Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pośrednictwem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pośrednictwem kart flotowych na potrzeby IMGW-PIB, w okresie 24 miesięcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyInstytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033530
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pośrednictwem kart flotowych na potrzeby IMGW-PIB, w okresie 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-673

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 56-94-268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.jaczynska@imgw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imgw.eb2b.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Hydrologia, Meteorologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pośrednictwem kart flotowych na potrzeby IMGW-PIB, w okresie 24 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e61f206-9b9b-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://imgw.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imgw.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wyłącznie za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej eB2B, dostępnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://imgw.eb2b.com.pl. 2. Udział w postępowaniu wymaga posiadania przez Wykonawcę konta na platformie. Zarejestrowanie (utworzenie) i utrzymywanie konta na platformie oraz korzystanie z samej platformy jest bezpłatne.3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z platformy, określa regulamin platformy dostępny pod adresem strony internetowej, wskazanej w ust. 1. 4. Instrukcja korzystania z platformy określona została w Rozdziale X SWZ. 5. Minimalne wymagania sprzętowe i aplikacyjne niezbędne do korzystania z platformy: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s; komputer klasy PC lub Mac, pamięć RAM min. 2 GB (rekomendowana 8 GB), procesor Intel IV 4 GHz, system operacyjny MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, a w przypadku przeglądarki Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie „.pdf”).6. Wszelkie składane przez Wykonawcę dokumenty elektroniczne należy wczytać jako załączniki na platformie, według szczegółowej instrukcji korzystania z platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce pn.: „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiający zaleca, aby pliki wczytywane na platformie miały maksymalnie rozmiar 100 MB.7. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ są składane przy użyciu zakładki pn.: „Pytania/Informacje”.8. Dokumenty elektroniczne składające się na ofertę, są składane przez Wykonawcę przy użyciu zakładki pn.: „Załączniki” w trakcie etapu składania ofert. 9. Dokumenty elektroniczne składane przez Wykonawcę po zakończeniu etapu składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), są składane przy użyciu zakładki pn.: „Pytania/Informacje”.10. Zamawiający dopuszcza sporządzanie i przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, tj. w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 ze zm.) – w szczególności w formatach: „.pdf”, „.doc”, „.docx”, „.rtf”, „.odt.” lub „.xades”. Niemniej jednak, Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie „.pdf”.11. Za datę wpływu (przekazania) ofert, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na platformie.12. Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: szyfrowanie za pomocą protokołu TLS; formularze są dostępne w formacie HTML z kodowaniem UTF-8; wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane są zapisywane z dokładnością, co do setnej części sekundy; pliki z dokumentami elektronicznymi składającymi się na ofertę wczytane przez Wykonawcę na platformę i zapisane, są widoczne na platformie jako zaszyfrowane, a otwarcie tych plików staje się możliwe dopiero po ich odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (w formacie hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem,zawarta jest w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem,zawarta jest w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP-262-11/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pośrednictwem kart flotowych na potrzeby IMGW-PIB, w okresie 24 miesięcy”, obejmującego sprzedaż paliw płynnych, olejów i innych akcesoriów samochodowych dla samochodów służbowych znajdujących się w ewidencji Zamawiającego oraz świadczenie usług mycia pojazdów na stacjach paliwowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którymi dysponuje Wykonawca oraz pobór opłat autostradowych (na stacjach dystrybucji paliw i w punktach poboru opłat za przejazdy autostradami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132000-3 - Benzyna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134000-7 - Oleje napędowe

09211100-2 - Oleje silnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert. Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyskanajwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj.: Dz.U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.);3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawcy, którzy posiadają sieć stacji paliw składającą się z co najmniej 130 stacji paliw, czynnych we wszystkie dni tygodnia w godzinach co najmniej od 06:00 do 20:00, położonych w granicach administracyjnych miejscowości wymienionych w ust. 16 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ lub w odległości maksymalnie 5 km od granic tych miejscowości. Odległość od granicy danej miejscowości jest rozumiana jako trasa samochodowa od drogowej tablicy informacyjnej E-18a, oznaczającej koniec miejscowości, do danej stacji, mierzona za pomocą aplikacji Google Maps.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:1) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:a) w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy: Oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo Oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,przy czym formularz tych oświadczeń stanowi załącznik nr 4 do SWZ;b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;c) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy; art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego; art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji; art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy; art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1170 ze zm.); art. 109 ust. 1 pkt 5 i 8 ustawy,przy czym formularz tych oświadczeń stanowi załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:a) Aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uprawniającej do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganej przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj.: Dz.U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.);b) Wykazu stacji paliw dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – formularz wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł zero groszy). Wymagania dotyczące wadium określone zostały w Rozdziale XIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidziana możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy obejmuje w szczególności sytuacje określone w § 15 i 16 Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. Zgodnie z § 15 Wzoru umowy:1. Wszelkie zmiany umowy dokonywane w przypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp oraz w okolicznościach przewidzianych w umowie, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Poza przypadkami wskazanymi w art. 455 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian postanowień umowy obejmuje następujące sytuacje:1) strony mają prawo do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy maksymalnie o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub wejście w życie nowych przepisów prawa w zakresie przedmiotu umowy,b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, o której mowa w § 10 umowy;2) strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie praw i obowiązków związanych z terminami wykonania, sposobem realizacji, obowiązkiem zapłaty kar umownych, naprawienia szkody przekraczającej wysokość zastrzeżonych kar umownych, utrzymania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w razie zaistnienia sporu i woli jego ugodowego zakończenia.§ 16 określa zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wynikające ze zmiany przepisów prawa w zakresie danin publicznoprawnych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://imgw.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki pn.: „Załączniki”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22

2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Nasadzenie kwiatów rabatowych na terenie miasta Lubina
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Zakup tlenu medycznego oraz gazów technicznych wraz z dzierżawą butli
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa energii elektrycznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Zakup i dostawa pasz dla bydła – śruty sojowej i rzepakowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI