wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
3) WYKONAWCA, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem
o którym mowa w pkt. 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4), w zakresie, w jakim WYKONAWCA powołuje się na jego zasoby.
2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, ZAMAWIAJĄCY może na każdym etapie postępowania, wezwać WYKONAWCÓW do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia WYKONAWCA składa: odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, ZAMAWIAJĄCY może w każdym czasie wezwać WYKONAWCĘ lub WYKONAWCÓW do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
5. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile WYKONAWCA wskazał w oświadczeniu dane umożliwiające dostęp do tych środków,
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
6. WYKONAWCA nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które ZAMAWIAJĄCY posiada, jeżeli WYKONAWCA wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

[Wymagane przedmiotowe środki dowodowe]
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, spełniają określone wymagania, cechy lub kryteria, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenie wraz z ofertą:
1) kopię paszportu konia wraz z adnotacją w paszporcie o aktualnym:
a) szczepieniu przeciwko grypie i tężcowi,
b) o aktualnym odrobaczeniu,
 poświadczone wpisem przez lekarza weterynarii,
2) aktualne zaświadczenie właściwego miejscowo urzędowego lekarza weterynarii stwierdzającego, że koń pochodzi z gospodarstwa:
a) którego nie dotyczą nakazy i zakazy wydane na podstawie przepisów o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
b) w którym nie stwierdza się chorób zaraźliwych koni.
3) oświadczenie, że koń, który jest przedmiotem kupna, jest wolny od wad głównych określonych obowiązującymi w tym zakresie przepisami jak również od wad, za których nieistnienie WYKONAWCA przyjął odpowiedzialność,
4) sprawozdanie z badania kupno sprzedaż opatrzone pieczęcią i podpisem lekarza weterynarii zawierające:
a. opis badania oczu;
b. opis badania serca klinicznie w spoczynku i klinicznie po wysiłku;
c. opis badania endoskopowego układu oddechowego;
d. opis badania klinicznego kończyn w spoczynku (czułki kopytowe, zginanie palca, próba klinowa, palpacja ścięgien, ruchomość grzbietu);
e. opis badania klinicznego kończyn w ruchu( stęp po ósemce, kłus po wolcie na twardym podłożu w prawo i w lewo, kłus po prostej, kłus po wolcie na miękkim podłożu w prawo i w lewo, galop po wolcie na miękkim podłożu w prawo i w lewo, próba zginania palca, próba zginania nadgarstka stepu i kolana);
f. opis badania (bez zdjęć) rentgenowskiego kończyn (KLP i KPP - trzeszczka kopytowa i palec, KLT i KPT – palec, staw skokowy, staw kolanowy).

Jeżeli wyżej wykazane wymagane przedmiotowe środki dowodowe nie zostaną złożone lub są niekompletne, ZAMAWIAJĄCY wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia.

