Utrzymanie Lokalnego Systemu Informatycznego MEWA 2.0

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie Lokalnego Systemu Informatycznego MEWA 2.0
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającyMazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042350
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie Lokalnego Systemu Informatycznego MEWA 2.0

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 74

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 542 20 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 698 31 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szczesny@mazowia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie Lokalnego Systemu Informatycznego MEWA 2.0

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c653cf31-a65e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002282/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Utrzymanie systemu LSI MEWA 2.0

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej; 2. Wykonawcy komunikują się z Zamawiającym korzystając z adresu ePUAP Zamawiającego: /MJWPU_1/WZP; 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji; 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP; 5. Szczegółowe informacje oraz instrukcje dotyczące miniPortalu można znaleźć na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje; 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150MB; 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP; 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowego odwzorowania dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452, z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415, z późn. zm.), tj: a) dokumenty lub oświadczenia, w tym oferta oraz dokumenty potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, składane są w oryginale w formie elektronicznej, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; b) jeżeli oryginał dokumentu, oświadczenia lub inne dokumenty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca może sporządzić i przekazać cyfrowe odwzorowanie posiadanego dokumentu lub oświadczenia, opatrując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co jest równoznaczne z poświadczeniem ich za zgodność z oryginałem; c) w przypadku przekazywania przez Wykonawcę cyfrowego odwzorowania dokumentu lub oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez Wykonawcę albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy P.z.p., albo przez Podwykonawcę, jest równoznaczne z poświadczeniem odwzorowania cyfrowego za zgodność z oryginałem; 9. Zamawiający informuje, iż identyfikator postępowania dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest dostępny na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu; 10. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisany został przez Zamawiającego w pkt 20 SWZ. 11. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji niż sposób wskazany w pkt 20 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych Zamawiający przedstawił w pkt 39 SWZ oraz w Załączniku nr 3.5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP/WI/U-332-1/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 241000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie Lokalnego Systemu Informatycznego MEWA 2.0 (dalej „System”), które w szczególności polegać będą na wykonywaniu przez Wykonawcę Zadania polegającego na utrzymaniu Systemu w ramach zamówionej puli 700 roboczogodzin, głównie poprzez usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego błędów w Systemie

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku, gdy jednocześnie spełnione zostaną następujące warunki: a) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego;c) zamówienia uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych lub tożsamych z usługami świadczonymi w ramach zamówienia podstawowego; d) informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została wskazana w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e) wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości całego zamówienia; 2. Zamawiający wskazuje ewentualny zakres usług stanowiących zamówienie uzupełniające: przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być utrzymanie Lokalnego Systemu Informatycznego MEWA 2.0 w zakresie zgodnym z Opisem przedmiotu zamówienia. Suma wartości zamówień uzupełniających nie może być większa niż 50% wartość zamówienia pierwotnego i nie może być większa niż 80000,00 zł netto; 3 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy P.z.p.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów; 2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kluczowych osób w zespole

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowi programiści Sharepoint

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące: 1. Zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej: 1 projekt informatyczny, którego przedmiotem było utrzymanie aplikacji internetowej z wykorzystaniem technologii skryptowej zintegrowanej z platformą ePUAP, przy czym wartość projektu była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto); b) 2 projekty informatyczne realizowane na platformie SharePoint 2016 lub nowszej lub równoważnej, w środowisku powyżej 500 użytkowników, przy czym wartość każdego z projektów była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto); W przypadku, gdy Wykonawca zrealizował lub realizuje projekty, których przedmiotem było/jest utrzymanie aplikacji internetowej z wykorzystaniem technologii skryptowej zintegrowanej z platformą ePUAP, na platformie SharePoint 2016 w środowisku powyżej 500 użytkowników, przy czym wartość projektu każdego projektu była/jest nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto, Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych projektów w każdym z ww. zakresów (tj. poz. a), b), przy czym należy pamiętać, iż w poz. b) Wykonawca zobowiązany jest wskazać dwa różne projekty. Za rozwiązanie równoważne do wskazanych wyżej rozwiązań opartych o posiadaną i wykorzystywaną przez Zamawiającego platformę SharePoint 2016, Zamawiający uznaje rozwiązania spełniające wymagania opisane w załącznika nr 7 do SWZ – Warunki równoważności dotyczące znaków towarowych wskazanych w treści SWZ. Obowiązek wykazania, iż zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym do rozwiązania opartego o wskazaną przez Zamawiającego platformę SharePoint 2016 spoczywa na Wykonawcy; 2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi następującym warunkom: 1. Kierownik projektu (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada wykształcenie wyższe techniczne;b) posiada stosowną wiedzę w zakresie kierowania projektami, potwierdzoną ważnym certyfikatem PMI PMP lub Prince2 Practitioner lub IPMA lub certyfikatem równoważnym; c) posiada stosowną wiedzę w zakresie zarządzania usługami IT w ramach prowadzony projektów, potwierdzoną ważnym certyfikatem ITILv3 Foundation lub certyfikatem równoważnym; c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie kierowania projektami zbliżonymi do przedmiotu zamówienia, realizowanymi w oparciu o technologię SharePoint lub technologię równoważną; d) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania zarządzała/kierowała co najmniej 2 projektami obejmującymi technologię SharePoint lub technologie równoważne, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) każdy z projektów;2. Architekt ds. Aplikacji – Główny Architekt (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób):a) posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnych, potwierdzoną posiadaniem ważnych certyfikatów: Microsoft Certified Solutions Developer SharePoint Applications; Microsoft Certified Associate Web Applications; Microsoft Certified Solutions Expert: SharePoint; lub certyfikatów równoważnych;b) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów opartych o technologię .NET lub SharePoint lub technologie równoważne;c) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczyła w realizacji co najmniej 2 projektów realizowanych w oparciu o technologię .NET lub SharePoint lub technologie równoważne; 3. Ekspert ds. infrastruktury Microsoft (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnych, potwierdzoną posiadaniem ważnych certyfikatów: i) Microsoft Certified Solutions Expert Server Infrastructure; ii) Microsoft Certified Solutions Expert Private Cloud; iii) Microsoft Specialist Server Virtualization with Windows Server Hyper-V and System Center; lub certyfikatów równoważnych;b) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu technologii Microsoft lub technologii równoważnych; c) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczył w realizacji co najmniej 3 projektów realizowanych w oparciu o technologię Windows Server oraz Hyper-V lub technologie równoważne; 4. Ekspert ds. baz danych (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnej, potwierdzoną posiadaniem ważnych certyfikatów: i) Microsoft Certified Solutions Associate: SQL Server 2012/2014 lub nowszy; ii) Microsoft Certified Solutions Expert: Data Management and Analytics lub certyfikatów równoważnych; b) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów MS SQL lub technologii równoważnych; c) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczył w realizacji co najmniej 3 projektów realizowanych w oparciu o technologię MS SQL lub technologie równoważne;5. Programista SharePoint (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnej, potwierdzoną posiadaniem ważnych certyfikatów: i) Microsoft Certified Solution Developer SharePoint Applications;ii) Microsoft Specialist Programing in HTML5 with JavaScript and CSS3;lub certyfikatów równoważnych; b) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów z wykorzystaniem technologii .Net lub SharePoint lub technologii równoważnych; c) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczył w realizacji co najmniej 3 projektów realizowanych w oparciu o platformę SharePoint lub równoważną; 6. Programista JavaScript (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada stosowną wiedzę w zakresie wykorzystywanej przez Zamawiającego technologii Microsoft lub technologii równoważnej, potwierdzoną posiadaniem ważnych certyfikatów: Microsoft Certified Solutions Associate Web Applications; Microsoft Certified Solutions Developer App Builder; lub certyfikatów równoważnych; b) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów z wykorzystaniem technologii SharePoint lub technologii równoważnych; c) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uczestniczył w realizacji co najmniej 3 projektów realizowanych w oparciu o technologię HTML/CSS lub równoważną; Uwaga: Jedna osoba nie może pełnić więcej niż jednej funkcji w zamówieniu. Wykonawca może wskazać więcej osób niż wymagane minimum. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby, każda z osób – w zależności od roli, którą będzie pełnić – musi spełniać wszystkie wymagania określone dla danej roli. Wszyscy pracownicy Wykonawcy muszą biegle porozumiewać się językiem polskim w mowie i piśmie.Pozostałe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały szczegółowo opisane przez Zamawiającego w pkt 16 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualnego na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ; 2. Formularza ofertowego, zawierającego m.in. informacje niezbędne do oceny oferty Wykonawcy w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; 3. Szczegółowe wymagania zostały określone przez Zamawiającego w pkt 19 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 16 SWZ oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 13 SWZ, Zamawiający żąda złożenia: 1. Aktualnego na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ; 2. Formularza ofertowego, zawierającego m.in. informacje niezbędne do oceny oferty Wykonawcy w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; 3. Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; 4. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; 5. Szczegółowe wymagania zostały określone przez Zamawiającego w pkt 19 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. formularza ofertowego, zawierającego m.in. informacje niezbędne do oceny oferty Wykonawcy w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; Wykonawca składa formularz ofertowy pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość realizacji przedmiotu Umowy przez osoby inne, niż pierwotnie wskazane w Wykazie Osób. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego osobie wymienionej w Wykazie Osób wykonywanie czynności wynikających z zawartej Umowy lub utrata uprawnień do wykonywania takich czynności (jeżeli dotyczy), czego Strony nie mogły przewidzieć wcześniej. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o konieczności zastąpienia takiej osoby. Powiadomienie o konieczności zastąpienia danej osoby musi mieć formę pisemną lub e-mailową i musi co najmniej zawierać: imię i nazwisko, pełnioną rolę/funkcję oraz przyczynę braku możliwości realizacji zadań przez daną osobę. Wraz z powyższą informacją Wykonawca zobowiązany jest zaproponować co najmniej jedną inną osobę, która będzie realizowała zadania w zastępstwie osoby pierwotnie wskazanej w Wykazie Osób oraz powiadomić Zamawiającego o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu osoby zastępującej. Osoba zastępująca musi posiadać wiedzę, umiejętności i doświadczenie nie gorsze niż osoba, którą zastąpi, o których to mowa w SIWZ. Jeżeli Zamawiający nie zaakceptuje kandydata zaproponowanego przez Wykonawcę, w szczególności, jeżeli nie będzie on spełniać minimalnych wymagań określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kolejnych kandydatur (w terminie 3 dni kalendarzowych), aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego; 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uzupełnienia ilościowego osób (rozszerzenia liczby osób), które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu Umowy. Warunkiem takiej zmiany jest konieczność zwiększenia ilościowego osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu Umowy w celu zapewnienia jego terminowej realizacji. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, nie wymienioną w Wykazie Osób osobę, o kwalifikacjach i doświadczeniu wymaganych przez Zamawiającego; 3. Żadna z powyższych zmian nie może spowodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu Umowy, nie może również wpłynąć na termin i jakość realizowanych usług.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 27.2 Wykonawca składa ofertę zgodnie z instrukcją wskazaną w pkt 25 SWZ oraz na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf;

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, iż udostępnia na stronie internetowej oraz w miniPortalu Specyfikację Warunków Zamówienia od dnia przesłania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych; 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione; 3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu; 4. W sprawach nie uregulowanych SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. W sprawach nie uregulowanych w ustawie P.z.p. i przepisach wykonawczych do tej ustawy mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 6. Warunki równoważności dotyczące znaków towarowych wskazanych w treści SWZ zostały wskazane wZałączniku nr 7 do SWZ
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie testów bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie testów bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Aktualizacja prezentacji w ekranach multimedialnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Rozbudowa sieci LAN w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-26/2021)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Rozbudowa sieci LAN w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-26/2021)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI