Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 5 w Chodzieży, celem dostosowania obiektu w zakresie ochrony przeciwpożarowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA W CHODZIEŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570790992
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672827171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@chodziez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka samorzadu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 5 w Chodzieży, celem dostosowania obiektu w zakresie ochrony przeciwpożarowej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e312d5ac-9767-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000532/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 5 w Chodzieży, celem dostosowania obiektu w zakresie ochrony przeciwpożarowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.chodziez.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://bip.chodziez.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Adres elektronicznej skrzynki odbiorczej (ePuap) Urzędu Miejskiego w Chodzieży : /8w7k25ehpk/skrytka2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: 1) za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal;2) poczty elektronicznej – email: zamowieniapubliczne@chodziez.pl; (uwaga: nie dotyczy składania ofert) 3. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane w „Instrukcji Użytkownika Systemu” dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf „Instrukcja Użytkownika systemu stanowi również Załącznik nr 6 do SWZ.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za przekazanie oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania odpowiednio na ePUAP lub na adres email: zamowieniapubliczne@chodziez.plSposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. 8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu, lub numerem postepowania, identyfikatorem postępowania (BZP, miniportal).9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@chodziez.pl (preferowany sposób komunikacji).10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w rawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Chodzieży na potrzeby niniejszego postępowania jest Burmistrz Miasta Chodzieży, siedzibą Burmistrza jest Urząd Miejski w Chodzieży, ul. I.J. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież.2) Administrator powołała inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Chodzieży, jest Pan Krzysztof Ślósarski z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@chodziez.pl telefonicznie pod nr 67 28-27-171 lub pod adresem wskazanym powyżej.3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – „Przebudowa pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 5 w Chodzieży, celem dostosowania obiektu w zakresie ochrony przeciwpożarowej” - Oznaczenie sprawy: Nr UE-ZP.271.2.2021.4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1919 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania przez Wykonawcę/ów danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy/ów dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7) W odniesieniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.1. Wykonaca/cy posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych wykonawcy/ów dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Wykonawcy/ów danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca/y, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy/ów dotyczących narusza przepisy RODO;2. Wykonawcy/om nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UE-ZP.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 5 w Chodzieży, celem dostosowania obiektu w zakresie ochrony przeciwpożarowej”. Zakres zamówienia obejmuje roboty wewnętrzne ogólnobudowlane, roboty wewnętrzne w zakresie instalacji wod-kan i c.o. oraz roboty wewnętrzne w zakresie instalacji elektrycznej, tj. np.: - zabezpieczenie/ odcięcie klatek schodowych od strony piwnicy drzwiami przeciwpożarowymi, - zamurowania otworów drzwiowych, - wykonanie ścianek przeszklonych spełniających wymogi p.poż., - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, - wymiana stolarki okiennej, - montaż instalacji elektrycznej (oświetlenie awaryjne, przełącznik p.poż. itd.),- montaż instalacji wod-kan i co., - wykucie bruzd dla przewodów elektrycznych, - układanie przewodów kablowych, - uzupełnienia(zamurowania) ścian, - wykucie ościeżnic drzwiowych, - wykonanie tynków cementowo – wapiennych, - roboty malarskie, - układanie płytek ceramicznych, - roboty rozbiórkowe – skucie posadzki, - montaż balustrad.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262700-8 - Przebudowa budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 54 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia takich okoliczności do 25 % wartości zamówienia podstawowego. 3. Przedmiot zamówienia stanowić będą podobne roboty budowlane lub usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie tego rodzaju zamówień w szczególności, gdy zajdzie konieczność i/lub potrzeba wykonania zakresów prac nieuwzględnionych w ramach zakresu zamówienia podstawowego, a których wykonanie będzie możliwe poprzez powtórzenie podobnych robót budowlanych lub usług co zostało przewidziane w ramach zakresu zamówienia podstawowego – w szczególności w zakresie: - zamurowania otworów drzwiowych, - wykonanie ścianek przeszklonych spełniających wymogi p.poż., - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, - wymiana stolarki okiennej, - montaż instalacji elektrycznej (oświetlenie awaryjne, przełącznik p.poż. itd.), - montaż instalacji wod-kan i co., - wykucie bruzd dla przewodów elektrycznych, - układanie przewodów kablowych, - uzupełnienia(zamurowania) ścian, - wykucie ościeżnic drzwiowych, - wykonanie tynków, - roboty malarskie, - układanie płytek ceramicznych,
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i kryterium „okres gwarancji”.2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: C1 – cena oferty brutto – waga 60%G2 – okres gwarancji w miesiącach– waga 40%a. Cena oferty będzie oceniana według następującego wzoru: Cena oferty najniższej C1 = -------------------------------- x 60%x100 Cena oferty badanejOferowaną przez Wykonawcę cenę Zamawiający ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).b. Okres gwarancji za wykonane prace i roboty będzie oceniany według następującego wzoru: Okres gwarancji badanej oferty w miesiącach C2 = ------------------------------------------------------------- x 40%x100 Najdłuższy okres gwarancji w miesiącach Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny 60 miesięcy.Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji Zamawiający ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszegoniż 36 miesięcy, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymogi ustawy Pzp i SWZ, która uzyska największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów oceny ofert.Ocena końcowa = C1 + G26. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt.7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.8. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4