[Obowiązkowa prezentacja koni – etap merytorycznego badania oferty pod kątem zgodności z Opisem przedmiotu zamówienia]
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, spełnia określone wymagania niezbędne do przeprowadzenia postępowania ZAMAWIAJĄCY wymaga od WYKONAWCY (na jego koszt) obowiązkowej prezentacji zaoferowanego konia celem oceny walorów użytkowych. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, aby prezentacja odbyła się w dniu 08.11.2022r. o godzinie 11.05 w siedzibie Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego w 05-077 Warszawa, ul. Szkolna 14 (Warszawa – Wesoła).
Jeżeli po dokonaniu prezentacji okaże się, że oferowany przez WYKONAWCĘ przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO w Opisie przedmiotu zamówienia, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].
W przypadku nieprzeprowadzenia prezentacji (z winy WYKONAWCY) w wyznaczonym terminie ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości wezwania WYKONAWCY do jej ponownego przeprowadzenia, oferta taka podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) kopia paszportu konia wraz z adnotacją w paszporcie o aktualnym:
a) szczepieniu przeciwko grypie i tężcowi,
b) o aktualnym odrobaczeniu,
 poświadczone wpisem przez lekarza weterynarii,
2) aktualne zaświadczenie właściwego miejscowo urzędowego lekarza weterynarii stwierdzającego, że koń pochodzi z gospodarstwa:
a) którego nie dotyczą nakazy i zakazy wydane na podstawie przepisów o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
b) w którym nie stwierdza się chorób zaraźliwych koni.
3) oświadczenie, że koń, który jest przedmiotem kupna, jest wolny od wad głównych określonych obowiązującymi w tym zakresie przepisami jak również
od wad, za których nieistnienie WYKONAWCA przyjął odpowiedzialność,
4) sprawozdanie z badania kupno sprzedaż opatrzone pieczęcią i podpisem lekarza weterynarii zawierające:
a. opis badania oczu;
b. opis badania serca klinicznie w spoczynku i klinicznie po wysiłku;
c. opis badania endoskopowego układu oddechowego;
d. opis badania klinicznego kończyn w spoczynku (czułki kopytowe, zginanie palca, próba klinowa, palpacja ścięgien, ruchomość grzbietu);
e. opis badania klinicznego kończyn w ruchu( stęp po ósemce, kłus po wolcie na twardym podłożu w prawo i w lewo, kłus po prostej, kłus po wolcie na miękkim podłożu w prawo i w lewo, galop po wolcie na miękkim podłożu w prawo i w lewo, próba zginania palca, próba zginania nadgarstka stepu i kolana);
f. opis badania (bez zdjęć) rentgenowskiego kończyn (KLP i KPP - trzeszczka kopytowa i palec, KLT i KPT – palec, staw skokowy, staw kolanowy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagane złożenie do oferty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ ;
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
3) oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności
ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/ozgs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

[Obowiązkowa prezentacja koni – etap merytorycznego badania oferty pod kątem zgodności z Opisem przedmiotu zamówienia]

ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje WYKONAWCĘ do stawienia się w siedzibie Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego wraz z oferowanym koniem/końmi w powyższym terminie tj.: w dniu 08.11.2022 r. do godz. 11:00 celem dokonania prezentacji.

W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, spełnia określone wymagania niezbędne do przeprowadzenia postępowania ZAMAWIAJĄCY wymaga od WYKONAWCY (na jego koszt) obowiązkowej prezentacji zaoferowanego konia celem oceny walorów użytkowych. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, aby prezentacja odbyła się w dniu 08.11.2022r. o godzinie 11.05 w siedzibie Szwadronu Kawalerii Pułku Reprezentacyjnego Wojska Polskiego w 05-077 Warszawa, ul. Szkolna 14 (Warszawa – Wesoła). Prezentacja przeprowadzona będzie na hali, na koniu osiodłanym, dosiadanym przez WYKONAWCĘ a następnie ułana - jeźdźca. Prezentacja konia odbędzie się w obecności WYKONAWCY. W czynnościach oceny koni(a) uczestniczyć będzie również oficer – lekarz weterynarii wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO w uzgodnieniu z Szefem Służby Weterynaryjnej Wojska Polskiego. Podstawą do oceny koni w czasie zakupu jest tabela wad i braków koni, załącznik nr 2 do „Instrukcji o gospodarce końmi w Siłach Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej”. W celu sprawdzenia i wstępnej oceny predyspozycji konia do służby w Szwadronie Kawalerii przeprowadzi się próby użytkowe. Walory użytkowe oceniane będą zgodnie z punktacją wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) potwierdzone sporządzonym protokołem z przeprowadzonej prezentacji. Zgodnie z zasadą jawności postępowania ZAMAWIAJĄCY przewiduje rejestrowanie przebiegu prezentacji.
Jeżeli po dokonaniu prezentacji okaże się, że oferowany przez WYKONAWCĘ przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO w Opisie przedmiotu zamówienia, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].
W przypadku nieprzeprowadzenia prezentacji (z winy WYKONAWCY) w wyznaczonym terminie ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości wezwania WYKONAWCY do jej ponownego przeprowadzenia, oferta taka podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia […].

[Pozostałe obligatoryjne podstawy wykluczenia]
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tańca na urodziny - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tańca na urodziny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI