Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkrz-WPO1@nbp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka pieniężna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f46682-a749-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zamowienia.nbp.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.nbp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na PlatformieZakupowej NBP pod adresem https://e-zamowienia.nbp.pl. 2) Wykonawca na Platformie ZakupowejNBP bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać pytaniedoZamawiającego.3) Warunkiem przystąpienia do postępowania i złożenia oferty jest posiadaniekonta na platformie MarketPlanet. Warunkiem założenia konta jest przesłanie wniosku do operatoraplatformy MarketPlanet poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl. Proces akceptacji wniosku zpoprawnie wprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze.4) Złożenie oferty w postępowaniumożliwe jest tylko przez wskazaną Platformę Zakupową NBP.5) Platforma dopuszcza załączanie plikówo wielkości do 100 MB. 6) Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip. W przypadkuniemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .ziporaz dołączenie ich do systemu.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednimźródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.8) W postępowaniu ofertę oraz oświadczenie z art.125 ust. 1Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postacielektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9) Wymagania sprzętowo-aplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w załącznikunr 1 i 2 do SWZ. 10) Pozostałe informacje: a) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwawykonawca przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako „niejawny”. b) Wprzypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: plikupodpisanego i pliku zawierającego podpis. c) Pierwsza czynność podpisania oferty kwalifikowanympodpisem lub podpisem osobistym może wymagać zainstalowania dedykowanego rozszerzenia doaplikacji Szafir oraz oprogramowania Java, oraz konieczności administracyjnego odblokowaniasystemu na komputerze przez administratorów informatycznych wykonawcy. Aby podpisać ofertępodpisem zaufanym należy posiadać Profil Zaufany, który umożliwi podpisywanie plików. 11) Wprzypadku problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się nakonto, złożeniem ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta - wszelkiepytania i prośby o wyjaśnienie prosimy kierować do operatora platformy MarketPlanet za pomocąnastępujących kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00):Telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223; Czat pod adresem:https://oneplace.marketplanet.pl, E-mail:oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca przekaże nagrane pliki, o których mowa w Rozdz. 14 ust. 3 pkt 3 i 4 SWZ, na nośniku danych DVD w sposób zabezpieczający jego nienaruszalność (koperta/opakowanie) do terminu otwarcia ofert, o którym mowa w Rozdz. 15 ust. 2 SWZ na adres:Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa,ul. Świętokrzyska 11/21, Kancelaria NBP.Kancelaria NBP przyjmuje dokumenty:• złożone bezpośrednio w Biurze Podawczym Kancelarii NBP (wejście do obiektu od strony ul. Świętokrzyskiej). Czas urzędowania Biura Podawczego Kancelarii NBP: w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 16:00,• przesłane drogą pocztową.Koperta/opakowanie z nagranymi plikami na nośniku danych DVD ma posiadać następujące oznaczenie: „NBP-DKRZ: Wersja demo Prezentacji multimedialnej oraz Animacja - Przetarg podstawowy pn.: Aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych, nr sprawy: SEZ/DKRZ-WPO1-EBD-241-0030/DEW/21”.Na kopercie/opakowaniu oraz należy podać: nazwę i adres siedziby Wykonawcy. Zaleca się oznaczyć płytę DVD danymi identyfikującymi wykonawcę (np. nazwa wykonawcy).
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO1-EBD-241-0030/DEW/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 160975,61 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - Atrakcyjność wizualna grafik
4.3.6.) Waga: 45,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - Sposób nawigacji
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10