Zadania ochronne w Wolińskim Parku Narodowym w 2022 r. – nieleśne ekosystemy lądowe...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadania ochronne w Wolińskim Parku Narodowym w 2022 r. – nieleśne ekosystemy lądowe i ochrona roślin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyzdroje
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającyWoliński Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00142698
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zadania ochronne w Wolińskim Parku Narodowym w 2022 r. – nieleśne ekosystemy lądowe i ochrona roślin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Woliński Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321169472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodno 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +91 386 49 53

1.5.8.) Numer faksu: +91 328 03 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolinpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolinpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadania ochronne w Wolińskim Parku Narodowym w 2022 r. – nieleśne ekosystemy lądowe i ochrona roślin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d712bd2c-c6f1-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej (UWAGA! za wyjątkiem składania ofert oraz oświadczeń/dokumentów składanych wraz z ofertą).
2. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego to: /WPN/skrytkaESP.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej wyartykułowane zostały przez Zamawiającego w Rozdziale XII i Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Woliński Park Narodowy z siedzibą w Grodnie 1, 72-500 Międzyzdroje. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować z uwzględnieniem następujących danych teleadresowych: p. Ireneusz Domagała, e-mail: i.domagala@wolinpn.pl , telefon: 91 386 49 71,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora; organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 37-17-01/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące realizacji zadań ochronnych w ekosystemach nieleśnych i ochronie roślin w Wolińskim Parku Narodowym w 2022 r.
2. Zakres zamówienia obejmuje prace na terenie ekosystemów nieleśnych – ląd stały oraz wyspy WPN (bez połączenia drogowego z lądem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) uPZP w okresie jednego roku od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, do 10% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, będą polegały na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego, jeżeli zamówienie to będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 1, objęte będą prace z zakresu melioracji agrotechnicznych, ręcznego i mechanicznego wykaszania roślinności, wycinania samosiewów, odrośli krzewów i drzew oraz grodzenia wydm i klifów.
3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych lub zmienionych zadań ochronnych, bądź w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych Wykonawców usług w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac. Podstawą do udzielania zamówień, o których mowa w ust. 1, będzie również konieczność powierzenia Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego Wykonawcę.
5. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, będą udzielane na warunkach określonych we wzorze umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów biorąc pod uwagę kryterium ceny brutto oraz kryterium wysokości kary umownej, spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone w SWZ.
3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Rozdziale XVI SWZ. Jeśli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku takiej zgody, Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł każda. Przez usługę odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia uznana zostanie usługa polegająca na koszeniu mechanicznym łąk na terenach bagiennych – wyspach o łącznym zakresie powierzchniowym co najmniej 20 ha, przy czym co najmniej 10 ha musi być zrealizowane lub realizowane na terenach chronionych, pozbawionych bezpośredniego dojazdu drogami, jak np. wyspy, mokradła, tereny okresowo zalewowe. Potwierdzeniem posiadania zdolności zawodowej Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
w zakresie doświadczenia są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy usługi ujęte w wykazie zostały wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie jest obowiązany do przedłożenia w/w dowodów,
b) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej:
- kosą spalinową – 3 sztuki,
- grabiami do trawy – 3 sztuki,
- ciągnikiem lub innym pojazdem mechanicznym pełniącym funkcję ciągnika – 1 sztuka,
- przyczepą lub naczepą lub pojazdem mechanicznym ze skrzynią ładunkową, do wywozu pozyskanej biomasy – 1 sztuka,
- zgrabiarką – 1 sztuka,
- prasą wysokiego zgniotu zapewniającą sprawne zebranie skoszonej biomasy:
• prasą belującą – 1 sztuka,
• prasą kostkującą, wytwarzającą kostki do załadunku ręcznego – 1 sztuka.
- jednostką pływającą z napędem mechanicznym do przewożenia osób i pojazdów (kombajny, ciągniki), maszyn, narzędzi i urządzeń posiadających dokument bezpieczeństwa dopuszczający statki do żeglugi, jeżeli dokument taki jest wymagany na podstawie odrębnych przepisów – 1 sztuka,
- ciągnikiem lub innym pojazdem mechanicznym do koszenia przystosowanym do poruszania się po grząskim, bagiennym podłożu i nie niszczącym w istotny sposób pokrywy roślinnej – 2 sztuki,
- kosiarkami o wydajności zapewniającej możliwość wykoszenia nie mniej niż 7 ha powierzchni dziennie – 2 sztuki,
- pojazdem mechanicznym z ładowaczem przystosowanym do pracy w grząskim, bagiennym terenie nie niszczącym w istotny sposób pokrywy roślinnej, służącym do zbierania, załadunku i transportu zebranej w bele biomasy – 1 sztuka.
Zamawiający dopuszcza wykorzystywanie jednego pojazdu mechanicznego (pełniącego funkcję ciągnika) stanowiącego wymienny element z kilku zestawów, takich jak np.: ciągnik + przyczepa, ciągnik + kosiarka, ciągnik + zgrabiarka itp.
c) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do prowadzenia ciągnika rolniczego lub pojazdu wielobieżnego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ),
b) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych (w tym przypadku uwzględniona zostanie wartość usług zrealizowanych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – w zakresie wskazanym w Rozdziale IV ust. 2 pkt 4) lit. a) (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5a do SWZ),
c) dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z zakresem wskazanym w Rozdziale IV ust. 2 pkt 4) lit. a) SWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy usługi ujęte w wykazie zostały wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie jest obowiązany do przedłożenia w/w dowodów,
d) wykaz sprzętu, tj. narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami –
w zakresie wskazanym w Rozdziale IV ust. 2 pkt 4) lit. b) SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5b do SWZ),
e) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i posiadanych uprawnień, wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie wskazanym w Rozdziale IV ust. 2 pkt 4) lit. c) SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5c do SWZ),
f) polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy.
Załącznik nr 3 - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (złożyć wraz z ofertą – o ile dotyczy).
Załącznik nr 11 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy p.w.a.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie wskazanej w Rozdziale XIII ust. 13 pkt 2) oraz ust. 14 SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się̨ o udzielenie zamówienia będą̨ mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę̨ tych Wykonawców, zawierającą̨, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępny na ePUAP i udostępniony również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Sławoborze
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: USŁUGI AGROTECHNICZNE W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 6035
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Międzyzdroje: Remont łazienek w Szkole Podstawowej nr. 1 w Międzyzdrojach, ul. Leśna
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Międzyzdroje: Przebudowa ulic Piastowskiej, Piaskowej, Wiejskiej, Emilii Plater w Międzyzdrojach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawy warzyw i owoców dla COSSW w Kulach.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI