Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części obiektu Przychodni Rejonowej w Prochowicach o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prochowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prochowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.prochowice.com/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania części obiektu Przychodni Rejonowej w Prochowicach o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-919eeeea-a80f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007008/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zmiana sposobu użytkowania części obiektu Przychodni Rejonowej w Prochowicach o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu:a) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, b) platformy elektronicznej miniPortal dostępną pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ z wykorzystaniem dostępnych orazc) poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com i b.demecki@prochowice.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub/oraz numer referencyjny postępowania.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 10 adres email (nie dotyczy składania oferty). 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.8. Dane postępowanie można wyszukać na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części obiektu Przychodni Rejonowej w Prochowicach przy ul. Rymszy 3 o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze zlokalizowane na poddaszu budynku oraz wykonanie dźwigu do przewozu osób niepełnosprawnych łączącego kondygnacje.W ramach zamówienia do wykonania są roboty budowlane dotyczące zmiany sposobu użytkowania części obiektu przychodni rejonowej o dodatkowe gabinety i pomieszczenia pomocnicze zlokalizowane na poddaszu budynku o łącznej powierzchni nieużytkowanej 221,6 m2, w tym roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, elektryczne oraz montaż instalacji fotowoltaiczną, wykonanie dźwigu do przewozu osób niepełnosprawnych łączącego kondygnacje parteru z poddaszem a także bezpośrednio wykonanie wejścia zewnętrznego do budynku. W ramach robót i układu funkcjonalnego przyjęto założenie, że zasadnicza bryła budynku pozostanie bez zmian, a nieubytkowane pomieszczenia gospodarcze zlokalizowane na poddaszu budynku zostaną połączone winda z parterem i wykorzystane na dodatkowe gabinety lekarskie i pomieszczenia pomocnicze.1. Roboty budowlane na parterze:Obecnie parter funkcjonuje jako Przychodnia Rejonowa. Zlokalizowane są tu gabinety wielu specjalizacji zakłada się jak najmniejszą ingerencję z planowanymi robotami budowlanymi na poziomie parteru, aby pozostawić możliwość ciągłego funkcjonowania Przychodni. Przyjęto do realizacji roboty budowlane związane z częściową przebudową pom. rehabilitacji związana z likwidacja pom. hydroterapii oraz zmniejszeniem powierzchni gabinetu rehabilitacji na parterze oraz lokalizacje szybu windowego i dźwigu dwustronnego a także częściową przebudowę dachu celem zmieszczenia szybu windowego łączna powierzchnia przebudowywanych pomieszczeń parteru i piwnic ok. 41,2m2.2. Roboty budowlane na poddaszu:Roboty na poddaszu dotyczą lokalizacji części socjalno-administracyjna oraz części gospodarcza, która obecnie dostępna jest jedynie poprzez schody z zewnątrz budynku.Zmiana sposobu ubytkowania dotyczy części gospodarczej o powierzchni użytkowej 180,20m2. Na poddaszu do wykonania następujący układ funkcjonalny.Przy wyjściu z windy zlokalizowano poczekalnie połączone częściowo z komunikacją stad dostępne są gabinety lekarskie z częścią zabiegowa. Przy poczekalni lokalizuje się toaletę dla osób niepełnosprawnych. Z korytarza dostępne są również pomieszczenia pomocnicze: na odpady, magazyn medyczny oraz serwerownia. Po drugiej stronie schodów lokalizuje się dużą sale rehabilitacyjną.Roboty budowlane i instalacyjne należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, a także zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami wykonawczymi - pod nadzorem osób do tego upoważnionych.Dokumentacja techniczna dostępna pod linkiem :https://drive.google.com/drive/folde/1Kqd1jP08GWmPuoKqdo4WTt95ns02viO
4.2.6.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie