Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa farby drogowej oraz rozpuszczalnika do farb drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzawadk@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa farby drogowej oraz rozpuszczalnika do farb drogowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0659454-816a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002304/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa farby drogowej oraz rozpuszczalnika do farby
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.powiat-otwocki.pl/904,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl-netto3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php?s=0cffc2ec8e87e77abda1045b6a821b7c531ee3d0
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-05/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa białej farby, rozpuszczalnika, mikrokulek, utwardzacza.2. Zamówienie podstawowe dla części I:a) biała farba akrylowa (bez mikro kulek) w ilości 5 000 kg, b) rozpuszczalnik do farby drogowej białej farby akrylowej w ilości 150 l, c) mikrokulki w ilości 500 kg, 3. Przedmiot zamówienia przeznaczony zostanie do poziomego znakowania dróg ( przejść dla pieszych, linii segregacyjnych, strzałek i innych znaków poziomych ).4. Zamówienia będą dokonywane sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.5. Miejsce dostawy: siedziba zamawiającego ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew,6. Odbiór dostawy w godzinach 700 – 1500.7. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy.8. Zamówienia będą składane w formie pisemnej i przesyłane poprzez pocztę elektroniczną. 9. Podstawą przyjęcia dostawy będzie podpisany przez Zamawiającego dokument WZ wystawiony przez Dostawce.10. Każda dostarczona partia towaru może zostać sprawdzona przez Zamawiającego pod kątem jakościowym jak i ilościowym.11. Produkt powinien posiadać aktualną, kompletną Aprobatę Techniczną IBDiM oraz Atest Higieniczny PZH ważny na okres realizacji zamówienia. 12.Dostarczona farba musi spełniać normę PN-EN 1280:2011.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44811000-8 - Farba drogowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający korzysta z prawa opcji, przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie o ilość:a) biała farba akrylowa (bez mikro kulek) w ilości 5 000 kg, b) rozpuszczalnik do farby drogowej białej farby akrylowej w ilości 150 l, c) mikrokulki w ilości 500 kg, 2. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający oświadcza, iż z prawa opcji może skorzystać przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając sumarycznie ilości przewidzianej w prawie opcji.3. Realizacja prawa opcji nastąpi w terminie następnego dnia od dnia złożenia pisemnego zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części:Lp. Nazwa kryterium Symbol Waga kryterium w %1 Cena C 60%2 Termin realizacji pojedynczego zamówienia T 40%Liczba punktów, o których mowa w ppkt. 1 po sumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji pojedyńczego zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części:Lp. Nazwa kryterium Symbol Waga kryterium w %1 Cena C 60%2 Termin realizacji pojedynczego zamówienia T 40%Liczba punktów, o których mowa w ppkt. 1 po sumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa białej farby akrylowa (bez mikrokulek), rozpuszczalnik do farby drogowej oraz mikrokulek w ilości 1000 kg2. Zamówienie podstawowe dla części II:a) biała farba chemoutwardzalna do malowania grubowarstwowego w ilości 5 000 kg,b) utwardzacz do farby chemoutwardzalnej w ilości 150 l3. Przedmiot zamówienia przeznaczony zostanie do poziomego znakowania dróg ( przejść dla pieszych, linii segregacyjnych, strzałek i innych znaków poziomych ).4. Zamówienia będą dokonywane sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.5. Miejsce dostawy: siedziba zamawiającego ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew,6. Odbiór dostawy w godzinach 700 – 1500.7. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy.8. Zamówienia będą składane w formie pisemnej i przesyłane poprzez pocztę elektroniczną. 9. Podstawą przyjęcia dostawy będzie podpisany przez Zamawiającego dokument WZ wystawiony przez Dostawce.10. Każda dostarczona partia towaru może zostać sprawdzona przez Zamawiającego pod kątem jakościowym jak i ilościowym.11. Produkt powinien posiadać aktualną, kompletną Aprobatę Techniczną IBDiM oraz Atest Higieniczny PZH ważny na okres realizacji zamówienia. 12.Dostarczona farba musi spełniać normę PN-EN 1280:2011.