ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 im. Jana Kochanowskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 im. Jana Kochanowskiego w Ząbkach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZąbki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-05-13
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00142308
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
im. Jana Kochanowskiego w Ząbkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000799635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 11

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7816066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2zabki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Szkoła Podstawowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB
SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
im. Jana Kochanowskiego w Ząbkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2ab0748-c7dc-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ePUAP:/SP2_Zabki/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zamawiający informuje, że realizuje obowiązek informacyjny w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP2.ZP.271.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01 lipca 2022 r. do dnia 30 czerwca 2023r. o łącznym szacowanym wolumenie 180000,00 kWh - grupa taryfowa C21.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o art. 139 ust.1 ustawy pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy, Zamawiający będzie rozpatrywał:
1 w zakresie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
2. w zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- oferty Wykonawców, którzy posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. Z 2021 r poz. 716 z późn.zm.);
3 w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1000000,00 (słownie: jeden milion złotych zero groszy).
4 w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
oferty Wykonawców, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się dostawą energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 0,5 Gwh.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. aktualnie obowiązująca koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. Z 2021 r poz. 716 z późn.zm.);

2. polisa lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1000000,00 (słownie: jeden milion złotych zero groszy).

3. wykaz wykonanych usług o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 0,5 Gwh

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie , że nie zachodzi okoliczność o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 i 109 ust. 1 i 4 ustawy Pzp

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie Wykonawcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiajacy wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 2000,00 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności o których mowa pkt 3 ppkt 3.2 i zrealizuje dostawy do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy). Oświadczenie to przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku, gdy oświadczenie to zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawcę.
2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają, z zastrzeżeniem ust. 4, obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy może nastąpić w zakresie:
1) zwiększenia zapotrzebowania na przydział mocy – zmiana wartości umowy, szacowanej wartości umowy,
2) zmniejszenia zapotrzebowania na przydział mocy – zmiana wartości umowy, szacowanej wartości umowy,
3) zwiększenia ilości wskazań punktu poboru mocy – zmiana wartości umowy, szacowanej wartości umowy,
4) zmniejszenia ilości wskazań punktu poboru mocy – zmiana wartości umowy, szacowanej wartości umowy,
5) w przypadku zmiany zapotrzebowania na energię elektryczną Klienta,
6) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) przepisów prawa nakładających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatami dotyczącymi efektywności energetycznej (koszty zakupu certyfikatów) lub innych opłat o charakterze publicznoprawnym, a dotyczących zakupu energii elektrycznej,
- jeżeli Sprzedawca w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian zwróci się w tej sprawie do Kupującego z wnioskiem, w którym wykaże wpływ tych zmian na koszy wykonania umowy przez Sprzedawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Adres skrytki elektronicznej (ePUAP)/SP2_Zabki/skrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI