„Rekultywacja w kierunku leśnym działki 180/1 w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Katowice...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rekultywacja w kierunku leśnym działki 180/1 w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Katowice - teren po byłej oczyszczalni ścieków przy ul. T. Boya-Żeleńskiego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042337
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rekultywacja w kierunku leśnym działki 180/1 w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Katowice - teren po byłej oczyszczalni ścieków przy ul. T. Boya-Żeleńskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hbalcarek@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

GÓRNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rekultywacja w kierunku leśnym działki 180/1 w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Katowice - teren po byłej oczyszczalni ścieków przy ul. T. Boya-Żeleńskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c5aa51c-a805-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.srk.com.p

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: JavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bezwsparciadlawersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie zzaleceniamizestronydostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnegowyświetlania1366x786.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,komputer klasyPC komputerklasy PCzjednym znastępujących systemów systemów operacyjnych:Windows 7,Windows 8,Windows 10(bez wsparciadla Windows XP, Vista)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0008/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:1) Kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z:- Projektem rozbiórki oczyszczalni ścieków wykonanym w lipcu 2016 r. przez firmę PROJBUD Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach.- Dokumentacją projektową rekultywacji pn.: „Rekultywacja w kierunku leśnym działki 180/1 w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Katowice - teren po byłej oczyszczalni ścieków przy ul. T. Boya-Żeleńskiego” opracowaną przez firmę ABS-OCHRONA ŚRODOWISKA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Wierzbowej 14. - przedmiarem robót - Decyzją Prezydenta Miasta Tychy znak IKO.6124.3.2017.UP z dnia 02.08.2017 r. - opisem przedmiotu zamówienia2) Wykonanie robót rozbiórkowych obejmujących zdjęcie warstwy gruntu, skucie i wyburzenie betonowych umocnień i skarp, likwidację barierki stalowej, skucie kanałów żelbetowych, rozbiórkę nawierzchni asfaltowej, likwidację ogrodzenia oraz wyrównanie terenu wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej pn.: "Rozbiórka oczyszczalni ścieków" wykonanej przez firmę PROJBUD Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach.3) Wykonanie robót przygotowawczych, w ramach których wykonane zostaną roboty pomiarowe, ścinanie drzew piłą mechaniczną oraz karczowanie mechaniczne pni i krzewów.4) Wykonanie rekultywacji technicznej, która w swoim zakresie obejmować będzie roboty ziemne związane z niwelacją terenu, remontem rowu oraz placu manewrowego.5) Wykonanie rekultywacji biologicznej, której celem jest utworzenie na powierzchni terenu siedliska lasu mieszanego poprzez wykonanie nasadzeń drzew zgodnych z projektem rekultywacji. 6) Wykonane ogrodzenie z siatki leśnej celem zabezpieczenia roślinności przed zwierzyną.7) Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych zgodne z zasadami obowiązującymi w lasach gospodarczych.8) Opracowanie przez kierownika budowy i przekazanie Zamawiającemu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),9) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót rekultywacyjnych (zwanego dalej Harmonogramem) w kwocie brutto z rozbiciem na kwartały z określeniem poszczególnych zakresów i etapów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót.10) Dokonanie oznakowania przedsięwzięcia przed i po wykonaniu zadania zgodnie z „Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej”.11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w skład której wchodzić będzie mapa z pomiarem powykonawczym zawierająca aktualny pomiar sytuacyjny i wysokościowy rowów na profilach z dokumentacji projektowej, z potwierdzonym przyjęciem do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.12) Wykonania wszelkich prac towarzyszących niezbędnych dla wykonania przedmiotu zadania.13) Sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca wykonania robót.14) Wywóz materiałów odpadowych pochodzących z placu budowy i ich utylizacja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90722000-4 - Rekultywacja środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się: 1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:1. należytym wykonaniem robót budowalnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej jednej roboty w ramach jednej umowy polegającej na wykonaniu rekultywacji technicznej i biologicznej w kierunku leśnym na powierzchni minimum 1,0 ha o wartości minimum 800 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.2. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:• minimum 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych, inwentaryzacyjnych, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, • minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów prawa, i która legitymuje się aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego• minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie leśne i co najmniej 5 – letni staż – nadzór przy nasadzeniach, zabiegach pielęgnacyjnych i ochronnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularza Ofertowego, 2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów – wzór zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza Ofertowego;3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do Formularza Ofertowego. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:9.2.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.9.2.4. Oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ9.2.5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące ilości zatrudnionych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia objętego zamówieniem z minimalnym wynagrodzeniem albo na minimalnej stawce godzinowej oraz wysokości odprowadzanych składek z tytułu ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:5.1.1. Oświadczenie zawarte w Formularzu Ofertowym dotyczące gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

5.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.2 W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Formularza ofertowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiającyinformuje,żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1 podokonaniubadaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzonazostanieaukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwieofertydodatkoweniepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegająceodrzuceniugdyzamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2 w toku aukcji elektronicznejstosowanebędziekryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzietylkocena,23.1.3sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmowałprzeliczaniepostąpień napunktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przedotwarciemaukcji,23.1.4 wtrakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numerporządkowyprzydzielony jegoofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość cenynajkorzystniejszej,wysokośćpostąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenianajkorzystniejszejoferty przyuwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czaspozostały dozakończenia aukcji,23.1.5 aukcja trwa 20 minut. Złożenie conajmniej jednegopostąpienia wtrakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki.Złożenie conajmniej jednegopostąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji okolejnądziesięciominutową dogrywkę.Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co doliczbydogrywek,23.1.6 gdzie postąpieniezostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1%cenycałkowitej ceny brutto, określonejw ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 AdresPortaluAukcji Publicznych, na którymbędzie prowadzona aukcja elektroniczna:https://laipsrk.coig.biz/23.2.1 Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji Wykonawców: a)Zaproszeniedo udziału w aukcji elektronicznejzawierające między innymi komplet: login ihasło(umożliwiające zalogowanie do systemuaukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcomzapośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, naadres e-mail Wykonawcy, wskazany wformularzuofertowym.23.2.2 Zalecane wymaganiatechniczne urządzeń informatycznych użytychdo udziałuw aukcji elektronicznej, zapewniającestabilne współdziałanie z Portalem AukcjiPublicznych:a)Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC z jednym znastępujących systemówoperacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7, Windows 8,Windows 10 (bez wsparciadla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dla wersji beta)przeglądarki internetowejInternet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarka internetowa musimieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmoweoprogramowanie Java (JRE) –zgodnie z zaleceniami zestrony dostawcy Java,d) Ważny podpiselektroniczny zweryfikowanykwalifikowanymcertyfikatem wydanym przez jedno znastępujących centr certyfikacji:• Cencert,•Krajowa IzbaRozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•EuroCert.e) Urządzenie techniczne służącedo obsługipodpisu elektronicznego weryfikowanegoważnym kwalifikowanym certyfikatem,f)Minimalnarozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,g)Wszelkieszczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stroniehttps://laipsrk.coig.biz w dziale „Informacjepodstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale„Instrukcja obsługi”(dostępnej pozalogowaniu).23.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialnościza nieprawidłowościwynikające zkorzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niżzalecane.23.4Akceptacjaregulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym wtrakciepierwszegologowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.23.5Wykonawca mamożliwośćzalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testupodpisukwalifikowanegooraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wrazzzaproszeniem poufnegoidentyfikatora (komplet login-hasło).23.6 W przypadku, gdyWykonawcaposiada podpiselektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jestonzobligowany dodostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszymniż10 dni przedrozpoczęciem aukcji

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 28 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

16.6.5. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienienie zostali wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta jest zabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 24 załącznika nr 2 do SWZ (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: ,,Cena” 100%
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzedam stary sprzęt elektroniczny - Żywiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Sprzedam stary sprzęt elektroniczny. Mam do sprzedania drukarkę, uszkodzony mikser, stare telefony i odświeżacz powietrza. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI