Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw płynnych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Chmielnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366387047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gryfa Pomorskiego 28A
1.5.2.) Miejscowość: Chmielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-333
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 5733951
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.gpk@chmielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gpk.chmielno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup paliw płynnych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Chmielnie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e14aa15-ae8d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.gpkchmielno.naszbip.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępowego do ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesyłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że : 1. Prowadząc przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzał będzie dane osobowe osób fizycznych, od których te dane osobowe bezpośrednio pozyskał (dotyczy to w szczególności Wykonawcy będącego osobą fizyczną, Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie oraz członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej lub prokurenta – będących osobami fizycznymi), 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. z siedzibą w Chmielnie, ul. Gryfa Pomorskiego 28A, 83-333 Chmielno, e-mail biuro.gpk@chmielno.pl, • zamawiający powołał inspektora ochrony danych osobowych, którym jest Pani Ewelina Hinz, kontakt: ewelinahinz@gmail.com. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przez Zamawiającego ustalonych przez strony świadczeń (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu realizacji obowiązków prawnych wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących m.in. sporządzania dokumentacji księgowej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO ) oraz w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w szczególności dochodzenia należności i roszczeń przez Zamawiającego ( na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO). • Odbiorcą Pani/ Pana danych osobowych mogą być w szczególności; Poczta Polska S.A, Bank obsługujący Zamawiającego lub Wykonawcę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie , informatyczne , prawne , windykacyjne i inne podobne usługi wsparcia, rejestry dłużników, organy publiczne oraz sądy. • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w okresie rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia, a także przez czas niezbędny do realizacji lub ochrony przed roszczeniami z nią związanymi. • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPZP, • posiada Pani/Pan: • prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, • prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPZP oraz nie może narusza integralności protokołu oraz jego załączników), • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. Obowiązek informacyjny spoczywa również na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup w trybie bezgotówkowym na potrzeby Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Chmielnie paliw płynnych tj.: benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego (ON) oraz LPG, (zwanych dalej „paliwami”)Szacowana ilość : • benzyna bezołowiowa PB 95 – 3600 litrów; • olej napędowy (ON) – 80400 litrów; • gaz LPG – 1800 litrówPowyższe ilości są danymi szacunkowymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego. 2. Zakup paliw będzie odbywał się według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.3. Odległość najbliższej stacji paliw od siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 8 km.4. Paliwa będą tankowane do stałych zbiorników paliwa w samochodach Zamawiającego oraz do kanistrów.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać paliwa spełniające wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680). Oferowane produkty paliwowe muszą spełniać normy. PN-EN 590:2013-12, PN-EN228: 2013-04, PN-EN 589.6. Wykaz samochodów uprawnionych do tankowania zostanie załączony do umowy w dniu jej podpisania. Wykaz ten będzie aktualizowany w przypadku zmiany lub zakupu nowych samochodów w całym okresie obowiązywania umowy. Zmiana wykazu nie stanowi zmiany umowy.7. Osoba uprawniona dokonująca zakupu na stacji paliw otrzyma każdorazowo pisemne potwierdzenie warunków zakupu w formie faktury.8. Wykonawca udziela stałego rabatu na zakup paliw w okresie obowiązywania umowy.9. Cena, jaką Zamawiający zapłaci za każdorazowy zakup paliwa wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny paliwa obowiązującej w danym punkcie sprzedaży (na danej stacji) w danym dniu, pomniejszonej o kwotę stałego rabatu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09120000-6 - Paliwa gazowe
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134200-9 - Paliwo diesla