Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Doruchowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Doruchowie w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDoruchów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-13
  • ZamawiającyPubliczne Przedszkole w Doruchowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00299296
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Doruchowie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole w Doruchowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250022924

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna, 1

1.5.2.) Miejscowość: Doruchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-505

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627315652

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@doruchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole.doruchow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Doruchowie w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9eefee1-542e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
- miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
- ePUAPu, który dostępny jest pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej pod adresem: przedszkole@doruchow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich uzyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Publiczne Przedszkole w Doruchowie, adres:
ul. Szkolna 1, 63-505 Doruchów.
2. Z inspektorem ochrony danych osobowych można kontaktować się pod adresem: iod@doruchow.pl.
3. Pani/pana dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określony w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pai/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPD.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 4

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Warzywa i owoce
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości (klasa I /gatunek I) bez uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, przewożone w odpowiednich pojemnikach o wadze do 15kg, w warunkach odpowiadających systemowi HACCP. Wymagania jakie powinny spełniać dostarczane warzywa, owoce, zioła, żywność zielonoliściasta (sałaty):
Warzywa i owoce powinny być:
• świeże, czyste, zdrowe,
• bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia
• wolne od zanieczyszczeń
• wolne od obcych zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych
• bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce
• typowe w kształcie i kolorze charakterystycznym dla danego rodzaju owoca lub warzywa
• Świeże, sezonowe, czyste, o charakterystycznej barwie, smaku i zapachu, w całości, nieprzetworzone
• odmiany wyłącznie jadalne a nie pastewne warzyw
• krajowe a w sezonie jesienno- zimowym także importowane np. różne odmiany. Bez oznak pleśnienia i gnicia, bez objawów zepsucia i jakichkolwiek chorób,
• bez uszkodzeń mechanicznych
• bez śladów przemrożeń •świeże, czyste, krajowe a w sezonie jesienno- zimowym także importowane np. różne odmiany sałat, ziół doniczkowych, sezonowe np. boćwina
• Bez oznak pleśnienia i gnicia, zwiędnięcia, bez objawów zepsucia i jakichkolwiek chorób, bez uszkodzeń mechanicznych, bez uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki.
Cechy dyskwalifikujące towar: Produkty posiadające mocne zniekształcenia, oznaki choroby, zaparzenie, zgnicie, obce zapachy, ślady lub pozostałości środków ochrony roślin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami zawartymi w załącznikach 2.1–2.8, tj. zamówienia innej ilości poszczególnych pozycji po cenach jednostkowych zawartych w umowie. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w poszczególnych częściach.
W związku z istniejącą pandemią COVID 19 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowego wstrzymania dostaw w przypadku zawieszenia zajęć dydaktyczo-wychowawczych, co będzie skutkowało odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego według ceny jednostkowej i ilości towaru.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez zamawiającego w terminie zgodnym z SWIZ.
Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) – waga 60% - cena brutto ogółem z Oferty wykonawcy
Czas dostawy specjalnej (D) – waga 40% zgodnie z oświadczeniem zawartym w Ofercie wykonawcy.
Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom w niniejszym kryterium według poniższej zasady:

P(Co)= Cmin/Cox 60
gdzie:
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych i nieodrzuconych
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
Kryterium „czas dostawy specjalnej” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 40. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej zasady:
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień, dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem. Za towar wadliwy Zamawiający uzna artykuły żywnościowe których jakość i/lub ilość w chwili dostawy jest niezgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku tego typu dostaw maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż dwie godziny.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższa tabelką:
Lp. Deklarowany czas dostawy Liczba przyznanych punktów
1. do 30 min. 40 pkt
2. do 1 godz. 30 pkt
3. do 1 godz. 30 min. 20 pkt.
4. do 2 godz. 10 pkt
5. powyżej 2 godz. 0 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże czasu dostawy specjalnej – Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas oferty specjalnej pow. 2 godz., a tym samym przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów, sumując punkty uzyskane w kryterium ceny i czasu dostawy specjalnej.
Kryteria oceny i czasu dostawy specjalnej będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowa cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SIWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy specjalnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Produkty spożywcze, jaja, nabiał, ryby
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości - tj. klasa/gatunek I, bez uszkodzeń z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, przewożone w odpowiednich pojemnikach zamkniętych odpowiadających systemowi HACCP. Dżemy, marmolady, powidła - bez dodatku syropu glukozowo – fruktozowego i sztucznych substancji słodzących.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03311000-2 - Ryby

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami zawartymi w załącznikach 2.1–2.8, tj. zamówienia innej ilości poszczególnych pozycji po cenach jednostkowych zawartych w umowie. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w poszczególnych częściach.
W związku z istniejącą pandemią COVID 19 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowego wstrzymania dostaw w przypadku zawieszenia zajęć dydaktyczo-wychowawczych, co będzie skutkowało odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego według ceny jednostkowej i ilości towaru.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez zamawiającego w terminie zgodnym z SWIZ.
Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) – waga 60% - cena brutto ogółem z Oferty wykonawcy
Czas dostawy specjalnej (D) – waga 40% zgodnie z oświadczeniem zawartym w Ofercie wykonawcy.
Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom w niniejszym kryterium według poniższej zasady:

P(Co)= Cmin/Cox 60
gdzie:
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych i nieodrzuconych
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
Kryterium „czas dostawy specjalnej” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 40. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej zasady:
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień, dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem. Za towar wadliwy Zamawiający uzna artykuły żywnościowe których jakość i/lub ilość w chwili dostawy jest niezgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku tego typu dostaw maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż dwie godziny.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższa tabelką:
Lp. Deklarowany czas dostawy Liczba przyznanych punktów
1. do 30 min. 40 pkt
2. do 1 godz. 30 pkt
3. do 1 godz. 30 min. 20 pkt.
4. do 2 godz. 10 pkt
5. powyżej 2 godz. 0 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże czasu dostawy specjalnej – Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas oferty specjalnej pow. 2 godz., a tym samym przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów, sumując punkty uzyskane w kryterium ceny i czasu dostawy specjalnej.
Kryteria oceny i czasu dostawy specjalnej będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowa cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SIWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy specjalnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Mrożonki warzyw, owoców i ryb
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości (klasa/gatunek I), bez uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, przewożone w samochodach - chłodniach , w odpowiednich pojemnikach zamkniętych zgodnych z systemem HACCP. Towar musi być w oryginalnych opakowaniach z widoczną etykietą produktu zawierającą dane tj: producent, data przydatności do spożycia, skład produktu, warunki przechowywania. Produkty zapakowane w folię, w opakowaniach jednostkowych dla owoców i warzyw: od 2 do 2,5 kg, poza tym nieoblodzone, niezlepione, nieuszkodzone mechanicznie, bez obcych zapachów.
Wymagania szczegółowe dla mrożonych owoców i warzyw lub ich mieszanek – wymagane właściwości żywności:
• opakowanie transportowe opakowanie zewnętrzne – karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nieuszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min – (-18 ºC )
• wygląd ogólny owoce lub warzywa jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepień, bez uszkodzeń mechanicznych, o równych wymiarach, róże lub owoce nie uszkodzone; w przypadku selera i pietruszki dopuszczalne fragmenty zbliżone do kostki trójkątów lub pasków, nie wymagana regularna kostka
• zawartość owoców i warzyw całych z uszkodzeniami mechanicznymi nie więcej niż 5 –10 %
• zanieczyszczenia - wolne od zanieczyszczeń mineralnych i pochodzenia roślinnego – odpowiednio nie więcej niż 0,03 i 0,05 %
• barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii (z wyjątkiem mieszanek)
• smak i zapach w stanie rozmrożonym charakterystyczny, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, smak i zapach delikatny niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy,
• zdrowotność - owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki
• Właściwości fizykochemiczne i biologiczne brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
Wymagania odnośnie mieszanek kompotowych - mix różnych owoców, takich jak - truskawki, aronie, czarne porzeczki, śliwki (bez pestek, rabarbar, wiśnie (bez pestek). - szczegółowe składniki poszczególnych mieszanek kompotowych w tabeli powyżej - pozycja - 14, 15, 16.
Każdorazowo
• temperatura surowców (mierzona w produkcie) w momencie odbioru dostawy musi mieścić się w zakresie poniżej – 18°C,
• warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP: do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPIS do przewozu żywności, aktualna karta zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu do przewozu żywności, czysta odzież ochronna kierowcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami zawartymi w załącznikach 2.1–2.8, tj. zamówienia innej ilości poszczególnych pozycji po cenach jednostkowych zawartych w umowie. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w poszczególnych częściach.
W związku z istniejącą pandemią COVID 19 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowego wstrzymania dostaw w przypadku zawieszenia zajęć dydaktyczo-wychowawczych, co będzie skutkowało odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego według ceny jednostkowej i ilości towaru.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez zamawiającego w terminie zgodnym z SWIZ.
Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) – waga 60% - cena brutto ogółem z Oferty wykonawcy
Czas dostawy specjalnej (D) – waga 40% zgodnie z oświadczeniem zawartym w Ofercie wykonawcy.
Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom w niniejszym kryterium według poniższej zasady:

P(Co)= Cmin/Cox 60
gdzie:
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych i nieodrzuconych
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
Kryterium „czas dostawy specjalnej” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 40. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej zasady:
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień, dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem. Za towar wadliwy Zamawiający uzna artykuły żywnościowe których jakość i/lub ilość w chwili dostawy jest niezgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku tego typu dostaw maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż dwie godziny.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższa tabelką:
Lp. Deklarowany czas dostawy Liczba przyznanych punktów
1. do 30 min. 40 pkt
2. do 1 godz. 30 pkt
3. do 1 godz. 30 min. 20 pkt.
4. do 2 godz. 10 pkt
5. powyżej 2 godz. 0 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże czasu dostawy specjalnej – Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas oferty specjalnej pow. 2 godz., a tym samym przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów, sumując punkty uzyskane w kryterium ceny i czasu dostawy specjalnej.
Kryteria oceny i czasu dostawy specjalnej będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowa cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SIWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy specjalnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Mięso
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości (klasa/gatunek I), bez uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, przewożone w odpowiednich pojemnikach zamkniętych odpowiadających systemowi HACCP. Dostarczony towar musi być
w oryginalnych opakowaniach z widoczną etykietą produktu – zawierającą dane tj: producent, data przydatności do spożycia, skład produktu
i warunki przechowywania. Maks. temp transportu i dostawy produktów do 5st.C .Wymagania dla mięsa i produktów mięsnych oraz podrobów wieprzowego, wołowego:
• czystość - mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione;
• konsystencja - jędrna, elastyczna, odkształcająca się;
• smak i zapach - swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy;
• barwa - od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej;
• mięso oznakowane przez lekarza weterynarii - zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych;
• mięso wołowe z bydła młodego (jałówek, wolców, buhajków);
• mięso wieprzowe nie pochodzące z knurów i loch;

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami zawartymi w załącznikach 2.1–2.8, tj. zamówienia innej ilości poszczególnych pozycji po cenach jednostkowych zawartych w umowie. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w poszczególnych częściach.
W związku z istniejącą pandemią COVID 19 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowego wstrzymania dostaw w przypadku zawieszenia zajęć dydaktyczo-wychowawczych, co będzie skutkowało odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego według ceny jednostkowej i ilości towaru.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez zamawiającego w terminie zgodnym z SWIZ.
Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) – waga 60% - cena brutto ogółem z Oferty wykonawcy
Czas dostawy specjalnej (D) – waga 40% zgodnie z oświadczeniem zawartym w Ofercie wykonawcy.
Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom w niniejszym kryterium według poniższej zasady:

P(Co)= Cmin/Cox 60
gdzie:
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych i nieodrzuconych
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
Kryterium „czas dostawy specjalnej” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 40. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej zasady:
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień, dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem. Za towar wadliwy Zamawiający uzna artykuły żywnościowe których jakość i/lub ilość w chwili dostawy jest niezgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku tego typu dostaw maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż dwie godziny.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższa tabelką:
Lp. Deklarowany czas dostawy Liczba przyznanych punktów
1. do 30 min. 40 pkt
2. do 1 godz. 30 pkt
3. do 1 godz. 30 min. 20 pkt.
4. do 2 godz. 10 pkt
5. powyżej 2 godz. 0 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże czasu dostawy specjalnej – Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas oferty specjalnej pow. 2 godz., a tym samym przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów, sumując punkty uzyskane w kryterium ceny i czasu dostawy specjalnej.
Kryteria oceny i czasu dostawy specjalnej będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowa cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SIWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy specjalnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Wyroby wędliniarskie
Wymagania dla wędlin:
• czystość - wędliny czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi;
• konsystencja - jędrna, elastyczna;
• smak i zapach - swoisty, charakterystyczny dla wędlin z danego rodzaju, bez oznak zepsucia;
• świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona. Niedopuszczalne zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych.
Mięso do produkcji wędlin/wędliny nie nastrzykiwane solankami zawierającymi wielofosforany, azotany, produkty drobiowe nie zawierające MOM (mięso oddzielone mechanicznie). Wędliny wędzone naturalnie – bez składników chemicznych o aromacie przypominający w smaku, kolorze i zapachu dym drzewny.
Mięso do produkcji wędlin/wędliny bez zagęstników, substancji wzmacniających zapach i smak, konserwantów, soli, i innych dodatków, barwników.
Kiełbasa swojska i wiejska - z mięsa wieprzowego 82 % mięsa, średnio rozdrobniona, wędzona, pieczona, produkowana w osłonkach naturalnych.
Specyfikacja i szczegółowe wymagania co do poszczególnych wędlin w tabeli produktów. (w/w)
Cechy dyskwalifikujące towar:
obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, w przypadku wątroby występowanie pozostałości po rozlaniu woreczka żółciowego, skrzepów krwi, zazielenienie stosowanie środków konserwujących np. octanów, soli peklowej itp., objawy obniżenia jędrności
i elastyczności, obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia, brak Handlowego Dokumentu Identyfikującego warunki termiczne transportu lub temperatura surowców nie odpowiadająca wymaganiom. Zamawiający zastrzega, że wielkość przedmiotu zamówienia - ilości produktów
w poszczególnych pozycjach może ulec zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami zawartymi w załącznikach 2.1–2.8, tj. zamówienia innej ilości poszczególnych pozycji po cenach jednostkowych zawartych w umowie. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w poszczególnych częściach.
W związku z istniejącą pandemią COVID 19 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowego wstrzymania dostaw w przypadku zawieszenia zajęć dydaktyczo-wychowawczych, co będzie skutkowało odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego według ceny jednostkowej i ilości towaru.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez zamawiającego w terminie zgodnym z SWIZ.
Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) – waga 60% - cena brutto ogółem z Oferty wykonawcy
Czas dostawy specjalnej (D) – waga 40% zgodnie z oświadczeniem zawartym w Ofercie wykonawcy.
Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom w niniejszym kryterium według poniższej zasady:

P(Co)= Cmin/Cox 60
gdzie:
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych i nieodrzuconych
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
Kryterium „czas dostawy specjalnej” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 40. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej zasady:
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień, dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem. Za towar wadliwy Zamawiający uzna artykuły żywnościowe których jakość i/lub ilość w chwili dostawy jest niezgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku tego typu dostaw maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż dwie godziny.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższa tabelką:
Lp. Deklarowany czas dostawy Liczba przyznanych punktów
1. do 30 min. 40 pkt
2. do 1 godz. 30 pkt
3. do 1 godz. 30 min. 20 pkt.
4. do 2 godz. 10 pkt
5. powyżej 2 godz. 0 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże czasu dostawy specjalnej – Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas oferty specjalnej pow. 2 godz., a tym samym przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów, sumując punkty uzyskane w kryterium ceny i czasu dostawy specjalnej.
Kryteria oceny i czasu dostawy specjalnej będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowa cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SIWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy specjalnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Pieczywo, wyroby cukiernicze
Wykonawca musi w ofercie określić zaoferowane gramatury produktu. Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości -
tj. klasa/gatunek I, bez uszkodzeń, z okresami terminu przydatności do spożycia odpowiednimi dla danego asortymentu, przewożone
w odpowiednich pojemnikach, odpowiadających systemowi HACCP. Wszystkie produkty nie mogą zawierać więcej niż 15 g cukru w 100 g/ml/g produktu gotowego do spożycia, nie więcej niż 10 g tłuszczu na 100 g/ml/g produktu gotowego do spożycia i 0,4 g sodu/1 g soli w 100 g/ml/g produktu gotowego do spożycia, a w przypadku pieczywa półcukierniczego i cukierniczego - maksymalnie 0,45 g sodu/1,2 g soli w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia. Pieczywo, wyroby półcukiernicze i cukiernicze NIE wyprodukowane z ciasta głęboko mrożonego.
Wymagania - chleby:
Struktura i konsystencja – owalny lub okrągły bochenek, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, brązowa do ciemnobrązowej; miękisz – równomiernie zabarwiony, suchy w dotyku o dobrej krajalności lub pokrojony; smak i zapach – aromatyczny, charakterystyczny dla rodzaju chleba.
Bez dodatku wzmacniaczy smaku, spulchniaczy i barwników.
Masa netto – od 400 do 2000 g, chleb krojony, pakowany w folię lub papierowy worek (materiał dopuszczony do kontaktu z żywnością).
Towar znakowany etykietami z nadrukiem zawierającym dane – nazwa i adres producenta, rodzaj i nazwę pieczywa, masę jednostkową, opis dodatków specjalnych (np. ziarna), data produkcji i minimalnej trwałości. Nadruk wykonany farbą nieszkodliwą dla zdrowia, czytelny.
Cechy dyskwalifikujące:
Obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne.
Chleb o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzony, spalony, niedopieczony, o wyraźnie niewłaściwej porowatości, o miękiszu lepkim zakalcowatym, kruszącym się, z obecnością grudek maki lub soli. Objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenia, uszkodzenia, mechaniczne, bochenki zdeformowane, zgniecione, opakowania porozrywane.
Obecność szkodników (martwych, żywych lub ich pozostałości).
Wymagania – bułki:
Masa netto – od 25 do 100g (w zależności od rodzaju zamawianej bułki).Bułki produkowane z mąki pszennej, na kwasie, kwasie z dodatkiem drożdży lub na drożdżach, z dodatkiem soli, mleka. Bez dodatku wzmacniaczy smaku, spulchniaczy i barwników. Wypiekane zgodnie z recepturą właściwą dla wypieku bułek.
wygląd i kształt – podłużna lub okrągła bułka, z poprzecznym podziałem lub bez, skórka gładka, błyszcząca, lekko chropowata w miejscu podziału
barwa skórki – złocista do jasnobrązowej, której intensywność na przekroju maleje w kierunku miękiszu
miękisz – równomiernie zabarwiony, suchy w dotyku o dobrej krajalności, sprężysty, równomiernie porowaty
smak i zapach –aromatyczny swoisty dlatego rodzaju bułek.
Cechy dyskwalifikujące: Obce posmaki, zapachy, smak -gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, bułki o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzone, spalone, niedopieczone, o wyraźnie niewłaściwej porowatości, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, uszkodzenia mechaniczne, bułki zdeformowane, zgniecione porozrywane obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości.
Wymagania drożdżówka/pączek:
Wyrób otrzymany z ciasta drożdżowego, przy użyciu mąki, tłuszczu, jaja, cukru, spulchnione drożdżami, z dodatkiem innych surowców określonych recepturą (w tym np. drożdżówki z dodatkiem sera lub owoców/pączki z dodatkiem dżemu/powidła), wykończone kruszonką/posypką, bez dodatku sztucznych aromatów smakowych, sztucznych barwników, ulepszaczy smaku i substancji słodzących, w przypadku chałki
z rodzynkami z dodatkiem rodzynek.
Wymagania wyroby cukiernicze
Wygląd zewnętrzny – niedopuszczalne wyroby zdeformowane, zgniecione, zabrudzone, spalone, ze śladami pleśni,
Konsystencja i struktura – miękisz dość równomiernie drobno i średnio porowaty, elastyczny, nie dopuszcza się wyrobów o miękiszu lepkim, niedopieczonym, z zakalcem, kruszącym się, zanieczyszczonym, z obecnością grudek mąki, barwa – miękiszu: kremowa; skórki: złocista
do jasnobrązowej,
smak i zapach – aromatyczny, typowy dla tego rodzaju wyrobu, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy.
Wszystkie wyroby piekarskie/cukiernicze muszą być bez dodatku wzmacniaczy smaku, spulchniaczy i sztucznych barwników.
Opakowania:
Pojedyncze – folia dopuszczona do kontaktu z żywnością,
Zbiorcze – kosz plastikowy.
Opakowania powinny być suche, czyste, bez obcych zapachów, powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami zawartymi w załącznikach 2.1–2.8, tj. zamówienia innej ilości poszczególnych pozycji po cenach jednostkowych zawartych w umowie. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w poszczególnych częściach.
W związku z istniejącą pandemią COVID 19 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowego wstrzymania dostaw w przypadku zawieszenia zajęć dydaktyczo-wychowawczych, co będzie skutkowało odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego według ceny jednostkowej i ilości towaru.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez zamawiającego w terminie zgodnym z SWIZ.
Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) – waga 60% - cena brutto ogółem z Oferty wykonawcy
Czas dostawy specjalnej (D) – waga 40% zgodnie z oświadczeniem zawartym w Ofercie wykonawcy.
Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom w niniejszym kryterium według poniższej zasady:

P(Co)= Cmin/Cox 60
gdzie:
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych i nieodrzuconych
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
Kryterium „czas dostawy specjalnej” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 40. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej zasady:
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień, dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem. Za towar wadliwy Zamawiający uzna artykuły żywnościowe których jakość i/lub ilość w chwili dostawy jest niezgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku tego typu dostaw maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż dwie godziny.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższa tabelką:
Lp. Deklarowany czas dostawy Liczba przyznanych punktów
1. do 30 min. 40 pkt
2. do 1 godz. 30 pkt
3. do 1 godz. 30 min. 20 pkt.
4. do 2 godz. 10 pkt
5. powyżej 2 godz. 0 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże czasu dostawy specjalnej – Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas oferty specjalnej pow. 2 godz., a tym samym przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów, sumując punkty uzyskane w kryterium ceny i czasu dostawy specjalnej.
Kryteria oceny i czasu dostawy specjalnej będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowa cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SIWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy specjalnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 Jogurty i produkty spożywcze
Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości (klasa/gatunek I), bez uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, przewożone w odpowiednich pojemnikach zamkniętych zgodnych z systemem HACCP. Towar musi być w oryginalnych opakowaniach z widoczną etykietą produktu zawierającą dane tj: producent, data przydatności do spożycia, skład produktu, warunki przechowywania. Należy uśrednić ceny jednostkowe dla jogurtu owocowego gęstego oraz dla jogurtu owocowego pitnego - bez względu
na rodzaj owoców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15551300-8 - Jogurt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami zawartymi w załącznikach 2.1–2.8, tj. zamówienia innej ilości poszczególnych pozycji po cenach jednostkowych zawartych w umowie. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w poszczególnych częściach.
W związku z istniejącą pandemią COVID 19 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowego wstrzymania dostaw w przypadku zawieszenia zajęć dydaktyczo-wychowawczych, co będzie skutkowało odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego według ceny jednostkowej i ilości towaru.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez zamawiającego w terminie zgodnym z SWIZ.
Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) – waga 60% - cena brutto ogółem z Oferty wykonawcy
Czas dostawy specjalnej (D) – waga 40% zgodnie z oświadczeniem zawartym w Ofercie wykonawcy.
Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom w niniejszym kryterium według poniższej zasady:

