ZAKUP (DOSTAWA) PALIW PŁYNNYCH PRZY UŻYCIU KART PALIWOWYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP (DOSTAWA) PALIW PŁYNNYCH PRZY UŻYCIU KART PALIWOWYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyNARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042462
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP (DOSTAWA) PALIW PŁYNNYCH PRZY UŻYCIU KART PALIWOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327351542

1.5.8.) Numer faksu: 327351978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

jednostka ubezpieczenia zdrowotnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP (DOSTAWA) PALIW PŁYNNYCH PRZY UŻYCIU KART PALIWOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243440d1-a748-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041422/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa paliw płynnych dla Śląskiego OW NFZ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w tym przekazywanie dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego) oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal - Formularz do komunikacji:https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl Korespondencja przesyłana za pomocą Formularza do komunikacji nie może być szyfrowana.Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy przesyłać na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugihttps://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdfhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystania z miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych Regulaminów.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Tak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/tp/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) paliw płynnych do środków transportu oraz urządzeń gospodarczych Śląskiego OW NFZ na zasadach umożliwiających bezgotówkowe zakupy jednostkowe przy użyciu kart paliwowych, zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa oraz w projektowanych postanowieniach umowy.Zamawiający zamierza (deklaruje) zakupić w ramach niniejszego zamówienia w sumie 24.000 litrów paliwa następującego rodzaju:1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 (ilość deklarowana 17.000 litrów)2) Olej napędowy ON (ilość deklarowana 7.000 litrów).W zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w toku realizacji umowy Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo zakupu większej lub mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do deklarowanych ilości, z zastrzeżeniem, że suma faktur wystawionych z tytułu realizacji umowy w okresie jej obowiązywania nie może przekroczyć wysokości wynagrodzenia całkowitego brutto umowy (ceny oferty), a całkowita ilość zakupionego paliwa nie może przekroczyć 24.000 litrów.Jednocześnie Zamawiający określa minimalne miesięczne zużycie paliwa na poziomie 1000 litrów, z zastrzeżeniem § 1 ust. 4 oraz ust. 5 projektowanych postanowień umowy.Zamawiający musi mieć możliwość realizowania zamówienia na terenie całego kraju (Polski) przy jednoczesnym posiadaniu dostępu:- do co najmniej 2 stacji benzynowych na terenie Warszawy oraz - do co najmniej 5 stacji benzynowych na terenie województwa śląskiego, w tym do co najmniej 2 stacji benzynowych na terenie Katowic.Zakupy paliwa będą dokonywane przy użyciu kart paliwowych. Karty paliwowe, o których mowa w SWZ, mają służyć do dokonywania transakcji bezgotówkowych zakupu paliwa. W terminie do 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia na karty przez Zamawiającego za pośrednictwem:1) dedykowanego portalu, do którego dostęp Zamawiający otrzyma w dniu zawarcia umowy lub2) za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w umowie.Wykonawca będzie obowiązany wydać Zamawiającemu nieodpłatnie 11 kart, w tym:a) 9 kart – każda przypisana do konkretnego samochodu wskazanego w §1 w ust.1 projektowanych postanowień umowy (identyfikowana z danym samochodem) oraz b) 2 karty dodatkowe – na okaziciela. UWAGA!Wykonawca winien załączyć do oferty podpisane przez siebie (na zasadach określonych w Rozdziale IX ust.4 lit. A pkt 2 SWZ) ogólne warunki używania kart paliwowych w przypadku, gdy takowe obowiązują u Wykonawcy. Postanowienia ogólnych warunków używania kart paliwowych sprzeczne z postanowieniami umowy (projektowanych postanowień umowy) nie będą wiązały Stron. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami ogólnych warunków używania kart paliwowych a postanowieniami umowy, rozstrzygać będzie treść umowy (projektowanych postanowień umowy). Patrz pkt III formularza opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa.Zgodnie z art. 101 ust. 4 pzp, w zakresie norm, jakimi opisano przedmiot zamówienia, dopuszczone zostają rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.W przypadku przedmiotowego zamówienia Zamawiający dopuszcza w zakresie wskazanych w SWZ norm paliwa rozwiązania równoważne (patrz formularz opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, winien załączyć do oferty sporządzony przez siebie oraz podpisany (na zasadach określonych w Rozdziale IX ust.4 lit. A pkt 2 SWZ) opis norm równoważnych wykazujący, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Opis oferowanego rozwiązania równoważnego winien wykazać (udowodnić) równoważność rozwiązania, które winno być na poziomie nie gorszym niż normy wskazane w SWZ. Patrz pkt II formularza opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa.Miejsce realizacji zamówienia – na terenie Polski. Sposób obliczenia ceny oferty wskazuje pkt II formularza opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa. Cenę oferty należy podać przy uwzględnieniu stałego rabatu (wyrażonego w %) od kwoty podanej przez Zamawiającego, o który każdorazowo będzie pomniejszana cena jednostkowa zakupu danego rodzaju paliwa obowiązująca w danym punkcie sprzedaży Wykonawcy w dniu zakupu (tankowania) tego paliwa. Jeżeli Wykonawca nie udziela żadnego rabatu, w miejscu na podanie rabatu wpisuje 0 (zero). W takim przypadku cena oferty nie będzie uwzględniała rabatu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132000-3 - Benzyna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca winien spełnić warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności polegającej na obrocie paliwami ciekłymi.Wykonawca winien posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U.2021, poz.716).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:oświadczenie aktualne na dzień składania ofert, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz że spełnia warunek udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 127 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp; patrz Rozdział XIV ust. 1 SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych).2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002.Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice.Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 (art. 97 ust. 5 ustawy Pzp ).Zasady zwrotu wadium wykonawcy oraz utraty wadium przez wykonawcę wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego reguluje art. 98 ustawy Pzp.Szczegółowe wymagania dot. wadium wskazano w rozdziale XVIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w Rozdziale IX ust. 3 SWZ dla pełnomocnictw.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to winno potwierdzić spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):a) warunek niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa w rozdziale XII ust. 1 pkt 1 SWZ , winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;b) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XII ust. 1 pkt 3 SWZ, winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 1/tp/2021. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany bądź rezygnacji, oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy.2.Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zaprzestanie zakupu paliwa w zakresie dotyczącym któregokolwiek z pojazdów objętych niniejszą umową (np. zbycie pojazdu, kasacja pojazdu etc.), pojazd ten zostanie wyłączony z zakresu niniejszej umowy, natomiast karta paliwowa przypisana do danego samochodu zostanie zablokowana.Wyłączenie nastąpi poprzez pisemne zawiadomienie Wykonawcy ze wskazaniem daty, od której wyłączenie będzie obowiązywało, co spowoduje stosowną zmianę w zakresie liczby obsługiwanych pojazdów w umowie. 3. W przypadku rozpoczęcia użytkowania przez Zamawiającego w trakcie obowiązywania niniejszej umowy dodatkowych samochodów, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wydania kart dla tych samochodów.4. We wzorze umowy opisano przypadki, w których Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z możliwości rozwiązania umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SIWZ
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Świętochłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI