Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w roku 2022 do stołówki szkolnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w roku 2022 do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Doruchowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDoruchów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Doruchowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00295173
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w roku 2022 do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Doruchowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Doruchowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 5

1.5.2.) Miejscowość: Doruchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-505

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627315880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podstawowka@doruchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdoruchow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w roku 2022 do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Doruchowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35cc32f8-50ff-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35cc32f8-50ff-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail podstawowka@doruchow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
- Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
- Korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
- Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
- Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
- Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
- Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną.
- We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się numerem prowadzonego postępowania.
- Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie można wyszukać na liście wszystkich postępowań na miniPortalu klikając wcześniej opcję „dla Wykonawców”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Doruchowie, ul. Kaliska 5, 63-505 Doruchów.
2. Z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem: iod@doruchow.pl.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określony w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt wyżej RODO obowiązek informacyjny

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP271.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców w ilości i jakości określonej w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 1
Dostarczane owoce i warzywa z części I powinny być pierwszego gatunku.
Gat. I oznacza, że warzywa i owoce:
• są świeże, zdrowe, o czystej skórce, bez uszkodzeń i zanieczyszczeń obcych (np. ziemia) powstałych podczas wzrostu, zbioru, pakowania i transportu;
• nie posiadają objawów zepsucia, gnicia, pleśni, wgnieceń lub oznak, które sprawiają że są one niezdatne do spożycia;
• nie są zwiędnięte;
• są wolne od plam chorobowych na skórce oraz oznak wyrośnięcia;
• nie mogą być przejrzałe i cieknące;
• są właściwie obcięte:
• są odmian wyłącznie jadalnych a nie pastewnych;
• nie są zmarznięte i zaparzone, bez obecności szkodników;
• posiadają wygląd, barwę i zapach charakterystyczny dla gatunku:
• powinny być dostarczane w pojemnikach, skrzynkach o wadze nie przekraczającej 15kg, w warunkach odpowiadających systemowi HACCP.

Dostarczane produkty powinny mieścić się w gramaturze podanej przy danym asortymencie w formularzu asortymentowo – cenowym i opisie przedmiotu zamówienia dla części 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w formularzu asortymentowo – cenowym nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w formularzu asortymentowo – cenowym do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach zamówienia. Pozostałe 40% wartości zamówienia, Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w Formularzu asortymentowo – cenowym każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 15% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie oświadczenie woli Zamawiajacego złozone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z zapisem w Rozdziale XVI SWZ
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia jeżeli oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez Zamawiającego w terminie zgodnym z SWZ.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
a) cena ofertowa (brurtto) - 60% gdzie 1% = 1pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną według wzoru
P1=Cn/Cb x 60
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena brutto badanej oferty
b termin realizacji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia zamówienia oceniany będzie następująco:
- 1 dzień roboczy = 20pkt
- 2 dni robocze = 10pkt
- 3 dni robocze = 0pkt
c) czas reakcji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia reklamacji oceniany będzie następująco:
- do 1 godziny włącznie = 20pkt
- od 1 do 2 godzin włącznie = 10pkt
- powyżej 2godzin = 0pkt
4. Ilość punktów przyznanych w kryterium cena, termin realizacji oraz czas reakcji będzie sumowana, czyli:

ŁĄCZNA ILOŚĆ PRZYZNANYCH PUNKTÓW = P1 + P2 +P3

Punkty będą liczone dla danej części zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w danej części to 100.
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże drugiego lub trzeciego kryterium, Zamawiający przymie iż jest to termin realizacji wskazany w punkcie 11 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załacznik nr 1 do SWZ oraz gdy nie będzie wskazany czas reakcji Zamawiający przyjmie, iż jest to to czas reakcji wskazany w punkcie 13 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ , Wykonawca otrzyma wówczas – 0 punktów.
6. Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz niniejszej SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru w terminie związania ofertą określoną w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu świeżego i produktów drobiowych w ilości i jakości określonej w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 2
• Drób powinien być świeży, niemrożony, mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien. każdy produkt z grupy Drób i produkty drobiowe powinien być bez przebarwień, uszkodzeń mechanicznych, prawidłowo wykrwawiony, bez pozostałości piór i innych zanieczyszczeń. Każda dostawa drobiu świeżego powinna być dostarczana samochodem typu chłodnia w warunkach chłodniczych, temperatura 0-4ºC.
• Każda partia towaru powinna mieć dołączoną etykietę (dokument HDI) zawierającą nazwę produktu, skład, wartość odżywczą 100g produktu, kraj pochodzenia oraz datę przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie produktu.
• Nie dopuszczalne jest aby zamówione produkty posiadały obce zapachy, były obślizgłe i po terminie ważności.
• Uda z kurczaka cale nie mniejsze niż 310g sztuka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w formularzu asortymentowo – cenowym nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w Formularzu asortymentowo – cenowym do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdej z części. Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w Formularzu asortymentowo – cenowym każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 15% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z zapisem w Rozdziale XVI SWZ
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia jeżeli oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez Zamawiającego w terminie zgodnym z SWZ.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
a) cena ofertowa (brurtto) - 60% gdzie 1% = 1pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną według wzoru
P1=Cn/Cb x 60
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena brutto badanej oferty
b termin realizacji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia zamówienia oceniany będzie następująco:
- 1 dzień roboczy = 20pkt
- 2 dni robocze = 10pkt
- 3 dni robocze = 0pkt
c) czas reakcji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia reklamacji oceniany będzie następująco:
- do 1 godziny włącznie = 20pkt
- od 1 do 2 godzin włącznie = 10pkt
- powyżej 2godzin = 0pkt
4. Ilość punktów przyznanych w kryterium cena, termin realizacji oraz czas reakcji będzie sumowana, czyli:

ŁĄCZNA ILOŚĆ PRZYZNANYCH PUNKTÓW = P1 + P2 +P3

Punkty będą liczone dla danej części zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w danej części to 100.
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże drugiego lub trzeciego kryterium, Zamawiający przymie iż jest to termin realizacji wskazany w punkcie 11 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załacznik nr 1 do SWZ oraz gdy nie będzie wskazany czas reakcji Zamawiający przyjmie, iż jest to to czas reakcji wskazany w punkcie 13 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ , Wykonawca otrzyma wówczas – 0 punktów.
6. Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz niniejszej SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru w terminie związania ofertą określoną w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek - warzyw, owoców i filetów rybnych mrożonych w ilości i jakości określonej w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 3
• Filety rybne mrożone techniką SHP.
• Mrożenie SHP (ang.Shatter Pack) polega na oddzieleniu poszczególnych filetów, układanych warstwami, foliowymi przekładkami.
• Wygląd mrożonek charakterystyczny dla danego owocu lub warzywa, produkt nieoblodzony, bez zlepieńców – warzywa i owoce powinny być sypkie, bez uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki czy zmiany chorobowe.
• Zapach i smak mrożonek typowy, bez obcego smaku i zapachu.
• Produkty mrożone – owoce i warzywa powinny być dostarczane w jednostkowych, oryginalnych opakowaniach z folii polietylenowej z widoczną etykietą produktu zawierającą: dane producenta, datę przydatności do spożycia, skład produktu, warunki przechowywania. Waga opakowania zgodna z gramaturą podaną w tabeli powyżej oraz w formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 3c SWZ). Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie produktu.
• Podczas transportu mrożonek opakowaniem zewnętrznym dla opakowań jednostkowych jest karton.
• Mrożonki powinny być przechowywane i przewożone do stołówki w temperaturze nie wyższej niż – 18`C z zachowaniem łańcucha chłodniczego.
• Niedopuszczalna jest dostawa owoców, warzyw i filetów rybnych, które w momencie przyjęcia towaru są rozmrożone, cieknące, zbrylone a ich zapach świadczy że mrożonki uległy zepsuciu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w formularzu asortymentowo – cenowym nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w Formularzu asortymentowo – cenowym do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdej z części. Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w Formularzu asortymentowo – cenowym każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 15% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie oświadczenie woli Zamawiającego złozone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z zapisem w Rozdziale XVI SWZ
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia jeżeli oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez Zamawiającego w terminie zgodnym z SWZ.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
a) cena ofertowa (brurtto) - 60% gdzie 1% = 1pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną według wzoru
P1=Cn/Cb x 60
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena brutto badanej oferty
b termin realizacji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia zamówienia oceniany będzie następująco:
- 1 dzień roboczy = 20pkt
- 2 dni robocze = 10pkt
- 3 dni robocze = 0pkt
c) czas reakcji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia reklamacji oceniany będzie następująco:
- do 1 godziny włącznie = 20pkt
- od 1 do 2 godzin włącznie = 10pkt
- powyżej 2godzin = 0pkt
4. Ilość punktów przyznanych w kryterium cena, termin realizacji oraz czas reakcji będzie sumowana, czyli:

ŁĄCZNA ILOŚĆ PRZYZNANYCH PUNKTÓW = P1 + P2 +P3

Punkty będą liczone dla danej części zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w danej części to 100.
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże drugiego lub trzeciego kryterium, Zamawiający przymie iż jest to termin realizacji wskazany w punkcie 11 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załacznik nr 1 do SWZ oraz gdy nie będzie wskazany czas reakcji Zamawiający przyjmie, iż jest to to czas reakcji wskazany w punkcie 13 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ , Wykonawca otrzyma wówczas – 0 punktów.
6. Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz niniejszej SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru w terminie związania ofertą określoną w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich w ilości i jakości określonej w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 4
• Produkty powinny być dostarczane do stołówki samochodami dostosowanymi do przewozu żywności zapewniając przewóz w wymaganych na opakowaniu temperaturach przechowywania produktu, w warunkach chłodniczych, aby nie przerwać łańcucha chłodniczego.
• Wszystkie produkty z grupy PRODUKTY MLECZARSKIE powinny być wysokiej jakości, klasy I, w oryginalnych opakowaniach bez uszkodzeń, zawierających nazwę producenta, wartość odżywczą 100g produktu, wagę, skład, warunki przechowywania oraz datę ważności. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie produktu.
• W składzie produktów mleczarskich nie dopuszczalna jest obecność pektyn, gumy ksantynowej, gumy guar-guar, mączki chleba świętojańskiego, emulgatorów, fosforanów, skrobi modyfikowanej, kwasu cytrynowego, żelatyny, spulchniaczy, sztucznych barwników, mleka w proszkui innych substancji zagęszczających, aromatów, wzmacniaczy smaku.
• Zamawiane sery muszą zawierać w nazwie słowo „ser”. Nie dopuszcza się dostarczania produktów seropodobnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15510000-6 - Mleko i śmietana

15530000-2 - Masło

15540000-5 - Produkty serowarskie

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w formularzu asortymentowo – cenowym nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w Formularzu asortymentowo – cenowym do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdej z części. Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w Formularzu asortymentowo – cenowym każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 15% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie oświadczenie woli Zamawiającego złozone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z zapisem w Rozdziale XVI SWZ
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia jeżeli oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez Zamawiającego w terminie zgodnym z SWZ.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
a) cena ofertowa (brurtto) - 60% gdzie 1% = 1pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną według wzoru
P1=Cn/Cb x 60
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena brutto badanej oferty
b termin realizacji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia zamówienia oceniany będzie następująco:
- 1 dzień roboczy = 20pkt
- 2 dni robocze = 10pkt
- 3 dni robocze = 0pkt
c) czas reakcji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia reklamacji oceniany będzie następująco:
- do 1 godziny włącznie = 20pkt
- od 1 do 2 godzin włącznie = 10pkt
- powyżej 2godzin = 0pkt
4. Ilość punktów przyznanych w kryterium cena, termin realizacji oraz czas reakcji będzie sumowana, czyli:

ŁĄCZNA ILOŚĆ PRZYZNANYCH PUNKTÓW = P1 + P2 +P3

Punkty będą liczone dla danej części zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w danej części to 100.
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże drugiego lub trzeciego kryterium, Zamawiający przymie iż jest to termin realizacji wskazany w punkcie 11 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załacznik nr 1 do SWZ oraz gdy nie będzie wskazany czas reakcji Zamawiający przyjmie, iż jest to to czas reakcji wskazany w punkcie 13 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ , Wykonawca otrzyma wówczas – 0 punktów.
6. Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz niniejszej SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru w terminie związania ofertą określoną w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Różnych produktów spożywczych oraz jaj w ilości i jakości określonej w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 5
• Poszczególne produkty powinny być dostarczane do stołówki szkolnej w oryginalnych, czystych opakowaniach producenta, nieuszkodzone, z czytelnym terminem ważności do spożycia, który od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.
• Powinny w składzie zawierać naturalne składniki bez konserwantów, glutaminianu sodu, sztucznych barwników, aromatów, polepszaczy smaku, bez dodatku substancji zagęszczających, syropu glukozowo – fruktozowego.
• Suszone owoce, musy owocowe bez dodatku cukru i substancji słodzących.
• Makarony powinny być produkowane z najwyższej jakości mąki. Skład to mąka makaronowa z twardej pszenicy durum. Bez dodatku barwników, substancji wzbogacających. Po ugotowaniu makarony powinny być sprężyste, nie sklejać się, powinny zachować naturalny zapach i kolor.
• Produkty powinny być najwyższej jakości, przyprawy po otwarciu – zapach świeży, produkty sypkie np. ryż, kasze, mąka, bułka tarta, cukier i inne bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, bez grudek.
• Opakowania jednostkowe powinny być wykonane z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością, szczelnie zabezpieczone przed wyciekiem, zabezpieczone przed wpływem czynników zewnętrznych.
• Jaja powinny być świeże, czyste, brak uszkodzonej skorupki. Każde z nadrukiem numeru identyfikacyjnego. Do każdej partii produktu powinien być dostarczony dokument HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) na którym umieszczona będzie data zniesienia jaj, dane producenta oraz data ważności do spożycia. Od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być ona krótsza niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142100-9 - Miód naturalny

03142500-3 - Jaja

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15411100-3 - Olej roślinny

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w formularzu asortymentowo – cenowym nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w Formularzu asortymentowo – cenowym do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdej z części. Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w Formularzu asortymentowo – cenowym każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 15% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie oświadczenie woli Zamawiajacego złożone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z zapisem w Rozdziale XVI SWZ
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia jeżeli oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez Zamawiającego w terminie zgodnym z SWZ.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
a) cena ofertowa (brurtto) - 60% gdzie 1% = 1pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną według wzoru
P1=Cn/Cb x 60
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena brutto badanej oferty
b termin realizacji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia zamówienia oceniany będzie następująco:
- 1 dzień roboczy = 20pkt
- 2 dni robocze = 10pkt
- 3 dni robocze = 0pkt
c) czas reakcji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia reklamacji oceniany będzie następująco:
- do 1 godziny włącznie = 20pkt
- od 1 do 2 godzin włącznie = 10pkt
- powyżej 2godzin = 0pkt
4. Ilość punktów przyznanych w kryterium cena, termin realizacji oraz czas reakcji będzie sumowana, czyli:

ŁĄCZNA ILOŚĆ PRZYZNANYCH PUNKTÓW = P1 + P2 +P3

Punkty będą liczone dla danej części zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w danej części to 100.
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże drugiego lub trzeciego kryterium, Zamawiający przymie iż jest to termin realizacji wskazany w punkcie 11 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załacznik nr 1 do SWZ oraz gdy nie będzie wskazany czas reakcji Zamawiający przyjmie, iż jest to to czas reakcji wskazany w punkcie 13 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ , Wykonawca otrzyma wówczas – 0 punktów.
6. Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz niniejszej SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru w terminie związania ofertą określoną w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa świeżego w ilości i jakości określonej w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 6
• Dostarczane pieczywo powinno być świeże, bez dodatku substancji spulchniających, barwników, wzmacniaczy smaku, zgodne z opisem podanym przy każdym produkcie.
• Cechy dyskwalifikujące to: obecność zakalca wewnątrz produktu, zatęchły posmak, oznaki pleśni, zawilgocenia i zanieczyszczeń na powierzchni. Niedopuszczalna jest dostawa pieczywa spalonego, zgniecionego, porozrywanego, z widocznymi oznakami obecności szkodników oraz ich pozostałości.
• Opakowanie zbiorcze – kosz plastikowy, czysty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w formularzu asortymentowo – cenowym nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w Formularzu asortymentowo – cenowym do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdej z części. Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w Formularzu asortymentowo – cenowym każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 15% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie oświadczenie woli Zamawiajacego złożone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z zapisem w Rozdziale XVI SWZ
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia jeżeli oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez Zamawiającego w terminie zgodnym z SWZ.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
a) cena ofertowa (brurtto) - 60% gdzie 1% = 1pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną według wzoru
P1=Cn/Cb x 60
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena brutto badanej oferty
b termin realizacji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia zamówienia oceniany będzie następująco:
- 1 dzień roboczy = 20pkt
- 2 dni robocze = 10pkt
- 3 dni robocze = 0pkt
c) czas reakcji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia reklamacji oceniany będzie następująco:
- do 1 godziny włącznie = 20pkt
- od 1 do 2 godzin włącznie = 10pkt
- powyżej 2godzin = 0pkt
4. Ilość punktów przyznanych w kryterium cena, termin realizacji oraz czas reakcji będzie sumowana, czyli:

ŁĄCZNA ILOŚĆ PRZYZNANYCH PUNKTÓW = P1 + P2 +P3

Punkty będą liczone dla danej części zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w danej części to 100.
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże drugiego lub trzeciego kryterium, Zamawiający przymie iż jest to termin realizacji wskazany w punkcie 11 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załacznik nr 1 do SWZ oraz gdy nie będzie wskazany czas reakcji Zamawiający przyjmie, iż jest to to czas reakcji wskazany w punkcie 13 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ , Wykonawca otrzyma wówczas – 0 punktów.
6. Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz niniejszej SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru w terminie związania ofertą określoną w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Wyrobów garmażeryjnych (dań gotowych świeżych, niemrożonych) w ilości i jakości określonej w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 7
• Wyroby garmażeryjne wskazane w tabeli są to wyroby świeże, nie mrożone, obgotowane, gotowe do spożycia po uprzednim podgrzaniu.
• Powinny być produkowane z wysokogatunkowych, naturalnych składników i przypraw bez substancji konserwujących, polepszaczy smaku i sztucznych barwników.
• Gramatura produktu (gołąbki) nie może odbiegać od gramatury wskazanej w powyższej tabeli.
• Produkty garmażeryjne powinny być transportowane do stołówki szkolnej w warunkach chłodniczych, samochodami typu chłodnia, spakowane próżniowo w workach foliowych. Opakowanie zbiorcze – czysty pojemnik plastikowy.
• Każda partia produktu powinna zawierać etykietę z nazwą produktu, danymi producenta, datą produkcji oraz z czytelnym terminem ważności do spożycia, który od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.
• Etykieta powinna również zawierać skład oraz wartość odżywczą 100g produktu.
• Cechy dyskwalifikujące: nie zostanie przyjęta dostawa, w której produkty będą się rozpadać, będą popękane, zlepione, nie schłodzone, w porozrywanych workach, z oznakami zepsucia i zapleśnienia, bez etykiet z danymi produktu wskazanymi powyżej

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15894300-4 - Dania gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w formularzu asortymentowo – cenowym nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w Formularzu asortymentowo – cenowym do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdej z części. Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w Formularzu asortymentowo – cenowym każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 15% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z zapisem w Rozdziale XVI SWZ
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia jeżeli oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez Zamawiającego w terminie zgodnym z SWZ.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
a) cena ofertowa (brurtto) - 60% gdzie 1% = 1pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną według wzoru
P1=Cn/Cb x 60
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena brutto badanej oferty
b termin realizacji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia zamówienia oceniany będzie następująco:
- 1 dzień roboczy = 20pkt
- 2 dni robocze = 10pkt
- 3 dni robocze = 0pkt
c) czas reakcji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia reklamacji oceniany będzie następująco:
- do 1 godziny włącznie = 20pkt
- od 1 do 2 godzin włącznie = 10pkt
- powyżej 2godzin = 0pkt
4. Ilość punktów przyznanych w kryterium cena, termin realizacji oraz czas reakcji będzie sumowana, czyli:

ŁĄCZNA ILOŚĆ PRZYZNANYCH PUNKTÓW = P1 + P2 +P3

Punkty będą liczone dla danej części zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w danej części to 100.
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże drugiego lub trzeciego kryterium, Zamawiający przymie iż jest to termin realizacji wskazany w punkcie 11 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załacznik nr 1 do SWZ oraz gdy nie będzie wskazany czas reakcji Zamawiający przyjmie, iż jest to to czas reakcji wskazany w punkcie 13 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ , Wykonawca otrzyma wówczas – 0 punktów.
6. Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz niniejszej SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru w terminie związania ofertą określoną w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych (mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny) w ilości i jakości określonej w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 8
• Mięso i wędliny powinny być dostarczane do stołówki szkolnej samochodami typu chłodnia w temperaturze 0-4°C aby nie przerwać łańcucha chłodniczego. Powinny być najwyższej jakości, świeże, niemrożone, dobrze wykrwawione, o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, pochodzące z produkcji krajowej. Mięso oznakowane przez lekarza weterynarii – zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych. Mięso wołowe z bydła młodego. Mięso wieprzowe nie powinno pochodzić z knurów i loch.
• Wędliny o minimalnej zawartości mięsa podanej przy każdym produkcie w formularzu asortymentowo - cenowym, świeże, o zapachu i wyglądzie charakterystycznym dla danego wyrobu. Niedopuszczalne są zanieczyszczenia osłonki, obecność pleśni oraz kwaśnego zapachu.
• Cechy dyskwalifikujące to wędliny popękane, pomarszczone, zawierające w składzie mięso oddzielone mechanicznie.
• Razem z dostawą mięsa i wędlin powinien być każdorazowo dostarczany Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI) oraz etykieta zawierająca nazwę produktu, skład, wartość odżywczą 100g produktu, kraj pochodzenia, numer weterynaryjny oraz datę przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie lub opakowaniu produktu.
• Towar powinien być przewożony w pojemnikach przeznaczonych do kontaktu z żywnością, czystych, nie uszkodzonych, zamkniętych, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15111100-0 - Wołowina

15113000-3 - Wieprzowina

15131130-5 - Wędliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w formularzu asortymentowo – cenowym nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w Formularzu asortymentowo – cenowym do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdej z części. Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w Formularzu asortymentowo – cenowym każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 15% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie oświadczenie woli Zamawiajacego złozone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z zapisem w Rozdziale XVI SWZ
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia jeżeli oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez Zamawiającego w terminie zgodnym z SWZ.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
a) cena ofertowa (brurtto) - 60% gdzie 1% = 1pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną według wzoru
P1=Cn/Cb x 60
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena brutto badanej oferty
b termin realizacji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia zamówienia oceniany będzie następująco:
- 1 dzień roboczy = 20pkt
- 2 dni robocze = 10pkt
- 3 dni robocze = 0pkt
c) czas reakcji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia reklamacji oceniany będzie następująco:
- do 1 godziny włącznie = 20pkt
- od 1 do 2 godzin włącznie = 10pkt
- powyżej 2godzin = 0pkt
4. Ilość punktów przyznanych w kryterium cena, termin realizacji oraz czas reakcji będzie sumowana, czyli:

ŁĄCZNA ILOŚĆ PRZYZNANYCH PUNKTÓW = P1 + P2 +P3

Punkty będą liczone dla danej części zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w danej części to 100.
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże drugiego lub trzeciego kryterium, Zamawiający przymie iż jest to termin realizacji wskazany w punkcie 11 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załacznik nr 1 do SWZ oraz gdy nie będzie wskazany czas reakcji Zamawiający przyjmie, iż jest to to czas reakcji wskazany w punkcie 13 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ , Wykonawca otrzyma wówczas – 0 punktów.
6. Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz niniejszej SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru w terminie związania ofertą określoną w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ziemniaków w ilości i jakości określonej w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części 9. Ziemniaki powinny być dostarczane Pierwszego gatunku, świeże, zdrowe, nie zwiędnięte, bez uszkodzeń powstałych podczas wzrostu, zbioru, pakowania i transportu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w formularzu asortymentowo – cenowym nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w Formularzu asortymentowo – cenowym do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdej z części. Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w Formularzu asortymentowo – cenowym każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 15% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji będzie oświadczenie woli Zamawiającego złozone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z zapisem w Rozdziale XVI SWZ
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia jeżeli oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez Zamawiającego w terminie zgodnym z SWZ.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
a) cena ofertowa (brurtto) - 60% gdzie 1% = 1pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną według wzoru
P1=Cn/Cb x 60
Cn - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena brutto badanej oferty
b termin realizacji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia zamówienia oceniany będzie następująco:
- 1 dzień roboczy = 20pkt
- 2 dni robocze = 10pkt
- 3 dni robocze = 0pkt
c) czas reakcji – 20% gdzie 1% = 1pkt
od momentu zgłoszenia reklamacji oceniany będzie następująco:
- do 1 godziny włącznie = 20pkt
- od 1 do 2 godzin włącznie = 10pkt
- powyżej 2godzin = 0pkt
4. Ilość punktów przyznanych w kryterium cena, termin realizacji oraz czas reakcji będzie sumowana, czyli:

ŁĄCZNA ILOŚĆ PRZYZNANYCH PUNKTÓW = P1 + P2 +P3

Punkty będą liczone dla danej części zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia w danej części to 100.
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największa ilość punktów.
5. W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskaże drugiego lub trzeciego kryterium, Zamawiający przymie iż jest to termin realizacji wskazany w punkcie 11 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załacznik nr 1 do SWZ oraz gdy nie będzie wskazany czas reakcji Zamawiający przyjmie, iż jest to to czas reakcji wskazany w punkcie 13 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ , Wykonawca otrzyma wówczas – 0 punktów.
6. Ocenie punktowej będą podlegać wyłącznie oferty uznane za ważne i nie podlegające odrzuceniu.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz niniejszej SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru w terminie związania ofertą określoną w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Na podstawie Art. 58 ust 1 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku składania oferty wspólnej w formularzu ofertowym należy wpisać nazwy (firmy) i dokładne adresy wszystkich członków.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego z pełnomocnikiem, którego dane osobowe należy wpisać w Formularzu ofertowym – załącznik 2 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo należy dołączyć do składanej oferty.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o których mowa w Rozdziale XI punkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców. Dokumenty te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania do wglądu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

- Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
- Dopuszczalne są zmiany umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Art. 455 ust. 1 ustawy Pzp
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie, w niżej wymienionych (uzasadnionych) przypadkach:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT – zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
b) zmiany ceny jednostkowej produktu. Zmiana ta może nastąpić nie częściej niż dwa razy w roku i dotyczy tylko tych produktów, których cena rynkowa znacznie przewyższy cenę produktu zaoferowaną w Formularzu asortymentowo – cenowym. Zmiana może być zaakceptowana w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał ogłaszany przez Prezesa GUS na stronie Głównego Urzędu Statystycznego oraz publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku cena zostanie zmieniona z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę – zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy;
c) zmiany numeru rachunku bankowego;
d) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron;
e) dotyczących wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować produkt tożsamy spełniający warunki określone w SWZ oraz za cenę określoną w ofercie i umowie;
f) zmiany miejsca dostawy, w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego;
g) innych niż wskazane w punkcie a) – f), gdy zachodzi konieczność ich wprowadzenia z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- Dokonanie zmiany treści umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie drugiej stronie wniosku wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Strony na jej dokonanie. Wniosek, o którym mowa powyżej winien zawierać w szczególności:
a) pozycję (zakres) zmiany
b) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;
c) podstawę dokonania zmiany;
d) informację lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany.
- Wszelkie zmiany treści umowy wymagają – pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta składana jest w formie elektronicznej opatrzona podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem https://miniportal.gov.pl Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z instrukcją użytkownika dostępną na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników - Ostrów Wielkopolski
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników z Ukrainy. Ilości zmiennie co do pory roku od 50 do 200 miejsc. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI