„Dostawa ssaka, pomp infuzyjnych, kardiomonitora, aparatu USG.”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa ssaka, pomp infuzyjnych, kardiomonitora, aparatu USG.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KATOWICACH IM.SIERŻANTA GRZEGORZA ZAŁOGI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042496
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa ssaka, pomp infuzyjnych, kardiomonitora, aparatu USG.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KATOWICACH IM.SIERŻANTA GRZEGORZA ZAŁOGI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271241038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-052

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@zozmswia.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa ssaka, pomp infuzyjnych, kardiomonitora, aparatu USG.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-047d587d-a739-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007319/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa aparatury medycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie zapośrednictwem platformy Zamawiającego znajdującej się pod adresem:https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Ofertę,składa się składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UEL119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”). Zamawiający informuje, iż administratorem danychosobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych iAdministracji im. Grzegorza Załogi w Katowicach, 40-052 Katowice, ul. B. Głowackiego 10; Kontakt zInspektorem Ochrony Danych - e-mail: n.giza@zozmswia.katowice.pl; Dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również w celuzawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowaniapostępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą osobylub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy ustawyPrawa zamówień publicznych.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie zapisami Prawazamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówieniapublicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Niezależnie od postanowień. powyżej, w przypadkuzawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, daneosobowe będą przetwarzane do upływuokresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Daneosobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniamogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługidoradcze, w tym usługi prawne, ikonsultingowe, Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:dostępu do swoich danychosobowych – zgodnie z art. 15 RODO, do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16RODO,do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danychosobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisyRODO.Obowiązek podaniadanych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa zamówieńpublicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych określa Prawa zamówień publicznych.Osobie, którejdane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:prawo do usunięcia danychosobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobecprzetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawnąprzetwarzania danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane do organówpublicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisówprawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub wramach sprawowaniawładzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobecZamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniuadministratora danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z powyższym - RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/PNP/DOT/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ssaka, pomp infuzyjnych, kardiomonitora, aparatu USG”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 1. Ssak

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ssaka, pomp infuzyjnych, kardiomonitora, aparatu USG”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 2. Pompy infuzyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ssaka, pomp infuzyjnych, kardiomonitora, aparatu USG”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 3. Kardiomonitor

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ssaka, pomp infuzyjnych, kardiomonitora, aparatu USG”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Część 4. Przenośny aparat USG

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składaniaofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale II pkt 2 SWZ, potwierdzające, że wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składakażdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstawwykluczenia.3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1SWZ dotyczące tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresiewskazanym w Rozdziale II pkt 2 SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu orazspełnia warunki udziału w postępowaniu.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składa każdy zwykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału wpostępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.3.Wykonawca, którypowołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawwykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się naich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ dotyczące tych podmiotów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 4 SIWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 4 SIWZ.W przypadku niezłożenia przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia niekompletnych przedmiotowych środków dowodowych Wykonawca zostanie wezwany do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osobawystępująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonychdo oferty dokumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarnąodpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania Wykonawcywspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nichpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich wpostępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.• w przypadkuspółki cywilnej - pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznego uprawniającejednego zewspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanympostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;• w przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum oraz załączyć dokumentw formie dokumentu elektronicznego, w którym wszyscy wykonawcy wchodzący w składkonsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania podmiotów wprzedmiotowympostępowaniu lub do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i do zawarciaumowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jakwykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone dlawykonawcy składającego ofertę wspólną W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów(oferta złożona wspólnie), oferta musi spełniać następujące warunki:• najpóźniej w dniu zawarciaumowy zWykonawca, któremu Zamawiający udzielił przedmiotowego zamówienia publicznego,winna być przedłożona kopia umowy przedwstępnej lub inny dokument potwierdzający zawarciekonsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, zawierające, co najmniej: -zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoimzakresem realizację przedmiotu zamówienia,-określenie zakresu działania poszczególnych stronumowy,-czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmującyrealizację zamówienia.• oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym,profilem zaufanym lub dowodem osobistym przez każdego partnera lub upoważnionegoprzedstawiciela /partnera wiodącego, • upoważnienie do pełnienia funkcjiprzedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicielikażdego z partnerów - należy załączyć je do oferty;• przedstawiciel/wiodący partner winien byćupoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdegozpartnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyćoświadczenie;• podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność zaniewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań;• wszelka korespondencja dokonywanabędzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy. Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku 1. gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy;2. zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy;3. obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy,4. gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony zmiany: – numeru katalogowego produktu lub– nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub sposobu konfekcjonowania lub– parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu.5. zmiany numeru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy6. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, 7. gdy nastąpiła zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowyZmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składania oferty w postaci elektronicznej - Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zabiegu elektrostymulacji- Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie zabiegu elektrostymulacji. Zainteresowanych proszę o kontakt.