Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wytwarzanie, przesył i dostawa do obiektów Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp z o.o. energii cieplnej w postaci wody o odpowiedniej temperaturze na potrzeby ogrzewania i wentylacji (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552624346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalprabuty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z o.o. - 100% udziału samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wytwarzanie, przesył i dostawa do obiektów Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp z o.o. energii cieplnej w postaci wody o odpowiedniej temperaturze na potrzeby ogrzewania i wentylacji (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b3d25c-9c35-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.szpital.prabuty.pl/content.php?cms_id=2823.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. 2.Zamawiający dopuszcza w komunikacji (innejniżskładanie ofert i załączników do ofert, w tym oświadczeń o których mowa w art. 125 ust.1)komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email:zamowienia@szpitalprabuty.pl. 3.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:http://bip.szpital.prabuty.pl/content.php?cms_id=282
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostępdoformularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia PE i Rady (UE)2016/679z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE,zwanego dalej RODO informuję, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestSzpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. (zwany dalej Szpitalem) z siedzibą w Prabutach 82-550,ul.Kuracyjna 30, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ, VIII Wydział Gospodarczypod numerem KRS 0000432908, posiadająca numer NIP5811956717 oraz numer REGON170746756;Szpital wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzeze-mailiod@szpitalprabuty.pl, Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1lit.cRODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegow przedmiotowym postępowaniu; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmiotyupoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych zAdministratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora ; Daneosobowe wykonawcę zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, oddnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia. Z uwagi na ograniczenia techniczne (możliwość wprowadzenia tylko 4000 znaków) – nie ma możliwości wprowadzenia całej treści klauzuli.Kompleksowa treść klauzuli informacyjnej RODO została zawarta w rozdziale XIX SWZ. Prosimy ozapoznanie się z jej treścią.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan :- na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art.16 RODO prawodo sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art.18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków ,októrych mowa w art. 18 ust.2 RODO ***;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowawart.20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zostawania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celuochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUnii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/4/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie w lokalnej kotłowni stanowiącej własność Zamawiającego, przesył i dostawa energii cieplnej w postaci wody o odpowiedniej temperaturze na potrzeby ogrzewania i wentylacji obiektów Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., wspólny adres ul. Kuracyjna 30, a także przygotowania ciepłej wody użytkowej. Wykaz obiektów Zamawiającego zawiera załącznik nr 3 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zamówienie na warunkach określonych w ustawie – Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (t.j. Dz.U.2020.833 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemów ciepłowniczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 16, poz.92) oraz Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 07 kwietnia 2020 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło (Dz.U.2020.718 z późn. zm.) oraz posiadał wymagane przez określone wyżej przepisy koncesje i pozwolenia związane z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na bazie dzierżawionych od Zamawiającego obiektów i urządzeń kotłowni osiedlowej zlokalizowanej w Prabutach przy ul. Kuracyjna 30. Czynsz z tytułu dzierżawy określa projekt umowy będący załącznikiem nr 2 do SWZ. 4. Obiekty Zamawiającego zasilane są z indywidualnych węzłów cieplnych. Urządzenia węzłów cieplnych łącznie z układami pomiarowo-rozliczeniowymi są własnością ECO Malbork Sp z o.o. z siedzibą w Malborku (82-200) ul Sikorskiego 39A, zwanym dalej Dystrybutorem. Zamawiający wymaga zawarcia umowy Wykonawcy z Dystrybutorem sieci, w ramach której Dystrybutor zapewni Wykonawcy świadczenie usług przesyłu na rzecz Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby dostawa i przesył ciepła odbywały się w sposób ciągły a przerwy w dostawie wskutek awarii nie były dłuższe niż 12 godzin.5. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego na okres trwania umowy zawiera załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy.6. Ilości określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania 80% wartości przedmiotu zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości zapotrzebowania nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.7. Szczegółowe warunki współpracy i realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:a) formalnym, tj. warunki udziału w postepowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę,b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (usługi) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poniżej kryteriami.2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami : Cena waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4