ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW NARODOWEGO INSTYTUTU GERIATRII, REUMATOLOGII...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW NARODOWEGO INSTYTUTU GERIATRII, REUMATOLOGII I REHABILITACJI W WARSZAWIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-18
  • ZamawiającyNarodowy Instytut Geriatrii,Reumatologii i Rehabilitacji
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00015853
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW NARODOWEGO INSTYTUTU GERIATRII, REUMATOLOGII I REHABILITACJI W WARSZAWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Geriatrii,Reumatologii i Rehabilitacji

1.3.) Oddział zamawiającego: NIGRiR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288567

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spartańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-637

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.kalinowska@spartanska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW NARODOWEGO INSTYTUTU GERIATRII, REUMATOLOGII I REHABILITACJI W WARSZAWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5092b2b0-819a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012526/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Energia elektryczna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spartanska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spartanska

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/spartanskaZamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców;" Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: ,.Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. Zalecany format: .pdf.Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES.Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:1) w zakresie proceduralnym: Bogumiła Kalinowska, e-mail: bogumila.kalinowska@spartanska.pl.2) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/spartanska

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., informujemy, że:Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji, adres: 02-637 Warszawa ul. Spartańska 1, Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@spartanska.pl,Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 – Prawo zamówień publicznych (Pzp),Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3Przedmiotem zamówienia jest: zakup energii elektrycznej dla budynków Narodowego Instytutu Geriatrii Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie ul. Spartańska 1. Dane dotyczące układu zasilania w energię elektryczną:Obiekt Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacjiim. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher 02-637 Warszawa ul. Spartańska 1Miejsce przyłączenia do sieci/g-a własności Stacja transformatowa nr 6760, 6994 połączona kablem między stacyjnym ze stacja 6760 Ilość PPE 41Moc przyłączeniowa I 1 x 500 kW Moc przyłączeniowa II 1 x200 kWMoc umowna I 1 x300 kWMoc umowna II 1 x 125 kWMoc umowna III 186 kW razem 39 liczników Zużycie energii w ciągu 12 miesięcy 1 400 000 kWhGrupa taryfowa I C21 x 2Grupa taryfowa II G11 x 39Napięcie zasilania 400 kVUkład pomiarowy Przekładnikowy x 2 bezpośredni x 39Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 poz. 833 z późn. zm.)realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 ww. ustawy polegającą na świadczeniu usługi dystrybucji oraz sprzedaży elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2022-04-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad: Cena - Wartość punktowa ceny jest liczona wg wzoru: C n X c =----------- x R C of Gdzie:Xc - wartość punktowa cenyCn – najniższa oferowana cenaCof – cena oferty ocenianejR - ranga Za ofertę najkorzystniejszą / najwyżej ocenianą zostanie uznana oferta z najniższą ceną lub kosztem. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.W przypadku wątpliwości, czy oferta zawiera rażąco niską cenę, Zamawiający skorzysta z możliwością jej sprawdzenia zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.Wprzypadku gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone ofert o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nawą cenę lub koszt.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. Uzasadnienie kryterium cena 100 %Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 poz. 833 z późn. zm.). Wskazują je parametry techniczne każdego z produktów. Parametry techniczne przedmiotu są tak sprecyzowane , że bez względu na to , kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia, jedną różnicą będzie zaoferowana cena. Przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny bez względu na to, który z Wykonawców go wykona. Zamawiający może zatem zastosować cenę jako jedynie kryterium wyboru ofert najkorzystniejszej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności do wystąpienia w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny – Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny – Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 oraz potwierdzi, że posiada:a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży (obrotu) energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.b) oświadczenie Wykonawcy, że ma aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznejlubc) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)c. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny – Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1d. zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny – Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. oświadczenie, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku podstaw przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DZ. U. z 2020 poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 25. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (Załącznik nr 4 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczący zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenia konkurencji, d. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawye. art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),f. art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy.6. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,2. oświadczenia Wykonawcy, że posiada aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej,3. aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Regulacji Energetyki ( w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)4. oświadczenie, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku podstaw przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DZ. U. z 2020 poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 25. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (Załącznik nr 4 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczący zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenia konkurencji, d. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawye. art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),f. art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy.6. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 4 Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty (z zastrzeżeniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych) wymagają formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w przypadku:a) zmian przepisów prawa, a w szczególności przepisów ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy mających wpływ na treść umowy,b) zmian organizacyjno-technicznych mających wpływ na treść umowy,c) zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającegod) obniżenia cen jednostkowych,e) podwyższenia cen jednostkowych na skutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT,f) zmiany terminu obowiązywania umowy, o których mowa w punkcie 14.14 oraz 14.15 niniejszych postanowień.14.20. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o zmianach wymienionych w punkcie 14.19 powyżej, wyszczególniając pozycje przedmiotu umowy objęte zmianą. 14.21. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu następujących kar umownych:a) w przypadku czasowej utraty przez Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy uprawnień, koncesji lub zezwoleń lub dokumentów niezbędnych do wykonywania przedmiotu umowy – w wysokości 2% netto wartości umowy, wskazanej w załączniku nr 3 do umowy za każdy dzień wstrzymania dostawy energii elektrycznej do pomieszczeń Zamawiającego. Kara umowna nie może przekraczać 10 % wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy. W przypadku gdy kara umowna osiągnie wartość 30% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy, Zamawiający zastrzega sobie ponadto prawo do odstąpienia od umowy,b) w razie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań Wykonawcy skutkujące odstąpieniem przez Zamawiającego od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy,c) odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie – karę umowną wysokości 20% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy.14.22. Przed naliczeniem kary umownej Zamawiający może wezwać Wykonawcę do pisemnego szczegółowego podania przyczyn niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwania.14.23. Sumaryczny limit kar umownych, które mogą zostać naliczone na podstawie umowy wynosi 30% wartości netto umowy wskazanej w załączniku nr 3 do umowy.14.24. W przypadku powstania szkody przenoszącej wysokość kar umownych określonych w niniejszych postanowieniach, Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia naprawienia szkody na zasadach ogólnych, określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740).14.25. Zamawiający może potrącić kary umowne, o których mowa w niniejszym punkcie, z wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie umowy. 14.26. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.14.27. W zakresie nie uregulowanym niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo energetyczne wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi, aktualnie obowiązującej taryfy Wykonawcy oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.14.28. Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z realizacją tej umowy, Strony rozstrzygać będą polubownie w drodze uzgodnień i porozumień, a w przypadku niemożności porozumienia rozstrzygać będzie sąd miejscowo właściwy dla siedziby Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spartanska

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-16

2021-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI