Obsługa bankowa Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszko

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa bankowa Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWyszków
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-25
  • ZamawiającyPOWIAT WYSZKOWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00056753
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa bankowa Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: (029) 743-59-35

1.5.8.) Numer faksu: (029)743-59-33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f2a0a1d-b6ff-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005904/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Obsługa bankowa Starostwa i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski/proceedings 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający przekazuje Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, przekazywana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  Starosta Powiatu Wyszkowskiego, z siedzibą przy ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, NIP: 762188692, REGON: 550668829. Kontakt z ADO jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej, poczty mailowej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl lub pod numerem telefonu: 29 743 59 00. Inspektorem Ochrony Danych u Administratora jest Pani Karolina Sybilska, z którą może się Pani/Pan kontaktować poprzez email: iod@odosc.pl odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Sz.272.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego. Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę bankową Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego ( z wyjątkiem kredytów i pożyczek udzielanych w drodze odrębnych postępowań), w szczególności:1) otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych (bieżących i pomocniczych),2) sporządzanie wyciągów bankowych wraz z kopiami zaksięgowanych dokumentów,3) realizację rozliczeń – dyspozycji bezgotówkowych i gotówkowych (wpłaty i wypłaty) środków z rachunków, w tym obsługę dyspozycji „wypłat na listę” (zamawiający przedstawia listę osób, którym mają być wypłacone środki i podpisuje ją zgodnie z kartą wzoru podpisów),4) dostęp do wykonywania usługi systemem elektronicznym i możliwość elektronicznego wykonywania operacji na rachunkach odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej. Bank zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi oferowanego systemu. Bank umożliwi bezpłatną instalację i bezpłatne korzystanie z usług bankowości elektronicznej na wniosek Zamawiającego. W przypadku korzystania z systemu bankowości elektronicznej Zamawiający musi posiadać dostęp do następujących usług:a) dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach i ich obrotach,b) przeglądu historii operacji w pełnym rozbiciu analitycznym oraz przeglądu operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach,c) możliwość drukowania przeglądów wraz z wtórnikami,d) możliwość dokonywania przelewów, wykonywania operacji na rachunkach: przelewów z rachunku Zamawiającego na rachunki w oddziale banku lub w innych bankach, - z możliwością ich autoryzacji przez dwie niezależne osoby z wykorzystaniem podpisu kwalifikowalnego,e) wczytywania do systemu przelewów i paczek przelewów na podstawie plików generowanych z systemu FK Zamawiającego (Info-System Roman i Tadeusz Groszek sp.j., ERP Vulcan).5) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym (w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej) – zabezpieczonego wekslem własnym in blanco. Bank nie będzie pobierał prowizji za udzielenie kredytu, ani innych opłat związanych z uruchomieniem kredytu, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych – powiększonych o marżę podaną w ofercie (stałą w okresie obowiązywania umowy, podlegającą jedynie waloryzacji co 12 miesięcy). Kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego ( art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych). Kredyt ten zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty. Na uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiający podpisze odrębną umowę kredytową.6) pełna obsługa operacji gotówkowych Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, w budynku Starostwa w pomieszczeniu „ KASA” w dni robocze w godzinach 815 – 1500 ,wraz z terminalem POS (płatności bezgotówkowe dokonywane na koszt klienta).Usługa polega na utworzeniu, wyposażeniu i prowadzeniu przez wybrany bank i na koszt banku stanowiska kasowego do bieżącej obsługi pracowników i klientów działalności Starostwa Powiatowego w zakresie: a) wyposażenie i zabezpieczenie kasy w stosowne urządzenia, w tym terminal POS (umożliwiający klientom Starostwa Powiatowego dokonywania płatności bezgotówkowych kartami bankomatowymi na koszt klientów zgodnie z taryfą opłat i prowizji banku),b) obsługa personalna kasy i koszt związany z zatrudnieniem pracownika,c) transport gotówki i zasilenia kasy.Zamawiający zapewni wybranemu bankowi nieodpłatnie lokal oznaczony Nr 1 znajdujący się na parterze budynku – w siedzibie Starostwa Powiatowego przy Alei Róż 2 w Wyszkowie.Otwarcie kasy powinno nastąpić w dniu 1 lipca 2021 r.7) obsługa operacji gotówkowych (wpłat) klientów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wyszkowie mającego siedzibę przy ul. Świętojańskiej 82A w Wyszkowie. Obsługa powinna być przeprowadzona poza siedzibą Wydziału, w lokalizacji znajdującej się w odległości nie większej niż 200 m od siedziby Wydziału, punkt powinien być czynny w dni robocze tj. w poniedziałek, środę, czwartek i piątek w godzinach od 8:15 do 16:00, we wtorek w godzinach od 9:00 do 16:45.Otwarcie punktu powinno nastąpić w dniu 1 lipca 2021 r.8) obsługa operacji gotówkowych Powiatowego Urzędu Pracy obejmująca w szczególności obsługę wszystkich wypłat dla osób bezrobotnych (zasiłki, stypendia, środki na działalność gospodarczą itp.). W/w obsługa powinna być przeprowadzona w granicach administracyjnych miasta Wyszków, jednak poza budynkiem Starostwa Powiatowego w Wyszkowie i Powiatowego Urzędu Pracy w Wyszkowie. Punkt powinien być czynny w dni robocze wynikające z grafiku wypłat ustalonego przez PUP Wyszków. Wypłata odbywać się będzie m.in. na podstawie list opisanych w pkt 3.9) lokowanie nadwyżek środków pieniężnych na okresy krótkoterminowe (3-7 dni, weekendy).Jednostkami organizacyjnymi powiatu są w szczególności:1) Starostwo Powiatowe w Wyszkowie,2) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie,3) Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie,4) Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Wyszkowie,5) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Wyszkowie,6) I Liceum Ogólnokształcące w Wyszkowie,7) Zespół Szkół Nr 1 w Wyszkowie,8) Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w Wyszkowie,9) Zespół Szkół w Długosiodle,10) Zespół Szkół Specjalnych w Brańszczyku,11) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Wyszkowie,12) Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku,13) Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza, Dom dla Dzieci Nr 1 w Wyszkowie,14) Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza, Dom dla Dzieci Nr 2 w Wyszkowie.Każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania.2. Bank obsługujący w/w podmioty będzie prowadził następujące rachunki:1) rachunki bieżące,2) rachunki pomocnicze(subkonta),• sum depozytowych (wadiów);• Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;• inne 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach oraz zmianę ilości jednostek organizacyjnych.4. W postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się banki posiadające siedzibę / oddział w Wyszkowie lub które otworzą oddział w Wyszkowie do dnia podpisania umowy na obsługę bankową.5. Do dokonania oceny oferenci mogą skorzystać z materiałów znajdujących się na stronie Zamawiającego www.bip.powiat-wyszkowski.pl w zakładce Mienie Powiatu i Budżet Powiatu, gdzie znajdują się w szczególności niżej wymienione materiały: a) uchwała Rady Powiatu w Wyszkowie w sprawie uchwalenia uchwały budżetowej Powiatu Wyszkowskiego na 2021 r.b) sprawozdanie i informacje z wykonania budżetu za 2020 r. i I kwartał 2021 r. oraz inne informacje związane z budżetem dostępne na stronie Zamawiającego.6. Zamawiający nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Banki na etapie prowadzonego postępowania jak również przed podpisaniem umowy z wyłonionym Bankiem. Zamawiający dostarczył w SWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzenie przez Banki własnych analiz.7. Informacje o osobach reprezentujących Powiat Wyszkowski są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Powiat będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na obsługę bankową Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu Wyszkowskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, o której mowa w art. 36 ustawy 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe,(t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1896 z późn. zm.); lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługę, polegającą na obsłudze bankowej powiatu lub gminy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub spółki cywilne ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub każdy wspólnik spółki cywilnej według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. V 2) SWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy: zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, o której mowa w art. 36 ustawy 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe,(t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1896 z późn. zm.); lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. V 4) SWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy: wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy usługi, wskazane w wykazie usług zostały wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania tych dowodów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta, Formularz cenowy, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy.3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania w przypadku : 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, w tym zmiany stawek VAT;2) zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. połączenia, przekształcenia lub zmiany firmy bądź siedziby strony;3) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i opisem przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 1).2. Siła wyższa oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy, lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury, jeżeli zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi którejkolwiek ze Stron należyte wykonanie niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki na weksel - Dobre
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuję 10000 pln pożyczki na 12 miesięcy na weksel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.