Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacowanej 210 000 litrów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301634884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rzemieślnicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kleczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@lm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimkleczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacowanej 210 000 litrów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdcc56cc-e9e5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00120114/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacowanej 210000 litrów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgkim-kleczew.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) poczty elektronicznej, e-mail zamawiającego: zgkim@lm.pl
2) za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem .https://zgkim-kleczew.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający
i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub numerem sprawy (oznaczenie sprawy: w lewym górnym rogu strony).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Rzemieślnicza 21 62-540 Kleczew
inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. jest Pan Krzysztof Bittner, kontakt: iod@zgkimkleczew.pl ;
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacowanej 210 000 litrów.
odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Państwu
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.330.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiorników o łącznej pojemności 12 500 litrów, wg normy PN-EN 590 w ilości szacowanej 210 000 litrów (w zależności od potrzeb około 17 500 litrów miesięcznie) z możliwością zwiększenia ilości zamówienia o około 25%. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zredukowania ilości zamawianego oleju napędowego, w zależności od potrzeb wynikających z bieżących zadań w warunkach zmniejszenia obsługiwanego taboru. Jednocześnie zamawiający informuje, że minimalna ilość zamówionego oleju napędowego nie będzie mniejsza niż 190 000 litrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo energetyczne.
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ppkt 2 musi spełniać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie),
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje co najmniej jednym w pełni sprawnym pojazdem do transportu paliw ciekłych, tj. cysterną. Pojazd ten musi być wyposażony w pompę lub dystrybutor umożliwiający transport paliwa bezpośrednio do siedziby zamawiającego. Pojazd musi posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe, mierzące ilość zrzucanego paliwa do zbiornika zamawiającego w temperaturze dostawy oraz temperaturze referencyjnej 15OC.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych zgodnie z pkt 6 SWZ na wezwanie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli wykonawca samodzielnie spełnia warunki w postępowaniu:1) pełnomocnictwo z podaniem zakresu oraz imienia i nazwiska pełnomocnika (jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, a uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika ze sposobu reprezentacji wykonawcy),
2) załącznik nr 2 do SWZ, tj. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy
o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
7.2. Jeżeli wykonawca spełniając warunki w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu:
1) pełnomocnictwo z podaniem zakresu oraz imienia i nazwiska pełnomocnika (jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, a uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika ze sposobu reprezentacji wykonawcy),
2) załącznik nr 2 do SWZ, tj. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy
o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
3) załącznik nr 2 do SWZ, tj. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
4) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dotyczących zdolności technicznej.
UWAGA!
Zobowiązanie (jeśli nie zostało sporządzone na załączniku 3) lub inne podmiotowe środki dowodowe muszą potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty do nich dostęp oraz określa
w szczególności:
zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) pełnomocnictwo do działania w imieniu tych wykonawców, z podaniem zakresu oraz imienia i nazwiska pełnomocnika, zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp,
2) każdy z wykonawców składa oddzielnie załącznik nr 2 do SWZ, tj. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
3) podpisany przez pełnomocnika załącznik nr 4 do SWZ, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
UWAGA!
Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia polegają na zasobach innego podmiotu, oprócz dokumentów wymienionych w pkt 8.3. SWZ, składają również dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. ppkt 3 i 4 SWZ.