Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie operatów rybackich na terenie podlegającym RZGW Szczecin – część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.szczecin@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna i utrzymanie wód
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów rybackich na terenie podlegającym RZGW Szczecin – część II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947797ba-b70f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.105 Wykonanie operatów rybackich na terenie RZGW Szczecin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgodniez art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formieelektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:https://przetargi.wody.gov.pl/.2.Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania zPlatformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dlaWykonawców.3.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.4.Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce zprzedmiotowym postępowaniem.5.Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniemzłożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożeniazostał opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawcakorzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji zWykonawcami.6.Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia ofertyoraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytaniakorespondencji na Platformie.7.Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następującychformatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.8.Zamawiający informuje, że adres e-mail:zamowienia.szczecin@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie doprzesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest toadres do komunikacji z Wykonawcami.9.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemPlatformy wynosi 150 MB.10.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowaniadokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jakozałączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowańdokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PrezesaRady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16; b) kontakt z Inspektorem ochrony danych wPGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;c) Pani/Pana daneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowaniaSZ.ROZ.2810.7.2021prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówień publicznych; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres4lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje całyczastrwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11września2019 r. Prawo zamówień publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiadaPani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresieniezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznychoraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODOi)nie przysługuje Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; napodstawieart. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.ROZ.2810.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie operatu rybackiego - Obwód rybacki Jeziora Słosineckie (Słosineckie Wielkie) na rzece Studnica – nr 1. Obwód rybacki obejmuje wody: Jeziora Słosineckie Małe, Jeziora Słosineckie (Słosineckie Wielkie), Jeziora Rudnik. Rzeki Studnica na odcinku od źródeł do Jeziora Studzieniczno
4.2.6.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie operatu rybackiego - Obwód rybacki Jeziora Zamkowe na cieku bez nazwy uchodzącym do cieku Dopływ z Jeziora Długiego (Dopływ z Jeziora Nidno) – nr 1. Obwód rybacki obejmuje wody Jeziora Zamkowe wraz z wodami cieku bez nazwy uchodzącego do cieku Dopływ z Jeziora Długiego (Dopływ z Jeziora Nidno).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstawwykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącymZałącznik nr 4 do SWZ. 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ichzłożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.3. oświadczenie wykonawcy,o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innegowykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr5 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Zamawiający, dla każdej części zamówienia dopuszcza możliwość składania oferty przezdwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) podwarunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występującywspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawieprzedmiotowego zamówienia publicznego.2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przezZamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzuoferty.3) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z któregowynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.4) Każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2 do SWZ,aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegającychsię wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstawwykluczenia z postępowania.5) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jestdo wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZskłada każdy z Wykonawców występujących wspólnie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy