Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP (DOSTAWA) PALIW PŁYNNYCH PRZY UŻYCIU KART PALIWOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327351542
1.5.8.) Numer faksu: 327351978
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
jednostka ubezpieczenia zdrowotnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP (DOSTAWA) PALIW PŁYNNYCH PRZY UŻYCIU KART PALIWOWYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243440d1-a748-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041422/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa paliw płynnych dla Śląskiego OW NFZ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w tym przekazywanie dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego) oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal - Formularz do komunikacji:https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl Korespondencja przesyłana za pomocą Formularza do komunikacji nie może być szyfrowana.Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy przesyłać na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugihttps://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdfhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystania z miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych Regulaminów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Tak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/tp/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) paliw płynnych do środków transportu oraz urządzeń gospodarczych Śląskiego OW NFZ na zasadach umożliwiających bezgotówkowe zakupy jednostkowe przy użyciu kart paliwowych, zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa oraz w projektowanych postanowieniach umowy.Zamawiający zamierza (deklaruje) zakupić w ramach niniejszego zamówienia w sumie 24.000 litrów paliwa następującego rodzaju:1) Benzyna bezołowiowa Pb 95 (ilość deklarowana 17.000 litrów)2) Olej napędowy ON (ilość deklarowana 7.000 litrów).W zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w toku realizacji umowy Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo zakupu większej lub mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do deklarowanych ilości, z zastrzeżeniem, że suma faktur wystawionych z tytułu realizacji umowy w okresie jej obowiązywania nie może przekroczyć wysokości wynagrodzenia całkowitego brutto umowy (ceny oferty), a całkowita ilość zakupionego paliwa nie może przekroczyć 24.000 litrów.Jednocześnie Zamawiający określa minimalne miesięczne zużycie paliwa na poziomie 1000 litrów, z zastrzeżeniem § 1 ust. 4 oraz ust. 5 projektowanych postanowień umowy.Zamawiający musi mieć możliwość realizowania zamówienia na terenie całego kraju (Polski) przy jednoczesnym posiadaniu dostępu:- do co najmniej 2 stacji benzynowych na terenie Warszawy oraz - do co najmniej 5 stacji benzynowych na terenie województwa śląskiego, w tym do co najmniej 2 stacji benzynowych na terenie Katowic.Zakupy paliwa będą dokonywane przy użyciu kart paliwowych. Karty paliwowe, o których mowa w SWZ, mają służyć do dokonywania transakcji bezgotówkowych zakupu paliwa. W terminie do 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia na karty przez Zamawiającego za pośrednictwem:1) dedykowanego portalu, do którego dostęp Zamawiający otrzyma w dniu zawarcia umowy lub2) za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w umowie.Wykonawca będzie obowiązany wydać Zamawiającemu nieodpłatnie 11 kart, w tym:a) 9 kart – każda przypisana do konkretnego samochodu wskazanego w §1 w ust.1 projektowanych postanowień umowy (identyfikowana z danym samochodem) oraz b) 2 karty dodatkowe – na okaziciela. UWAGA!Wykonawca winien załączyć do oferty podpisane przez siebie (na zasadach określonych w Rozdziale IX ust.4 lit. A pkt 2 SWZ) ogólne warunki używania kart paliwowych w przypadku, gdy takowe obowiązują u Wykonawcy. Postanowienia ogólnych warunków używania kart paliwowych sprzeczne z postanowieniami umowy (projektowanych postanowień umowy) nie będą wiązały Stron. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami ogólnych warunków używania kart paliwowych a postanowieniami umowy, rozstrzygać będzie treść umowy (projektowanych postanowień umowy). Patrz pkt III formularza opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa.Zgodnie z art. 101 ust. 4 pzp, w zakresie norm, jakimi opisano przedmiot zamówienia, dopuszczone zostają rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.W przypadku przedmiotowego zamówienia Zamawiający dopuszcza w zakresie wskazanych w SWZ norm paliwa rozwiązania równoważne (patrz formularz opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, winien załączyć do oferty sporządzony przez siebie oraz podpisany (na zasadach określonych w Rozdziale IX ust.4 lit. A pkt 2 SWZ) opis norm równoważnych wykazujący, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Opis oferowanego rozwiązania równoważnego winien wykazać (udowodnić) równoważność rozwiązania, które winno być na poziomie nie gorszym niż normy wskazane w SWZ. Patrz pkt II formularza opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa.Miejsce realizacji zamówienia – na terenie Polski. Sposób obliczenia ceny oferty wskazuje pkt II formularza opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa. Cenę oferty należy podać przy uwzględnieniu stałego rabatu (wyrażonego w %) od kwoty podanej przez Zamawiającego, o który każdorazowo będzie pomniejszana cena jednostkowa zakupu danego rodzaju paliwa obowiązująca w danym punkcie sprzedaży Wykonawcy w dniu zakupu (tankowania) tego paliwa. Jeżeli Wykonawca nie udziela żadnego rabatu, w miejscu na podanie rabatu wpisuje 0 (zero). W takim przypadku cena oferty nie będzie uwzględniała rabatu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132000-3 - Benzyna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy