Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA KRUSZYWA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227806421
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA KRUSZYWA”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cecf163-77ff-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002304/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa dolomitu deowńskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.powiat-otwocki.pl/904,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl-netto3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php?s=0cffc2ec8e87e77abda1045b6a821b7c531ee3d0
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:dolomitu dewońskiego frakcji 0-31,5 mm. Zamówienie obejmuje dostawę w ilości: w ilości 7000 tonZamawiający zobowiązuję się do wykorzystania: ilości 6000 tonZamówione kruszywo wykorzystywane będzie do realizacji zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego oraz do bieżącego utrzymania dróg (remonty bieżące);Zamówienia będą dokonywane sukcesywnie, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego;Miejsce dostawy: miejsce wskazane przez Zamawiającego na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego;Odbiór kruszywa w godzinach od 7 00 do 1500;Koszt transportu za dostarczenie zamówionego kruszywa ponosi Dostawca - musi być wliczone w cenę;Kruszywo należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek;Możliwość wcześniej uzgodnionego poboru kruszywa w dniach wolnych od pracy;Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości kruszywa w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola może odbyć się nie więcej niż 4 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Dostawcy;Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli ilości pojedynczego zamówienia;Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ oraz kwit wagowy,Kupowany produkt powinien posiadać aprobatę techniczną, atest lub inny dokument stwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 13043:2004,Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy po telefonicznym uzgodnieniu ilości, potwierdzonych pisemnym zamówieniem przesłanym e-mailem lub faksem.Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywało raz w miesiącu. Do każdej faktury należy dołączyć kopie WZ oraz zestawienie miesięczne pobranego kruszywa z podaniem daty dostawy oraz miejsca oraz zestawienie ilości wykorzystanego kruszywa,
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Po wykorzystaniu Zamówienia podstawowego Zamawiający uruchomi zamówienie w ramach opcji: w ilości 1000 tonUruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego wynikających z panujących warunków atmosferycznych. Zamawiający oświadcza, iż z prawa opcji może skorzystać przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając sumarycznie ilości przewidzianej w prawie opcji.Realizacja prawa opcji nastąpi w terminie następnego dnia od dnia złożenia pisemnego zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części:Cena jednostkowa brutto C 60%termin realizacji pojedynczego zamówienia T 40%Liczba punktów po sumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji pojedynczego zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części:Cena jednostkowa brutto C 60%termin realizacji pojedynczego zamówienia T 40%Liczba punktów po sumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:dolomitu dewońskiego frakcji 31,5-63 mm, w ilości 1000 tonZamawiający zobowiązuję się do wykorzystania: ilości 200 tonZamówione kruszywo wykorzystywane będzie do realizacji zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego oraz do bieżącego utrzymania dróg (remonty bieżące);Zamówienia będą dokonywane sukcesywnie, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego;Miejsce dostawy: miejsce wskazane przez Zamawiającego na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego;Odbiór kruszywa w godzinach od 7 00 do 1500;Koszt transportu za dostarczenie zamówionego kruszywa ponosi Dostawca - musi być wliczone w cenę;Kruszywo należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek;Możliwość wcześniej uzgodnionego poboru kruszywa w dniach wolnych od pracy;Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości kruszywa w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola może odbyć się nie więcej niż 4 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Dostawcy;Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli ilości pojedynczego zamówienia;Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ oraz kwit wagowy,Kupowany produkt powinien posiadać aprobatę techniczną, atest lub inny dokument stwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 13043:2004.Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy po telefonicznym uzgodnieniu ilości, potwierdzonych pisemnym zamówieniem przesłanym e-mailem lub faksem.Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywało raz w miesiącu. Do każdej faktury należy dołączyć kopie WZ oraz zestawienie miesięczne pobranego kruszywa z podaniem miesiąca dostawy oraz ilości pozostałego do wykorzystania kruszywa,
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Po wykorzystaniu Zamówienia podstawowego Zamawiający uruchomi zamówienie w ramach opcji: w ilości 800 tonUruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego wynikających z panujących warunków atmosferycznych. Zamawiający oświadcza, iż z prawa opcji może skorzystać przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając sumarycznie ilości przewidzianej w prawie opcji.Realizacja prawa opcji nastąpi w terminie następnego dnia od dnia złożenia pisemnego zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części:Cena jednostkowa brutto C 60%termin realizacji pojedynczego zamówienia T 40%Liczba punktów po sumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji pojedynczego zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert w odniesieniu do wszystkich części:Cena jednostkowa brutto C 60%termin realizacji pojedynczego zamówienia T 40%Liczba punktów po sumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: grysu bazaltowego frakcji 2-5 mm,w ilości 100 ton Zamawiający zobowiązuję się do wykorzystania: ilości 50 tonZamówione kruszywo wykorzystywane będzie do realizacji bieżącego utrzymania dróg (remonty bieżące);Zamówienia będą dokonywane sukcesywnie, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego;Miejsce dostawy: ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 KarczewOdbiór kruszywa w godzinach od 7 00 do 1500;Koszt transportu za dostarczenie zamówionego kruszywa ponosi Dostawca - musi być wliczone w cenę;Kruszywo należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek;Możliwość wcześniej uzgodnionego poboru kruszywa w dniach wolnych od pracy;Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości kruszywa w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola może odbyć się nie więcej niż 4 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Dostawcy;Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli ilości pojedynczego zamówienia;Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ oraz kwit wagowy,Kupowany produkt powinien posiadać aprobatę techniczną, atest lub inny dokument stwierdzający zgodność produktu z normą PN-EN 13043:2004,Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy po telefonicznym uzgodnieniu ilości, potwierdzonych pisemnym zamówieniem przesłanym e-mailem lub faksem,Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywało raz w miesiącu. Do każdej faktury należy dołączyć kopie WZ oraz zestawienie miesięczne pobranego kruszywa z podaniem miesiąca dostawy oraz ilości pozostałego do wykorzystania kruszywa,