P(Co)= Cmin/Cox 60
gdzie:
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych i nieodrzuconych
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
Kryterium „czas dostawy specjalnej” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 40. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej zasady:
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień, dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem. Za towar wadliwy Zamawiający uzna artykuły żywnościowe których jakość i/lub ilość w chwili dostawy jest niezgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku tego typu dostaw maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż dwie godziny.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższa tabelką:
Lp. Deklarowany czas dostawy Liczba przyznanych punktów
1. do 30 min. 40 pkt
2. do 1 godz. 30 pkt
3. do 1 godz. 30 min. 20 pkt.
4. do 2 godz. 10 pkt
5. powyżej 2 godz. 0 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże czasu dostawy specjalnej – Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas oferty specjalnej pow. 2 godz., a tym samym przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów, sumując punkty uzyskane w kryterium ceny i czasu dostawy specjalnej.
Kryteria oceny i czasu dostawy specjalnej będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowa cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SIWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy specjalnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 Mięso drobiowe
Mięso drobiowe w elementach bez kości:
• Mięśnie piersiowe pozbawione skóry (z wyjątkiem piersi bez kości) kości i ścięgien;
• dopuszcza się niewielkie rozerwania i nacięcia mięśni powstałe podczas oddzielania od skóry i kośćca
• Barwa naturalna, charakterystyczna dla mięśni piersiowych danego gatunku drobiu
• nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach;
• dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni mięśni elementów mrożonych.
Zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku drobiu; niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. Mięso nie obstrzykiwane solankami zawierającymi wielofosforany, azotany, produkty drobiowe nie zawierające MOM (mięso oddzielone mechanicznie). Mięso bez zagęstników, substancji wzmacniających zapach i smak, konserwantów, soli, i innych dodatków, barwników.
Cechy dyskwalifikujące towar:
obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, w przypadku wątroby występowanie pozostałości po rozlaniu woreczka żółciowego, skrzepów krwi, zazielenienie stosowanie środków konserwujących np. octanów, soli peklowej itp., objawy obniżenia jędrności
i elastyczności, obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia, brak Handlowego Dokumentu Identyfikującego warunki termiczne transportu lub temperatura surowców nie odpowiadająca wymaganiom. Zamawiający zastrzega, że wielkość przedmiotu zamówienia - ilości produktów
w poszczególnych pozycjach może ulec zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami zawartymi w załącznikach 2.1–2.8, tj. zamówienia innej ilości poszczególnych pozycji po cenach jednostkowych zawartych w umowie. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb, a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w poszczególnych częściach.
W związku z istniejącą pandemią COVID 19 Zamawiający zastrzega sobie prawo
do okresowego wstrzymania dostaw w przypadku zawieszenia zajęć dydaktyczo-wychowawczych, co będzie skutkowało odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego według ceny jednostkowej i ilości towaru.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji i została złożona przez zamawiającego w terminie zgodnym z SWIZ.
Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) – waga 60% - cena brutto ogółem z Oferty wykonawcy
Czas dostawy specjalnej (D) – waga 40% zgodnie z oświadczeniem zawartym w Ofercie wykonawcy.
Kryterium „cena” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 60. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom w niniejszym kryterium według poniższej zasady:

P(Co)= Cmin/Cox 60
gdzie:
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych i nieodrzuconych
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
Kryterium „czas dostawy specjalnej” zostaje przypisana maksymalna liczba punktów 40. Liczba punktów przyznawana będzie poszczególnym ofertom według poniższej zasady:
Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło, a są niezbędne na dany dzień, dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem. Za towar wadliwy Zamawiający uzna artykuły żywnościowe których jakość i/lub ilość w chwili dostawy jest niezgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku tego typu dostaw maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż dwie godziny.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższa tabelką:
Lp. Deklarowany czas dostawy Liczba przyznanych punktów
1. do 30 min. 40 pkt
2. do 1 godz. 30 pkt
3. do 1 godz. 30 min. 20 pkt.
4. do 2 godz. 10 pkt
5. powyżej 2 godz. 0 pkt.
W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże czasu dostawy specjalnej – Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas oferty specjalnej pow. 2 godz., a tym samym przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów, sumując punkty uzyskane w kryterium ceny i czasu dostawy specjalnej.
Kryteria oceny i czasu dostawy specjalnej będzie przebiegać odrębnie dla każdej części zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowa cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SIWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy specjalnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
(np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego
ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem formularza ofertowego i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę oraz wykażą iż powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian modyfikujących ogólny charakter umowy oraz wprowadzania do umowy zmian istotnych, za które uważa się zmiany określone w art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto,
w przypadku:
a) zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT,
b) zmiany cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji zmian cen
na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż dwa razy w roku
i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną zmienione z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;
2) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku:
a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych;
3) zmiany miejsca dostawy, w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego;
4) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądów lub administracyjnych;
5) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli zachowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie;
6) zmiany postanowień umowy w uzasadnionych przypadkach, innych niż wyżej opisanych, gdy zachodzi konieczność ich wprowadzenia z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
4. Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie drugiej Stronie wniosku wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Strony na jej dokonanie. Wniosek, o którym mowa powyżej winien zawierać w szczególności:
1) pozycję (zakres) zmiany;
2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;
3) podstawę dokonania zmiany z niniejszej umowy;
4) informację lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany.
5. Wszystkie zmiany umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników - Ostrów Wielkopolski
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników z Ukrainy. Ilości zmiennie co do pory roku od 50 do 200 miejsc. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI