Aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyNARODOWY BANK POLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042336
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkrz-WPO1@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f46682-a749-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zamowienia.nbp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.nbp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na PlatformieZakupowej NBP pod adresem https://e-zamowienia.nbp.pl. 2) Wykonawca na Platformie ZakupowejNBP bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać pytaniedoZamawiającego.3) Warunkiem przystąpienia do postępowania i złożenia oferty jest posiadaniekonta na platformie MarketPlanet. Warunkiem założenia konta jest przesłanie wniosku do operatoraplatformy MarketPlanet poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl. Proces akceptacji wniosku zpoprawnie wprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze.4) Złożenie oferty w postępowaniumożliwe jest tylko przez wskazaną Platformę Zakupową NBP.5) Platforma dopuszcza załączanie plikówo wielkości do 100 MB. 6) Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip. W przypadkuniemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .ziporaz dołączenie ich do systemu.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednimźródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.8) W postępowaniu ofertę oraz oświadczenie z art.125 ust. 1Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postacielektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9) Wymagania sprzętowo-aplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w załącznikunr 1 i 2 do SWZ. 10) Pozostałe informacje: a) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwawykonawca przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako „niejawny”. b) Wprzypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: plikupodpisanego i pliku zawierającego podpis. c) Pierwsza czynność podpisania oferty kwalifikowanympodpisem lub podpisem osobistym może wymagać zainstalowania dedykowanego rozszerzenia doaplikacji Szafir oraz oprogramowania Java, oraz konieczności administracyjnego odblokowaniasystemu na komputerze przez administratorów informatycznych wykonawcy. Aby podpisać ofertępodpisem zaufanym należy posiadać Profil Zaufany, który umożliwi podpisywanie plików. 11) Wprzypadku problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się nakonto, złożeniem ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta - wszelkiepytania i prośby o wyjaśnienie prosimy kierować do operatora platformy MarketPlanet za pomocąnastępujących kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00):Telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223; Czat pod adresem:https://oneplace.marketplanet.pl, E-mail:oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca przekaże nagrane pliki, o których mowa w Rozdz. 14 ust. 3 pkt 3 i 4 SWZ, na nośniku danych DVD w sposób zabezpieczający jego nienaruszalność (koperta/opakowanie) do terminu otwarcia ofert, o którym mowa w Rozdz. 15 ust. 2 SWZ na adres:Narodowy Bank Polski, 00-919 Warszawa,ul. Świętokrzyska 11/21, Kancelaria NBP.Kancelaria NBP przyjmuje dokumenty:• złożone bezpośrednio w Biurze Podawczym Kancelarii NBP (wejście do obiektu od strony ul. Świętokrzyskiej). Czas urzędowania Biura Podawczego Kancelarii NBP: w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 16:00,• przesłane drogą pocztową.Koperta/opakowanie z nagranymi plikami na nośniku danych DVD ma posiadać następujące oznaczenie: „NBP-DKRZ: Wersja demo Prezentacji multimedialnej oraz Animacja - Przetarg podstawowy pn.: Aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych, nr sprawy: SEZ/DKRZ-WPO1-EBD-241-0030/DEW/21”.Na kopercie/opakowaniu oraz należy podać: nazwę i adres siedziby Wykonawcy. Zaleca się oznaczyć płytę DVD danymi identyfikującymi wykonawcę (np. nazwa wykonawcy).

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO1-EBD-241-0030/DEW/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 160975,61 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - Atrakcyjność wizualna grafik

4.3.6.) Waga: 45,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - Sposób nawigacji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej dwa zamówienia (umowy), polegające na zaprojektowaniu dla placówek kulturalnych lub placówek oświatowych aplikacji multimedialnych w urządzeniach służących do ich odtwarzania , o łącznej wartości tych zamówień (umów) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto*.* W przypadku, gdy wartość jest określona w innej walucie niż w złotych, Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Uwaga: jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również uczestniczy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnieod innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;2. odpis lub informacja z KrajowegoRejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy, które stanowią załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa NBP https://e-zamowienia.nbp.pl z zastrzeżeniem Prezentacji i Animacji, które wykonawca zobowiązany jest przekazać zgodnie z postanowieniami Rozdz. 14 ust. 3 pkt 3 i 4 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wizja lokalna: 1) Zamawiający informuje, że w dniu 06.05.2021 r. o godzinie 11:00 zostanie przeprowadzona na terenie Centrum Pieniądza NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie wizja lokalna, która pozwoli na zapoznanie się z estetyką oraz aspektami technicznymi istotnymi dla realizacji zamówienia. 2) Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie swojego uczestnictwa, najpóźniej na jeden dzień przed datą wizji lokalnej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej NBP (nie więcej niż po dwie osoby ze strony jednego Wykonawcy), wraz z podaniem imion i nazwisk, numerów dowodów osobistych oraz informacji dot. wybranej dat/-y, godzin/-y i miejsc/-a wizji, o których mowa w pkt 1. W związku z okolicznościami wywołanymi COVID-19, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu/wyznaczenia innych terminów wizji.3) Wykonawcy, proszeni są o przybycie na miejsce zbiórki tj. do holu głównego przy recepcji w budynku głównym poszczególnych Obiektów NBP. Informujemy, że obowiązujące w NBP przepisy dotyczące kontroli ruchu osobowego i materiałowego w obiektach NBP umożliwiają wejście na teren obiektu NBP tylko na podstawie imiennej przepustki osobowej. W związku z tym osoby reprezentujące Wykonawcę powinny posiadać dokument tożsamości (np. dowód osobisty) w celu wystawienia w/w przepustki.4) Przed rozpoczęciem wizji lokalnej – przedstawiciele wykonawców zobowiązani zostaną do podpisania się na liście obecności (imię, nazwisko, firma reprezentowanego wykonawcy).5) W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień dotyczących SWZ.6) Dojazd osób biorących udział w wizji lokalnej, odbywać się będzie na własny koszt i we własnym zakresie.7) W związku z okolicznościami wywołanymi COVID-19 osobę biorącą udział w wizji lokalnej obowiązują aktualne zasady i ograniczenia publikowane na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia.8) Brak potwierdzonego (na liście obecności) udziału przedstawicieli danego wykonawcy w obligatoryjnej wizji lokalnej skutkowało będzie odrzuceniem złożonej w postępowaniu oferty tego wykonawcy.
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie w formule on-line szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa - Biała
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie w formule on-line szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI